úterý 14. června 2016

Střípky



... z večerní zahrady. 
Dobíjím baterky hrabáním v hlíně, trháním neustále rostoucího plevele a trháním trávy, kam se nedostanu sekačkou.
Tedy nejdřív  jsem si sedla se sklenkou vína na schody, že se budu po dlouhém dni jen kochat. Ale znáte to vy všichni, co máte zahrádky ... jak se někam zahledím, vidím, co je třeba udělat. Tak se jdu zase zabořit do hlíny a víno mezitím zteplá :-)
Ale je to takový relax! Jen ty nehty nemám jako modelka.










Hezký večer,

18 komentářů:

  1. Dobrý večer, Moniko. Moc krásné to u Vás máte. A ta levandule pěkně vyrostla. Máte to pomalu jako v Provence. Mějte se moc hezky. S pozdravem Miluše

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Počasí je letos pro zahradu božské. Takže to je zásluha matky přírody.
      Děkuji, Miluško.

      Vymazat
  2. Dobrý den paní Moniko,

    Vaše příspěvky přímo hladí po duši. Každý den kontroluji, zda máte nový příspěvek a hned mám den o něco hezčí. Děkuji za Vaši pozitivní energii.

    Mějte krásný den

    Míša :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Moni, máš to vymazlený. Za ty nehty to stojí 😃 já taky žádný nemám. Zdravíme vás z upršeného severu pa Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když prší, krásně vše poroste:-)
      Objímám, Marcelko.

      Vymazat
  4. Milá Moniko, Vaše fotky na mne působí terapeuticky...děkuju!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Moni, nevím co dřív obdivovat, jestli úžasnou budku nebo levandulku vonící až sem:-)
    Krásný den
    Lucka

    OdpovědětVymazat
  6. Tedy, z fotek to vypadá, že je to dokonalé... kde je? :D Ten plevel ...

    OdpovědětVymazat
  7. Zdravím,to je nejlepší terapie))))).Za ty nehty to stojí!Pa,Šárka.

    OdpovědětVymazat
  8. Můžu se zeptat podařila se vám někdy levandule zakořenit s větve? Máte jí krásnou a už velkou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jsem to nezkoušela, zatím sázím malé sazeničky:-)

      Vymazat
  9. dá se množit celkem dobře :) chce to uříznout již dřevnatý řízek, mě se osvědčil stimulátor a šup s ním do dobré země. V sadbovačích - v těch, co se potom rozloží v zemi, a udržovat ve vlhku - ne v mokru a zakořenily skoro všechny

    OdpovědětVymazat
  10. Zahrada je mor.Taky neumím jen tak sedět,to je hned tam a zase tady.No a ty ruce to znám,nejen z práce.V létě to maskuju barevným lakem:)))Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já barevně na nehtech neumím, nelíbí se mi to na mně. Už mnoho let jen přírodní, na fr. manikúru. Takže kartáček na každém umyvadle. Většinou neumím plít v rukavicích:-)
      Hezký víkend, Lení. M

      Vymazat
  11. Musím říct, že to mám úplně stejně...málokdy dokážu jen tak sedět a kochat se...i když teď mě zdravotní stav nechtěně občas donutí :-) Ale i tak mám co dělat, abych se udržela :-) Krásné mít na zahradě tak velké stromy, to se dnes jen tak nevidí...opravdu celá zahrada hotová nádhera! :-) Tak teď už jen to vínko a kochat se :-) Jana

    OdpovědětVymazat
  12. Máte to tak krásné :) z vašich fotek zahrady a domu (tedy nejen z nich) sálá taková pohoda, klid, vždycky mě dokážou příjemně naladit. A inspirovat, máme podobný vkus :)

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥