neděle 18. září 2016

Dýně, dýně, dýně


 ... a pro změnu zase dýně si můžete přivézt z dýňové farmy v Bykoši.
Ale najdete tu i bludiště v kukuřičném poli. Koupit si můžete i cukety, sušené levandule, len, kukuřice a od majitelů můžete ochutnat i dýňovou polévku, grilovanou dýni a dýňový koláč. 
Jezdíme sem každý rok. Malebná farma plná barevných plodů podzimu.
Jsou to ale boubelaté modelky, to vám řeknu.  Fotí se samy :-)










Na své si tu přijdou jak kuchařinky, tak tvořivé duše, které si chtějí odvézt dýně jen na dekorování.
Tak vítej. podzime, se všemi svými krásami, barvami a bohatou úrodou.

Krásný den a úspěšný nový pracovní týden.

19 komentářů:

  1. Loni jsem hledala podzimní dekoraci bez dýní (http://naseruina.blogspot.cz/2015/09/podzimni-vyzdoba-bez-dyni.html), ale letos se po nějaké té dekorativní dýni poohlížím. Takže děkuji za tip :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krása, tam bych se vyřádila :o)
    Dýně, cukety atd. máme naštěstí od babičky ze zahrádky, to je vždycky zeleninový oběd, ať se nám to nezkazí ;)
    Už se těším, co z dýní vznikne Na kopečku ;)
    Hezký večer, Ilona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Ilonko.
      Sama uvidím, jestli letos budeme dlabat do dýní domečky. Mně se nejvíc líbí takto vcelku a vydrží dlouho.

      Vymazat
  3. Jsou opravdu ruznorode a krasne,ale hlavne (ty jedle) vyborne - za me predevsim v podobe dynove polevky:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ... a za nás ještě pečené hranolky:-)

      Vymazat
  4. Mimo téma trochu... Ale ta vaše Terezka je už taková slečna! Moc jí to sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem koukala, jak se mění ve slečnu. Má takový jiný kukuč. Nemá i trochu jiný účes? Moc zdravím a přeji pohodový podzim. Marie

      Vymazat
    2. Holky, máte pravdu. Najednou mávnutím proutku už máme doma slečnu se vším všudy. Jak to letí.
      Účes má jen asi delší, páč odmítá chodit ke kadeřnici a nechává se zarůstat:-)
      Zuzí, vyřídila jsem Tvá slova a Terka se jen tetelila:-)

      Vymazat
  5. Taky už jsem si doma pár dýní naaranžovala a další čeká v lednici, než se z ní stane v týdnu polévka a pečená příloha k masu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak dobrou chuť. Dýně jsou super. Ozdobí i nasytí:-)

      Vymazat
  6. Taky už se těším co máme na zahrádce,konečně snad k tomu bude to počasí.Jsem hrozná,ale jsem šťastná jak blecha,že chladno.pa Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, Lení. I když mě dostihla viróza z toho přechodu na chlad. Ale ty 30°C vedra byla děsivá. Hlavně v práci, tam jsem měla 31°C, to nešlo učit.
      pa

      Vymazat
  7. Nádherné fotografie ♥ Už sa neviem dočkať poriadnej jesene :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když vyjde na podzim slunné počasí, není lepší kombinace:-)

      Vymazat
  8. Letos dokonce i nám dýně vyrostla:) Právě jsem dojedla dýňovou polévku;)

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ju, se máte. My měli jen malinké loni, protože vše uschlo.

      Vymazat
  9. Ha dýně jsou super, taky už budem muset vyjet a nějaký pořídit, dokonce jsme si včera koupili speciální sadu na řezání dýní a málem, řikám málem jsme koupili HAlloweenský dekorace, když ony se mini chlapíkovi ták líbily :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)
      Jsou to zkrátka baculaté krásky podzimu:-)

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥