pondělí 15. srpna 2016

kaňon Berounky







Jen se posadit na skály a kochat se pohledem dolů na Berounku, na protější skály, cítit slunce a jen tak být. Nádhera ... ten náš Kras. Tato místa miluju.








"Není bohatý ten,
který má všechno.
Ale ten, který umí být šťastný i s málem."

Krásný den

18 komentářů:

  1. Krása,hezký kraj.Hezký týden přeji IrenaP.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně je u nás.
    A krásně nafoceno.
    Ilona

    OdpovědětVymazat
  3. Já nemám slov,chce se mě až brečet.Alib.

    OdpovědětVymazat
  4. Moni, krásný citát.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné místo.....také bych se posadila a kochala tou nádherou....klid,slunce a vůně přírody.....to miluji.
    Hezký den Marťula

    OdpovědětVymazat
  6. Moni, vy ten život tak krásně žijete .... Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné fotky, žiješ v úžasném kraji. Koukám, že už vám zraje černý bez a šípky, že by první předzvěst podzimku?
    Pavel

    OdpovědětVymazat
  8. krásné fotky krásných míst:) na té první fotce ta vesnička na skále nad řekou, tam musí být výhled, co je to za obec?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.
      Vesnička na 2. fotce je Tetín, kam moc ráda jezdím a výhledy jsem vám také fotila. Naposledy předminulou sobotu:-) Ano, mají božský výhled.

      Vymazat
  9. Nádherný kraj a nádherne aj zvečnený. Len jedno mi napadlo, keď som sa na fotky pozerala. Dúfam, že sa tá Berounka nezvykne vylievať práve v miestach, kde sú tie obydlia. Aj s citátom súhlasím.

    OdpovědětVymazat
  10. ein wunderschönes FLECKCHEN ERDE,,,
    tolle BILDER hast du gemacht,,,

    wünsche noch einen schönen ABEND
    bis bald die BIRGIT aus TIROL

    OdpovědětVymazat
  11. Zdravím,krásně si tam žijete♥...Děkuji opět za potěchu oka i srdíčka))).Já teď měla nemocniční výpadek...tak teď doháním ty vaše výlety.Měli jste se báječně....škoda,že už to léto končí((,já stihla jen jeden(.Nikde jsem nenašla nic o Ášovi♥?Pa,Šárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Šárko, Áša bohužel ještě nedorazil:-(
      a díky moc

      Vymazat
  12. MOC vám všem děkuji. Taková krása se fotí sama:-) Nejlepší modelka.

    OdpovědětVymazat
  13. Moničko to jsou nádherné snímky.Tolik krásné přírody je v té naší zemi a já z toho hodně neviděla a asi již nikdy neuvidím.Ale pokochám se a pohladím si vždy srdíčko alespoň u Tvých nádherných fotek..Ty umíš úžasně zachytit tu krásu kolem sebe.Pěkný zbytek prázdnin.Anna♥

    OdpovědětVymazat
  14. Překrásný kraj! Miluju Vaše fotky. Při jejich prohlížení mám pocit, jako bych na té skále seděla s Vámi :-) Fotkami s bezem a šípkama si uvědomuju, že se podzim opravdu polehounku blíží. Ale jen ať klidně přijde, babí léto je skvělé a Vy nás jistě budete zásobovat pestrobarevnými fotkami, mám pravdu? :-) Krásné dny, Jitka z Valašska.

    OdpovědětVymazat
  15. Tak to je krása, hlavně ta jeskyně tam vypadala zajímavě;)

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. V pondělí a úterý jsem na Vás myslela, když jsem závistivě pokukovaka z dálnice cestou na služební cestu po Vašem krásném kraji :) měla jsem chuť změnit cíl cesty :)

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥