středa 27. července 2016

rozhledna na Krušné hoře


... další pokus. 
Nezdařil se. Zase jsem nedosáhla vrcholu, ale Bety strach překonala a poprvé se kochala pohledem  z hora na berounskou kotlinu.







 Milá Martinko, Tvůj vzkaz na dnešním dárečku "Jen tak pro radost" udělal obrovskou radost. Už rozpouštíme a pečetíme. Bety už zapečetila i dopis Ježíškovi a chce od něj Ášu:-(
Moc moc děkujeme. Ještě jsme takovou sadu nikde neviděly.  Posílám mýdlové poděkování♥

Mějte krásný den i v těch buřinách, co se všude honí.
M.

16 komentářů:

  1. Co se stalo s Ášou?

    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevíme, když jsme se vrátili z Moravy, nebyl tu. Měl zajištěnou stravu, ale neměl svůj režim, na který byl zvyklý. Přes den v peřině a na noc ven. Buď se jako kocour urazil, nebo nás šel hledat.

      Vymazat
    2. Tak je mi líto. Budu držet palce ať se vám brzy vrátí.

      Vymazat
    3. Tak je mi líto. Budu držet palce ať se vám brzy vrátí.

      Vymazat
  2. Moniko,
    Vaše holky, spíše už slečny, rostou do krásy :)Úplně Vám závidím převahu ženského pohlaví v domácnosti. Tu pestrost v barvách a možnostech oblékání slečen. Já to mám přesně naopak. Tak jen doufám, že mě ti mojí hoši budou jednou nosit na rukách. A že si domů přivedou takové šikovné, čiperné a usměvavé ženy, jako rostou z těch Vašich.
    Přeji krásné dny.
    Martina z Brna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Martinko. Ale nenazvala bych ty naše slečny vždy tak šikovné a mračit se umí také někdy pěkně:-)

      Vymazat
  3. Moni,
    máte to tam krásné :-) Sestra bydlí v Praskolesích a moc rádi tam jezdíme, i když tam je to zrovna domeček na domečku :-) My bydlíme na Čáslavsku a tady jsou taky krásná místa. Jen ten déšť kdyby přišel častěji :-)
    S rozhlednou Vás úplně chápu, mám to stejně, resp. jakmile je vidět skrz schody na zem, jsem v koncích :-)
    Mějte krásný den!
    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dole si vždy věřím, ale potom z poloviny couvám nazpět:-)

      Vymazat
  4. Moni, myslím na Vás...Když jsme byli malí a měli jsme kocourka, taky se nám občas zatoulal, i na více týdnů.
    S rozhlednou to docela chápu, taky mi to dlouho vadilo. I teď mi dělá menší problém lézt po skalách, než jít po otevřených schodech na rozhlednu.
    Užívejte léta!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Tě vidím na skalách a nevěřila bych, že Ti může vadit rozhledna. To jsou věci:-)
      Vy také užívejte a Ty odpočívej:-)

      Vymazat
  5. Nevěděla jsem, že se bojíš výšek :-) Nebo ti vadí to lehké pohupování? To je škoda, rozhled je odtamtud nádherný :-) Ale to ona i ta cesta tam, takže vlastně rozhled je jen ta třešinka na dortu, který je skvělý i bez ní :-)
    Taky jsem nevěděla, že se Áša ztratil. Tak ať se brzy vrátí!

    OdpovědětVymazat
  6. Od mala mám paniku z výšek. Loni jsem byla nějaká trénovanější. Stále ve skalách a na rozhlednách a už jsem jich několik pokořila, ale ten strach mi nohy víže:-)
    Díky, Kájo. Pořád věříme, že najde cestu domů.

    OdpovědětVymazat
  7. Chudák kocourek, kam šel cestovatel, když se u Vás měl jako v bavlnce...já na rozhledny taky nemůžu, mám závrať a ze schodů mě bolí kolena :) a to jsem žila 20 let v 8. patře a balkon mi nevadil, ani mytí oken z venčí v té výšce :D

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrý den Mončo, zkuste www.psidetektiv.cz,jsou tam i nalezené kočky,s pozdravem Monika Krejčová

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné fotky- voní:-))) a ty meruňkové nanuky:-))) Mějte se hezky!

    OdpovědětVymazat
  10. MONI AHOJ KDE STE?

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥