sobota 13. srpna 2016

Začalo to nenápadně



Nakoupila jsem si rostlinky a že si osázím poslední úsek pod pergolou, který je jen pro ostudu a vyskládám si cihlové schůdky.
"To se musí nejdřív dodělat plot a cihly na schody podbetonovat!", mi bylo s přísností řečeno.
A tak jsme se vrhli na našeho kostlivce ve skříni. Tento vyvýšený úsek jsme dlouho odkládali. A včera to začalo. Ty oblíbené nákupy: sloupek, opěry, uhlová  bruska (to jsem si opět rozšířila slovník), cemenet, cement, cement a ještě mnoho cementů.
A bylinky se zatím krčí opodál a čekají.
Takže jdeme vytrhávat staré betony a míchat nové. 
Těším se na to sázení :-)






Také si užijte víkend :-)

9 komentářů:

  1. Jéééé, jak já to mám ráda, nové tvoření a budování! Vůbec mi nevadí ta práce kolem, spíše naopak. U vás to bude opět nádhera. Až mě mrzí, že máme zahradu jak placka :-D. Užijte si práci, ať se daří a s výsledkem ať jste spokojení!! Zuzka z Těšína

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já se také těším a baví nás to s Tomem. Za to jsem vděčná.
      Zdravím Slezsko:-)

      Vymazat
  2. Tak hodne zdaru, urcite vysledek bude stat za to:-). M.

    OdpovědětVymazat
  3. Moni, jak já ti rozumím. Ta práce na zahradě je nekonečná, pořád se něco plánuje, pak se ale zas dělá něco jiného. Chci, aby šla práce rychleji, ale nejde to, protože když člověk děla práce vlastníma rukama, tak to fakt trvá. Ruce zničené, nehty dolámané, a pod. Aspoň, že máme na zahradě ty kytky, které dovedou udělat člověku ohromnou radost :-) Měj se fajn Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, máš pravdu, ale zároveň ta činnost venku tak dobíjí, viď?

      Vymazat
  4. Jé Moni, to si pořádně máknete :-) Ale bude to paráda, už se těším na foto. Hezkou neděli, Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Já se teda tady musím po ránu smát.U nás je to stejné.Naštěstí jsem nechala asi hodně své energie na prvním domečku a teď už už to nechávám volnější.U vás mě to vždy tak nakopne Mončo.Děkuju:)Včera jsem vás našla na stránkách Nové proměny bydlení.Časopisy jsou můj mor.Mám v nich své holčičí jmění.Krásné dny rodinko přejeme ze stodoly:)))Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Lení, jsi zlatá. Pro mě je Tvé bydlení nej ze všech♥

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥