sobota 16. července 2016

Když otevřu oči





Naše "praktická" knihovna, kam nedosáhnu ani ze schůdků:-)
Ale sluší jim to tam. Vznikla neplánovaně. Když jsme se stěhovali, neměli jsme kam dát knihy, skříně tu ještě nebyly ale krabice knih ano. Na podlahu jsme je položit nechtěli,stále jsme něco stěhovali, tak jsme je dali na jediné vyvýšené místo ... na trámy. A zůstaly tam ležet dodnes. Už máme vymyšlenou knihovnu z trámů jinou, ale na ni přijde čas, až se nebude pracovat venku a až jednou vymalujeme.


A tady naše častá dekorace ložnice.
 "Jo, Malý Pán, ten se má" , jak zpívá v animované pohádce Milan Cais. Tady si můžete poslechnout. Znáte? Nám se pohádka i hudba moc líbí.

Tak si užijte pěkný den,

5 komentářů:

  1. Krásný den Moni, moc hezky a originálně vyřešené! :-) Já mám 2 velké knihovny z Ikey, ale už se mi naplnily až po okraj a přemýšlím, co dál :-D Další knihovna se mi nikam nevejde...zbývá jen přistavět "čtenářskou místnost", kam se vejdou alespoň 3-4 knihovny :-D Jsem hrozný knihomol....

    OdpovědětVymazat
  2. Moni ahooooj, super "knihovna". To já když otevřu oči, tak na mě koukají 2 kočičí hlavy, kdy že už budu vstávat....
    Ju a k Tvému cuketovému příspěvku, tu já totiž také můžu, je a v zimě jak mi chybí, nu abych zas neodbočila. Letos máme invazi kopru a měsíčku, ten je věčně ve váze nebo na salátu, ale kopr ...udělala jsem koprové pesto : 4hrsti kopru, 1hrst petrželky, 1hrst neochucených kešu oříšků, 1 lžička soli a 4-5lžic ol. oleje.
    Já si trhám cukety mladé, neloupu a nevybírám semínka, jen ji rozkrojím na půl, nakrouhám na plátky, na domácím sádle oprásknu a přidám velkou lžíci koprového pesta, žrádélko...chi chi dělám to jako přílohu ke grilování, nebo k masu, karbanátkům aj. já to jím jen tak s pečivem.
    Moni pa pa Zuzka morkusovic

    OdpovědětVymazat
  3. Mončo, nádhera. Máš krásný, čistý domov, ze kterého dýchá pohoda. Knihovnu zrovna řeším, tak moc děkuji za inspiraci. Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Ako píše Zuzka i ja často vstávam s minimálne dvoma mačacími hlavami nad sebou s výrazom v očiach "už je čas na jedlo".
    Zuzi Tvoj pohľad na trámy je krásny či už s knihami alebo bez nich. A Áša to je krásavec presne ako náš Tiger. Peknú nedeľu.
    Andrea

    OdpovědětVymazat
  5. Hmm, to se to musí krásně usínat i probouzet, tuze hezký... P.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥