sobota 3. září 2016

na terase








Andělé už třetím rokem stále na stráži. 
Prší na ně, sněží, praží slunce, v bouřce padají, občas si zlomí křídlo, tělo z topolového dřeva jim krásně vyšisovalo doběla. Ten vyšší někde při pádu ztratil i svatozář. 
Mám je moc ráda a  nevyměnila bych je za nic na světě:-)

„Každý jsme anděl s jedním křídlem.
 Abychom vzlétli, 
musíme se obejmout.“
Luciano De Crescenzo

Krásný víkend,

17 komentářů:

  1. Tak už podzimní ladění ;)
    Krásné to na terásce máte.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou úžasní! Když jsem je u vás viděla poprvé,hned jsem je chtěla vyzkoušet. Předběhla mě mamka. I já díky ní doma jednoho mám :) jen s menší obměnou :)

    OdpovědětVymazat
  3. Monika su neskutocny.Tento rok sa chystam na ich vyrobu.Chcela som sa este opytat ako robis skoricove mydlo.Dakujem Iveta.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Ivetko.
      Celou skořici luhovat klidně dva dny v destilce a do stopy zamíchat mletou skořici.

      Vymazat
    2. Dakujem velmi pekne.Prajem este vela Tvojich prispevkov.Su neskutocna energia.Iveta

      Vymazat
  4. já to u vás mám prostě ráda....

    OdpovědětVymazat
  5. Andílci jsou nádherní, obdivuji je už dlouho ;-) Taky jsem už začala ladit podzimně, i když ještě pořád cítím léto. Hezký víkend D.

    OdpovědětVymazat
  6. Luci, andělé jsou krásní. Vlastně jsi na tvém blogu rozpoutala "andělománii", protože jsi byla první, kdo ho vyrobil. Potom jsem je viděla u více blogerek. Jsou fakt krásní. Koukám, že terasa dostala už podzimní kabátek. Přeji hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  7. Máte úžasnou,rozkvetlou zahrádku,terasu je to opravdu radost pohledět.
    Moc příjemný blog ze života,zase ráda nakouknu.
    Přeji hezký víkend.
    Renča

    OdpovědětVymazat
  8. Moniko, vytvořila jste nádherné zákoutí. Moc se mi to líbí. Musím souhlasit v předcházejícím příspěvkem - i já to mám u Vás prostě ráda...
    S pozdravem Miluše.

    OdpovědětVymazat
  9. Zdravím,hned bych poseděla třeba i na kávičce.... i když mi vůbec nechutná)))).Andělé jsou nádherní♥ už jsem vyráběla a mám je také celý rok.přeji krásně prosluněnou sobotu.Pa,Šárka.

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Moni, chtěla bych se zeptat - jak se prosím jmenuje ta rostlina s drobnými světlými lístečky, která "visí z květináče u vřesu? Moc děkuji za odpověď. Máte opravdu nádherné bydlení i zahrádku, radost pro oko :-) Mějte krásné dny. Denisa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Deniso.
      Je to doplňková zeleň dichondra. Sází se s letničkami na jaře. Mám ji moc ráda. Umí růst až do metrové délky.

      Vymazat
  11. To je zas taková krása! Já se na podzimní výzdobu teprve chystám, zatím se bojím, že mi ji spálí sluníčko...Hezký večer a díky za inspiraci! Svatava

    OdpovědětVymazat
  12. Všechny ty vaše květináče vypadají prostě skvěle;)

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Moniko, máte to vše krásné, chtěla jsem se zeptat z čeho jsou dělaná křídla andělů - že přečkají rozmary počasí. Děkuji moc za plno inspirací

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsou z kartonu, který je potažen sádrovým páskem. Jednou za rok až dva dostanou nový "obvaz" :-)

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥