pondělí 20. června 2016

Fota z cyklo toulky


...po okraji Křivoklátska přímo ze škarpy :-)



Hrad Točník za makovým polem. Musela jsem se sem vrátit s mojí padesátkou:-)
To jsou ty obrazy, které vám v mysli přetrvávají.
Ty pohledy, které dojmou a alespoň mě hřejí dlouho na duši.






Máme to štěstí, a já si toho opravdu moc vážím a často za tuto polohu k žití děkuji, že žijeme na rozhraní Českého krasu, Brd a Křivoklátska. Všude co by kamenem dohodil a všude nádherně. Jsem vděčná za každý výšlap do těchto míst, kterým říkáme doma.
Opět nádherně zpracovaný díl z Krajinou domova od České televize tady.
Nikdy jsme neměli možnost vidět Křivoklátsko takto z výšky, ač máme prošlapáno. Kouzelné až se tají dech.

Hezký večer,

13 komentářů:

  1. Krásně tam máte ;)
    Já dnes z cyklo projížďky mohla fotit jen blátivé kaluže ;)
    Hezký poslední jarní den, zítra už nám začíná léto!
    Ilona

    OdpovědětVymazat
  2. Křivoklátsko, samotný hrad, kde jsme měli svatbu (dávno tomu), Berounka, Skryje, přívoz.. také moje srdcovka. Na dokument jsme s pantátou koukali se zatajeným dechem a z výšky je všechno jinak :) Pěkné dny! M.

    OdpovědětVymazat
  3. Moniko, máte moc pěkný pohled na svět.
    Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím,v příštím životě chci být nějakým opeřencem))))).Ptačí perspektiva je úžasná,ani nevíme co ta naše maličká zemička má za krásy.....nemám slov.Děkuji za odkaz.Pa,Šárka.

    OdpovědětVymazat
  5. Moniko, krásnééé!
    Pohled ze škarpy je neodolatelný :o) Nejednou se v ní také ocitám, když potřebuji zachytit to, co zachytit chci :o)))
    Posílám plno pozdravů!
    Katka ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Moniko, šlo by napsat mi na mail, až bude chvilka? Mám pár dotazů k písmenkové knížce. Myslela jsem,že mám času dost a nakonec jdu do první už letos.:-) Andrea (apastikova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  7. Moni, mně se tají dech už jen při shlédnutí tvých fotografií..jsou totiž nádherné!

    OdpovědětVymazat
  8. WUNDERSCHÖN....
    bei uns gibt es kaum mehr MOHN in der freien WILDBAHN
    sehr schade finde ich das,,,
    umso mehr freuen mich deine BILDER,,,,

    wünsche noch einen schönen ABEND
    bis bald die BIRGIT aus TIROL

    OdpovědětVymazat
  9. Ładnie u Ciebie. Piękny dom. Piękna okolica. Piękne zdjęcia.
    Lubię do Ciebie zaglądać. Inspirujesz mnie. Pozdrawiam. Kordian

    OdpovědětVymazat
  10. Moni ty to dovedeš všecho tak krásně zachytit.Jsou to fotky na výstau,do soutěže.PáááAlib.

    OdpovědětVymazat
  11. Moni, Ty jsi kouzelnice, z obyčejného uděláš svátek....i ze škarpy:-)...ty já miluju....a z kvítí se škarp bych si klidně umotala i svatební pugét, vdávat se znovu.
    Opět děkuji za zážitek! Ať se daří!

    OdpovědětVymazat
  12. To pole miluju, jezdím kolem a pokaždé se začnu tak nějak uculovat :)... a napadne mě "to není země, to je zahrádka"... taky se nám tu moc dobře žije, je tu opravdu krásně!

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to jsou opravdu nádherné obrázky, které pohladí po duši! Krása, Moni. :-) Jana

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥