sobota 18. června 2016

3


Dnes jsou tomu tři roky, co mi Tom založil blog. Tenkrát jsem neměla tušení, co to blogy jsou. Žádný jsem před tím neviděla. Vím, paradox. Ale od té doby je tento virtuální svět mou každodenní součástí. Hodně mi  dal a jsem ráda, že jsem šla s kůží na trh. 
Našla jsem tu mezi vámi kamarádky na dopisování i ty skutečné. Nabíjíte mě energií. Funguje to totiž vzájemně, to mi věřte. 
Jsem ráda, že má smysl psát o prostých věcech, že se svět vrací zpátky na nohy a stále více lidí vidí štěstí a bohatství v "obyčejných" věcech a vidí v nich ty skutečné hodnoty.
Děkuji za vaše zpětné vazby, komentáře a maily. Ty jsou vlastně obrazem toho, že má smysl jít dál, psát, fotit a sdílet s vámi.






Děkuji za vaši přízeň.

45 komentářů:

  1. Gratulace k výročí! A přeju spoustu dalších šťastných a pohodových let, nejen těch blogových ;)

    Ilona

    OdpovědětVymazat
  2. Moni, i já vzpomínám, jak jsem četla pvní příspěvk. Hned od počátku se mi blog moc líbil a zůstalo to tak dodnes. Díky a přeji celé vaší rodince, ať se stále daří.

    OdpovědětVymazat
  3. Moni, jsem moc ráda, že jsem Tě "potkala"...pa Vokopka

    OdpovědětVymazat
  4. Moc gratuluji,sice jsem Vas objevila nedavno,ale to nevadi, uz jsem si Vas procetla od Z az k A :).kazdy den,nekdy i opakovane,nahlizim na Vase stranky,a nedockave vyhlizim nove prispevky.Normalne priznavam, jsem na Vas " zavisla". :D...dekuji

    OdpovědětVymazat
  5. Monika, myslím si, že Tom spravil veľmi dobre. Skvelý blog o každodenných veciach, fajn nápady a recepty a Vaša krásna príroda. O tom všetkom by som nevedela. Blahoželám a prajem množstvo krásnych príspevkov. Andrea

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem moc ráda za tvůj blog,je krásný,zajímavý,inspirativní,jsou v něm krásní lidé,příroda.Alib.

    OdpovědětVymazat
  7. Dakujem Tom za zalozenie tohto blogu,dakujem Monika za zivot na tomto blogu, dakujem vam celej rodine za utvrdenie sa v tom, ze zivot je krasny taky aky je, ze vsetko okolo nas ma svoju cenu,ze nie som sama s fotakom na kazdom kroku, ze rodina je to najvzacnejsie co mame... dakujem,ze ste Katka

    OdpovědětVymazat
  8. Moni,dekuji za tvuj blog a ze jsem vas mohla poznat osobne,jste skveli.Preji hodne inspirace a ctenaru,pa Dasa Havirov

    OdpovědětVymazat
  9. Moniko, moc a moc gratuluji, 3 roky uz je kus prace! Nasla jsem tu uz mnoho inspirace,receptu... letos chci treba zkusit jeste mydla, tak uvidime:-). At se cele rodince dari a bude se urcite darit i blogu:-). Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat
  10. Gratuluji k třetímu výročí blogu a přeji inspiraci i chuť pro jeho tvorbu

    OdpovědětVymazat
  11. Moc moc gratuluji. Mě Váš/ Tvůj :-) blog neskutečně pomohl v mém nehezkém období, jenom tím, že byl. Dával a dává mi hodně pozitivní energie i inspirace. Moc se vždycky těším se na nové příspěvky. Tak jen tak dále :-) Hezký den D.

    OdpovědětVymazat
  12. Moni, přijmi ode mě velkou gratulaci a ať máš i nadále inspirativní nápady a krásné fotky. Romana

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Mončo,gratuluji k výročí blogu a přeji Vám i nám ostatním,ať Vás/Tě to stále baví.Moc ráda chodím Na kopeček,pokaždé mě to dobije pozitivní energií a inspirací.Celé rodině přeji jen to nejlepší a i když vás znám jen virtuálně,mám vás ráda.Andrea

    OdpovědětVymazat
  14. Moni, krásné výročí, já mám tvůj blog neskutečně ráda, je tak pozitivní, asi jako celá rodinka, tvoje/vaše, moc vám to sluší, štěstí a pohoda z vás září, je skvělé vidět, že existují i neobyčejně "obyčejní" lidé, jako vy/my. Ať tedy přijde ještě mnoho mnoho takových inspirativních, pozitivně nabíjejících a neobyčejně "obyčejných" článků, moc se těším:)
    Lucka

    OdpovědětVymazat
  15. Velké díky Vašemu manželovi (skvělý nápad měl). Jak jeho tak i váš blog mám velmi ráda.♥

    OdpovědětVymazat
  16. Gratuluji k výročí a jsem moc ráda, že jsem na tvůj blog narazila. Hezký víkend Ilona

    OdpovědětVymazat
  17. Šárka Ferková18. června 2016 13:51

    Milá Mončo. Gratuluji k výročí a jsem moc ráda, že jsem tvůj blog objevila. Je to pro mě takové pohlazení na duši. Vždy se těším na nové fotky a čtení. Moc děkuji a přeji tobě i celé tvé rodince hodně štěstí :-) Šárka

    OdpovědětVymazat
  18. Také blahopřeji k výročí, netrpělivě očekávám každý váš další příspěvek a obdivuji Vás za to, jak vše zvládáte a to s pohodou a láskou! Pohodové dny Vám a celé rodince. Renata

    OdpovědětVymazat
  19. Dobrý den Moni, gratuluji k výročí blogu. Ať se vám daří****** Milena

    OdpovědětVymazat
  20. Tome díky, oběma velká gratulace:-)
    jak ráda sem na pokuk chodím....
    Ať se daří!

    OdpovědětVymazat
  21. Mončo, sleduji už rok a půl a je to můj nejoblíbenější blog. Děkuji za inspiraci k tvoření s mými holkami a vždy mě potěší nádherné fotky. Ať se daří blogu,ale především celé milé rodince !

    OdpovědětVymazat
  22. Manžel měl super nápad.Blahopřeji.

    OdpovědětVymazat
  23. Gratuluji k "výročí"! Tom měl tenkrát super nápad, takže díky za něj! Chodím k vám oběma moc ráda, takže jen tak dál, mí milí! L.

    OdpovědětVymazat
  24. Zdravím,také se přidávám,jste♥ moje první zastávka"ty i Tom".Tome,velké díky za báječný nápad))))).Děkuji za inspirace,recepty,krásné fotky s holkami a mé oblíbené citáty......Vždy mi vykouzlíte úsměv ve tváři i na duši.Milý kopečku♥jen tak dále....Přeji Vám krásné a pohodové léto...Pa,Šárka.

    OdpovědětVymazat
  25. Milá Moni, vzpomínám si na den, kdy jsem objevila Tvůj blog...výlet do korun stromů ... Ani se tomu nechce věřit, že už to jsou 3 roky. Přeji Ti, aby Tě svět blogu co nejvíce bavil, naplňovala přinášel jen to dobré. Pozdravuji všechny na kopečku.Věrka

    OdpovědětVymazat
  26. Zdravím hezké narozeniny,často k Vám chodím na kukandu a inspiraci.Děkuji že jste a zůstaňte stejná.Svaťka

    OdpovědětVymazat
  27. Moni, moc gratuluji, také ráda sleduji a inspiruji se. Ať se Vám daří - ve všem... Děkuji Ali

    OdpovědětVymazat
  28. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  29. ...i já Na kopeček přeju všechno nejlepší ke krásným 3. narozeninám:-) ...a hlavně spoustu další let existence, neutuchající zápal i nadšení a především radost v celém procesu tohoto zdařilého tvoření!!!zdraví Petra

    OdpovědětVymazat
  30. Mé milé, MOC vám všem děkuji za nádherná slova. Jste zlaté♥
    Krásnou neděli, Monča.

    OdpovědětVymazat
  31. Já sama nedokážu jít "s kůží na trh", ale ač sama žádný blog nemám a mít nebudu, tak o to víc obdivuji všechny ty milé blogerky, které svými úžasnými blogy zpříjemňují chvilky u PC ostatním. A mezi ty skutečně milé blogy patří i tento U nás na kopečku. Tak milá Moni, díky za to, jak krásně svůj blog tvoříte a přeji Vám a potažmo i nám - čtenářům hodně energie do dalšího blogování. Díky za to. Zdraví Lu z Moravy

    OdpovědětVymazat
  32. Hezký večer, Moniko. V srpnu to bude rok, co jsem objevila vás a váš úžasný blog, plný optimismu, nádherných fotografií a skvělých receptů a nápadů na tvoření s dětmi (některé jsem vyzkoušela i s dětmi v Mš) Děkuji vám za všechny příspěvky, jsou jako balzám na nervy... Bára

    OdpovědětVymazat
  33. Milo u vás je, díky za sdílení a váš čas;-).

    OdpovědětVymazat
  34. Milý blogu (netušila jsem, že jsi mladší než ten můj, ale holt kdo umí... ;-) ) hepy brzdej! Pozdrav celé rodince ze škatulky! Moni, díky!

    OdpovědětVymazat
  35. Mončo, veliká gratulace. Ať tě to tu s námi stále baví. :-)
    (Do mateřské jsem neměla tušení, že něco jako blogy existuje...) ;-)

    OdpovědětVymazat
  36. Mončo, opravdu jen tři? Mně připadá, že nejmíň o tři víc...:-). A zrovna jsem to teď na jedné návštěvě i tvrdila, když jsme probíraly blogy, že už píšeš nejmíň pět let...:-). Sem se sekla,no:-). Díky za prima počtení a pokoukání...;-). P.

    OdpovědětVymazat
  37. Díky za Váš blog,dodavá mi pozitivní energii a odprošťuje mě od materialnich vecí.

    OdpovědětVymazat
  38. Milá Moniko, hodně štěstí do dalších blogových i soukromých let. Ráda tvůj blog sleduji a doufám, že tě to bude bavit co nejdléle. Krásné léto. Jitka

    OdpovědětVymazat
  39. Moniko,
    také pamatuji tvé začátky a hned jsme si tvůj blog a pohled na svět oblíbila !
    Stejně tak jako tvé fotky, nejvíce z přírody :-)
    Tvá mýdla, tipy,inspirace ,...
    A v neposlední řadě i tvé recepty, které jsou bezkonkurenční - žitný chléb, rustikální bageta, pizza, zmrzlina, slaný koláč,....prostě u nás se vaří dle Moniky z kopečku :-)
    Krásné prázdniny plné zážitků !
    Ilona

    OdpovědětVymazat
  40. Moniko, díky za váš blog a přeju spoustu zážitků, tipů na recepty i výlety, plno spokojených čtenářek a ze všeho nejvíc zdraví celé rodině a krásnou energii, kterou rozdáváte! Tereza

    OdpovědětVymazat
  41. Moni, váš blog mám moc ráda, vystihuje, jak se dá žít šťastně bez luxusně vybavené vily, exotických dovolených atd., jen si tak hezky žít a být s úsměvem na tváři, že nějvětší radost udělá dětský úsměv, věci vlastnoručně vyrobené, jste ideálem dnešní rodiny, a také učitelky, určitě na vás prvňáčci budou jako dospěli rádi vzpomínat. Hodně lásky a zdraví do dalších let a těším se na další příspěvky, kterými nás nabíjíte! Petra

    OdpovědětVymazat
  42. Moni, sice trochu pozdě, ale přeci :-) Díky za tento úžasný a dobíjející blog. Vše tady bylo řečeno, ale i tak přeji spoustu spokojených čtenářek jako doposud! :-) Je tu prostě krásně. Díky. Jana

    OdpovědětVymazat
  43. Jejda mě to tedy taky připadalo více let.Pro mě je tvůj blog také velkou inspirací.Sama se neumím dokopat k tomu dávat příspěvky tak často a už vůbec neumím fotit.Ty to máš v krvi a moc moc ti děkuji za to že tu taky můžu být:)))Lenka

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥