neděle 7. srpna 2016

levandulové obr palice


Takhle v bedně mi teď připomínají cukety :-)
Při našich cestách jsme se stavili u Zuzky Morkusovic a dostala jsem velkou palici levandulí. Já zatím motala jen ty malé, ale musím říci, že jsem přešla na tyto obr palice. Měří cca 30 cm. Baví mě více a v interiéru vypadají také lépe. Na svém levandulovém kopečku jsem měla ještě dost a dost materiálu. Nechávala jsem květy jako potravu pro čmeláky. Tam pulzovalo života celé léto! Palice šly motat krásně i s odkvetlými levandulemi. Stejně se schovají za stvoly a voní stále stejně.
Přesný popis už jsem měla tady. Pro ty z vás, kdo ještě neostříhal a má tedy z čeho tvořit.






Od Zuzky jsem si koupila ještě tyto keramické květy a ty bílé glazované tulipány.
Zuzí, díky za inspiraci a jsem ráda, že máme doma konečně i Tvé kousky. 



Krásný večer.

10 komentářů:

  1. Dobrý večer, vím, že to sem nepatří, ale nemáte nějaký recept na domácí povidla? Když Vy máte vše nej ;-) Děkuji Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adrianko, moc díky, ale povidla jsem ještě nedělala.
      Třeba sem svůj osvědčený recept nějaká ze čtenářek napíše:-)

      Vymazat
  2. Dobrý večer, chtěla bych se zeptat jestli květy z palic nepadají. Děkuji, Karla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karličko, rozhodně padají méně, než z klasické nasušené kytice. Pokud s nimi vyloženě netřepete, nepadají. Ale však je to příroda a ještě k tomu voňavá:-)

      Vymazat
  3. Milá Moniko, dneska jsem měla ve schránce Nové proměny bydlení a měla jsem radost z toho , že jsem Vás tam viděla. Ty dvě stránky - Radosti z kopečku- jsou nádherně udělány. Moc se mi líbí, jak jsou tam krásně vsazeny fotografie a vůbec povídání o Vás, které díky sledování Vašeho blogu znám. Ale věřím, že ten, kdo ho ještě nenavštívil, tak po přečtení těchto 2 stránek to udělá.
    A vůbec Moniko, celé ty dnešní nové "proměny" se povedly, že? Je se na co dívat.

    Mějte se krásně . S pozdravem Miluše.
    A Moniko, moc děkuji za odpověď, že Váš manžel s dcerami a další partou zavítal i do Rokycan do hospůdy U Stočesů

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluško, moc děkuji.
      Já ani nevím, že už jsem tam vyšla. Myslela jsem, že v září, tak děkuji za upozornění:-)
      V časopise jsou mé fotky, ale už u nás fotila i jejich profi fotografka a to vyjde buď listopadu v Krásném venkově, nebo za rok, pokud se rozhodnou zapojit i fotky ze zahrady:-)
      Mějte se krásně, Monika.

      Vymazat
  4. Moni, voní to až sem .... gratuluji k článku v MPB !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, moc díky. Ještě že vás mám. Ani bych to nevěděla:-) pa, M.

      Vymazat
  5. Moní, pravidelně k Vám chodí na návštěvu... mám velmi těžké osobní období..
    Někdy bych o nejraději zabalila...děláte mi svět hezčí. Děkuji. JP

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥