sobota 10. září 2016

hrnčířské trhy v Berouně


Byla jsem, viděla jsem mnoho milých duší, pořídila nějaké kousky, ale nenafotila jsem kromě této fotky nic. Tak jsem se těšila, jak vám připravím reportáž, o kterou si tak často píšete vy, které přijet nemůžete. Odešla mi závěrka ve foťáku. Přesně před dvěma roky mi závěrka udělala totéž. Tenkrát jsme koupili nové tělo. Stále se mě ptáte, čím fotím a nevím, zda stále Canon doporučovat. Jsem docela rozmrzelá a naštvaná. Výrobce udává životnost 50 000 snímků. Já na obou měla cca 25 000. A zase umřel. Takže se na chvilku loučím, až ten technický problém vyřeším.

Krásný víkend a užívejte babího léta.


22 komentářů:

  1. Moniko, já mám Nikon a u prvního mi umřela závěrka po 3 letech, po opravě (ve značkovém servise) už to nikdy nebylo ono. Teď mám nové tělo (opět Nikon), na vánoce druhým rokem tak se modlím aby se nestalo to stejné. Takže těžko radit. Vendy (Zvole). Držím palce při výběru.

    OdpovědětVymazat
  2. Možná se strhne lavina diskuze Nikon vs. Canon :) My jedeme léta v Nikonu a spokojenost. Ona každá značka má své mouchy. Držím palce, ať je vyřešeno brzy a ke spokojenosti :) Daniela

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, tak to je škoda. Já když uviděla reportáž, tak jsem si říkala prohlédnu si na co se zítra mohu těšit a ono takhle. Tak já slibuju že zítra nafotím a článek dám na svůj blog aby se mohli pokochat i ti co se nedostanou ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, tak to je škoda. Já když uviděla reportáž, tak jsem si říkala prohlédnu si na co se zítra mohu těšit a ono takhle. Tak já slibuju že zítra nafotím a článek dám na svůj blog aby se mohli pokochat i ti co se nedostanou ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tohle hodne zamrzi. Drzim pesti, at je vse brzy ok. M.

    OdpovědětVymazat
  6. Naprosto chápu, mně odešel monitor od počítače... A taky jsem pořádně naštvaná, protože nemám jak z počítače vydolovat věci, které bych potřebovala... Ach jo, ta technika... P.

    OdpovědětVymazat
  7. Zdravím,to je škoda....moc jsem se těšila,že alespoň takhle uvidím tu krásu českých,šikovných ručiček.No co naděláme, někdy nám ta technika selže(((.Držím pěsti při výběru nového.....Přeji krásné babí léto♥.Pa,Šárka.

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Moni, já mám nikon, tedy měla jsem nikon zrcadlovku D50 a přesně tohle se mi s ní stalo v den jedné oslavy, kterou jsem potřebovala nafotit. Přesně mi to takhle začlo dělat ty dolní části fotky černou šmouhu. V opravně mi řekli, že neví, jestli to půjde spravit, tak jsem si raději koupila nové tělo. Měsíc před tímto problémem mi odešel teleobjektiv, tak jsem si ho nechala za velké peníze opravit, a proto, když mi pak odešla závěrka a měla jsem opravený teleobjektiv, tak jsem šla opět do nikonu nového těla. Musim ale říci, že mi 12 let šlapal jak hodinky v nepřetržitém provozu, tak už měl asi nárok. Nyní mám nikon 3200 a zatím šlape, tak uvidíme, jak dlouho. Škoda, na trhy se nedostanu a reportáž od tebe mě vždy bavila:-) Měj se krásně a ať nám ta technika šlape. Pavla

    OdpovědětVymazat
  9. Moni, mám 5 let Nikon 5100, fotím denně a hodně http://okurkovysalat.blogspot.cz/ a naprostá spokojenost...

    OdpovědětVymazat
  10. Ach jo, ta technika. Důležité je, že tam určitě bylo parádně :-) D.

    OdpovědětVymazat
  11. Ajajaj, nechci na to ani myslet:). Snad to brzy zdárně vyřešíte! Šťastnou volbu...

    OdpovědětVymazat
  12. Kvůli tomuhle jsem šla do Nikonu.
    Canon mě opakovaně zklamal svou poruchovostí. A to jsem měla, díky bratrovi pracujícímu u této společnosti, obrovské slevy na pořízení.

    Lucie

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Moni, není nutné kupovat celé tělo,lze vyměnit uzávěrku.Nedám dopustit na můj Pentax. Verka

    OdpovědětVymazat
  14. taky mám pocit že Canon už není jednička, může to být Nikon, ale třeba i Fuji XE 2 :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Canon 50ku objektiv jsme dávala k opravě v rámci reklamace po 3 měsících! Po dvou letech opět přestal ostřit, oprava za 3500 a pán v opravně říkal, že těmto 50kám se to stává často...vysvětloval co se tam stalo...no, moje důvěra v Canon hodně poklesla. Ať se vše zdárně vyřeší!

    OdpovědětVymazat
  16. Moniko já jsem byla na trzích letos poprvé a myslím si že jsem Vás tam s manželem v sobotu potkala :)Zrovna jste vybírala nějaké zajíčky(asi dcerám) a pak povídala ještě koření :)
    Říkala jsem si odkud já toho muže znám...a oba fotoaparáty kolem pasu :)
    Tak toto bylo mééé první setkání s Vámi :)

    OdpovědětVymazat
  17. My jsme také byli letos poprvé a i přes to strašné vedro to byla nádhera. Protože jsem keramikou potrefená, skoupila bych snad všechno. Odolala jsem, rozkoukala se a příští rok jedeme zas!!!! Neodolala jsem jen stínidlu na lustr v kuchyni. KRAAASA nesmírná - už visí. Jen nás mrzelo, že se v Berouně nevyznáme. V tom vedru by bodlo nějaké místo v chládku, kde bychom se ochladili, osvěžili, dali si kafíčko a pak bychom pokračovali v krasojízdě. Takhle to dopadlo tak, že můj muž toho už měl plné zuby i kolena (bolavá artrosou) a jeli jsme domů. Slíbil, že pokud najdu nějakou zašívárnu pro případ vedra, že si dáme za rok repete. Ale to zase může pršet celý den, že? A zase bude prskat ))))Mějte se hezky a třeba se potkáme příští rok Naďa

    OdpovědětVymazat
  18. Monika tak to ma velmi mrzi.Velmi som sa tesila na tvoje fotky z trhov.No nic nabuduce urcite.Chcela som sa opytat ake mnozstvo bambuckeho masla miesto palmoveho davas do mydiel.Posli prosim recept.dakujem Iveta.Som leniva pocitat*)))

    OdpovědětVymazat
  19. dobrý den, je možné zjistit výrobce těch krásných keramických andílků?
    děkuji
    Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andílci jsou od Zuzky Strakové ze Lhoty Rapotiny ,něco z její tvorby třeba zde :
      http://www.fler.cz/zu-strakova
      Krásné babí léto. J.

      Vymazat
    2. Jituško, moc díky, já ani netušila. Tady se vždy vše dozvím:-)

      Vymazat
  20. Dobrý den Moniko, chci vám také doporučit Nikon. Mám D70 poděděnou po švagrovi. Sloužila mu určitě 5 let a v pohodě, jen zatoužil po lepším. Já už ho mám také 4 roky a bez závady. Navíc jsem minulý víkend měla možnost vyzkoušet kamarádky novou D3300 a to bylo něco. Vůbec se mi nelíbilo ho vracet :). Štastnou ruku při volbě nového mazlíka Markéta.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥