úterý 20. září 2016

Bylo nás pět


... a už zase nás pět je.
Našel si nás potulný kocourek, který jakoby Ášovi z očí vypadl.
Je to tedy větší ďáblík, ale jsme šťastni, že je tu s námi. Přiznám se, že to dlouho bolelo, že tu Áša není. Na konci prázdnin nám kdosi řekl, že ho někdo přejel. 
Musím vám všem poděkovat za mnoho a mnoho nabídek koťátek, ale zprvu jsme opravdu věřili v jeho návrat. My se s Tomem vyplakali hned po jeho ztrátě. Holkám to trvalo déle, ale o to intenzivněji.
Betynka od srpna psala Ježíškovi na okno dopisy, aby se podíval po Ášulkovi. Věřila, že ho shora uvidí a vrátí jí ho. Vždy mi ukápla slza, když jsem viděla, jak ráno kontroluje, zda si Ježíšek dopis odnesl. Odmítla všechny vánoční dárky výměnou za svého chlupatého kamaráda. A nakonec přišel. Bety říká, že je to Ášův syn, protože má úplně totožnou kresbu.






Jo a říkáme mu Tobí a Tobíšek. 
A jako kdysi Áša si i Tobí také  vyslechl větu: "Ale v posteli spát nebudeš, tady máš košík."
A hádejte, jak to dlouho vydrželo. První noc po půlnoci spal páníčkovi v nohách. A naši postel si zamiloval.

Mějte se krásně a my máváme z kopečku se čtyřmi packami navíc:-)

42 komentářů:

  1. Tobííííí je božíííí! Moc Vám všem přeji radost z toho chlupáče. Holt si ti chlupáči dřív ochočí nás, než my je... :-), ale je to príma. Moc zdravím na kopeček. Lu z Moravy

    OdpovědětVymazat
  2. Bylo mi holčiček tak líto, když to Tvůj Tom napsal na blog, snad se má áša za duhovým mostem dobře a je skvělé, že si Vás našel Tobík. Raději ho příští dovolenou někomu svěřte, aby se zase neztratil i on. Spoustu láskyplných chvil s ním Vám všem přeji. Marcela

    OdpovědětVymazat
  3. Každého dne se něco končí..a zase něco krásného začíná..Áši je mi moc líto, ale i tak je to poloviční happyend a moc přeji krásné kočkování na kopeček! Inka

    OdpovědětVymazat
  4. Mončí, to jsem tak moc ráda. Je to na bolest, po ztrátě mazlíčka, ta nejlepší náplast. Opět se mi potvrdilo, že se nic neděje jen tak. A když si něco moc a moc přejeme, tak se to splní. Už jsem psala Tomovi. Přeji hodně krásných chvil s novým kocourkem. Pa

    OdpovědětVymazat
  5. To vám všem moc přeji. Toho si Betynka nahoře vyprosila. Zdraví Martina z Kralup.

    OdpovědětVymazat
  6. Ať vám dělá Tobíšek radost, rozzáří život. Tak jak to mazlíčci umí.
    Ježíšek donesl dáreček Betynce, o který si psala, a i vám s předstihem. Tou nejlepší formou, jakou to v dané situaci šlo...
    Katka ♥

    OdpovědětVymazat
  7. To je skvělá zpráva, tak ať kocourek dělá samou radost :-))

    OdpovědětVymazat
  8. Mám radost s Vámi. K nám se o prázdninách taky jeden takový zatoulal http://okurkovysalat.blogspot.cz/2016/08/vetrelec.html
    ale bohužel ho prý také někdo zajel...

    OdpovědětVymazat
  9. Chlupáčům zdar:)! Áša byla jednička, ale Tobí bude skvělej - kouká mu to z očí. Pac a pusu z Písku.

    OdpovědětVymazat
  10. Moni, moc vám celé rodině Tobíka přeji. Ať s ním užijete spoustu radosti.

    OdpovědětVymazat
  11. Asi je mi lito, ted uz preju, at vas Tobi dlouho doprovazi a dela radost:-). M.

    OdpovědětVymazat
  12. Moc Vám to chlupaté štěstíčko přeji, musel Vám všem "pátý element" hodně chybět. Je opravdu krásný, moje první kočička byla také toulavá mourečka. Opatrujte se na kopečku.
    P.S. Za a) co si počnete, když u Vás Ježišek chodí v září? A za b) o co asi slečny budou psát Ježíškovi teď? :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Moničko to je úžasné..zase máte krásné potěšení.Tobíšek je nádherný a určitě vám dá hodně lásky a vynahradí tu bolest a smutek po Ášovi.Vím jak Vám všem bylo..znám tu bolest také.
    Nemohu dojetím ani pořádně psát..Tak hodně štěstíčka a lásky tam k vám NA KOPEČEK.Anna♥

    OdpovědětVymazat
  14. Je mi líto Áši, věřila jsem že se vrátí, znám ten pocit bezmoci, když pár dní není doma jedna z našich kočiček, a mívám strach z toho, že je někdo přejel. A jsem šťastná, že už máte doma další kočičí dušičku, mít doma kočky je požehnání, nedovedu si bez nich už život představit, zrovna dnes jsem k snídani dostala čerrstvě ulovenou myšku :-D Přeji krásné dny Na Kopeček.

    OdpovědětVymazat
  15. Z očí dcerky kouká taková radost,moc vám to přeji.Alib.

    OdpovědětVymazat
  16. Moni, to je krásná zpráva, že Ježíšek naděluje i v září. Ať je mu u Vás doma hezky.
    Majka

    OdpovědětVymazat
  17. Ach, já jsem brambora, vůbec jsem nepostřehla, že se kočičák ztratil a ještě se ptám, kam pověsíte jeho obrázek...:-( Pardon... Přeji láskyplnou kočičí náplast na tu ztrátu. A až bude kocourek větší, nechce ho vykastrovat, bude se více držet doma...;-). (A v okolí nebudou běhat nechtěná koťátka.) P.

    OdpovědětVymazat
  18. No jo, kočky si umí vybrat své páníčky :-D ;-)

    OdpovědětVymazat
  19. Jupííí, to je výborná zpráva, mám velkou radost :-))Ať se kocourkovi u vás líbí a daří se mu a dělá vám všem radost :-)))
    Hezký den Míša

    OdpovědětVymazat
  20. Na první pohled jsem myslela, že se konečně vrátil Áša (hrozně to letí, v tu chvíli mi nedošlo, že už je to dlouho, co se ztratil :-(
    Asi za sebe opravdu poslal náhradu, jako by mu z oka vypadl. A je krásné, že si Áša na ten svůj kočičí život vybral vás, měl se u vás krásně :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Milá Mončo, nevím zda si vzpomínáte, ale v dobu kdy se Vám ztratil Áša se nám také ztratil náš Chlupáček, když jsme se vrátili z Moravy. Také jsme doufali že se vrátí, ale nevrátil. Asi před měsícem jsme byli u nás ve vesnici na zábavě, kam přišlo tříměsíční koťátko, které tam prý někdo, komu se nehodilo vyhodil. Ptala jsem se pořád koho je a jestli jí někdo nechce, protože mi jí bylo líto. No a jak myslíte že to dopadlo? Tak máme Rozárku. Také si říkáme, že to byl asi osud. Na chlupáčka vzpomínáme a pořád doufáme, že se má dobře alespoň u někoho jiného... Kocourek Vám bude určitě vděčný, stejně jako naše Rozárka. :) Krásný den přeji, Barča

    OdpovědětVymazat
  22. ♥ Našel si vás a vypadá to, že k vám prostě patří...

    OdpovědětVymazat
  23. Tobí dobře věděl, kam se přitoulat, kde mu bude dobře :)

    OdpovědětVymazat
  24. Jé, tak to mám radost za Vás a za holčičky. Ten žal je obrovský, mám to ještě v živé paměti! Tak ať vám to společně klape! S.

    OdpovědětVymazat
  25. Tak to máme se Šarlotkou radost za Betynku. Taky jsme se všichni zamilovali do koťátka v Třeboni,ale pak jsme usoudili,že mu na statku bude líp.Teď začnu šetřit na toho keramického od paní Mackové.

    OdpovědětVymazat
  26. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  27. Mám velikou radost hlavně za holčičky��.Myslela jsem v první chvíli,že je to Áša.Zuzka

    OdpovědětVymazat
  28. Moniko, moc to přeji vám i Tobíškovi, že jste se našli. Soňa

    OdpovědětVymazat
  29. Moni,krásne spolužitie s Tobíkom želám. Je fajn, že Vás je opäť päť. Andrea

    OdpovědětVymazat
  30. ...to je dobre:-) Bety a kocúrik sa stretli:-)

    OdpovědětVymazat
  31. ..No a pak že se zázraky nedějí.....stačí jen věřit...hodně štěstí...vám všem dvounohým i čtyřnohým...Martina ze severu

    OdpovědětVymazat
  32. Ten je kouzelný...ať je u vás na kopečku šťastný:-)
    Ali

    OdpovědětVymazat
  33. Zdravím,já to věděla,že Ježíšek je))))).Musím se přiznat,že než jsem začala číst-jásala jsem,že se Áša vrátil.Opravdu má jeho kresbu.Betynka♥ je šťastná jako blecha,ale ty Vám nepřeji☻.Mám velkou radost s Vámi♥.Přeji krásné mazlení s chlupáčem.Pa,Šárka.

    OdpovědětVymazat
  34. Tak Monicko moc gratulují k novému přírůstku. Vše se děje tak, jak má. Asi to tak mělo být. Spoustu radostí s chlupatým kamarádem. Není většího balzámu a pohlazení na duši. Máme také podobného kocourka. Bude jen venku. No, je více doma než venku. Po celém domě má různé pelíšky. Spaní v posteli - stejně jako u vás😃. A k tomu tam mame ještě i devítiletého jorksira, s kterým se skamarádil. Tak spoustu štěstí ve společném bytí. Krásné podzimní dny.

    OdpovědětVymazat
  35. Tak Monicko moc gratulují k novému přírůstku. Vše se děje tak, jak má. Asi to tak mělo být. Spoustu radostí s chlupatým kamarádem. Není většího balzámu a pohlazení na duši. Máme také podobného kocourka. Bude jen venku. No, je více doma než venku. Po celém domě má různé pelíšky. Spaní v posteli - stejně jako u vás😃. A k tomu tam mame ještě i devítiletého jorksira, s kterým se skamarádil. Tak spoustu štěstí ve společném bytí. Krásné podzimní dny.

    OdpovědětVymazat
  36. Dobrý den, váš nový kocourek je nádherný, myslela jsem že se vám vrátil Áša. Taky jsme měli kocourka a bohužel jsme taky o něho přišli. Můžu jen poradit - nechat vykastrovat. Nebude se toulat a rvát s ostatními kocoury.

    OdpovědětVymazat
  37. Mony, tak tomu říkám krásný narozeninový dárek, viď ??? Ten Ježíšek je tááák šikovnej :o) .... Marki

    OdpovědětVymazat
  38. Mony, tak tomu říkám krásný narozeninový dárek, viď ??? Ten Ježíšek je tááák šikovnej :o) .... Marki

    OdpovědětVymazat
  39. Mě před pár lety umřela moje milovaná Kikča, která se mnou maturovala a dělala celou VŠ. Pak jsme o kočkách nechtěla doma ani slyšet jak mi stále chyběla. Poté mi kamarádka bez předchozí domluvy donesla pidikotě. No a bylo vymalováno, nedokázala jsem se jej vzdát. A je to chytrý pan koucour Mikeš :-) Věřím, že i vy si s Tobíkem užijete plno srandy a také lásky. Martina

    OdpovědětVymazat
  40. nam odisiel kocur a o pol roka bol spat ,moja dcera niekde vycitala ze kocur neodide dalej od domu ako pol kilometra ,ak toho vasho milacika nezrazilo to auto tak je este nadej......................

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥