čtvrtek 15. září 2016

Všechno září


... v tomto slunném září.
Opravdu netypická vedra pro tento měsíc. U nás už mnoho týdnů bez deště. Půda je přeschlá a drolí se pod nohama. Příroda je po žních zaprášená a od sucha zvadlá ... nehezký pohled. Na půdě s dětmi máme 30°C a nemůžeme ani dýchat. Ještě že jde v noci spát v chladu.

S foťákem jsem měla kliku. Ještě 10 dní byl v záruce, a tak řešení bylo jednoduché. Byl poslán na opravu a teď mám půjčené tělo od tchána. Věřím, že ho v servisu opraví a ještě několik tisícovek s ním nafotím. Ono je těžké přejít na Nikon, pokud máte nakoupené objektivy, které nestojí málo. Také jsem se dozvěděla, že v rozsahu, kterým fotím, bych už měla sahat po profi řadě a to jsou teprve cenové dardy! 






A jak jste zvládli zářijové rozjezdy s vašimi dětmi ve škole, kroužky a skloubení toho všeho s prací?
Řekněte, že nejsem jediná, která neustále nemá seškrtané seznamy. Když už škrtnu poslední položku, nakupí se další čtyři. 

Užívejme poslední paprsky léta a ať jde vše hladce a podle vašich plánů.
Hezký den

12 komentářů:

  1. Dobrý den Moniko. Já váš blog miluju. Vždycky tu najdu inspiraci, pokochám se krásnými fotkami a uvědomím si, jak je ta naše země krásná. Je to takové každodenní milé pohlazení, které neomrzí.
    Focení vůbec nerozumím, ale ráda bych do tajů tohoto umění v budoucnu aspoň trochu pronikla. Neplánujete, že byste o tom napsala článek? Zajímalo by mě, jak jste se k focení dostala, jaké byly vaše začátky, jakou výbavu byste doporučila začátečníkům, na co si dát pozor.... Myslím, že byste tím potěšila nejen mě.
    Těším se na další články. Ať se daří,

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím,hurá....můj nejmilejší kopeček je zpět♥.Mončo,u nás na JM je to s počasím stejné.Takové září už dlouho nepamatuji.Mám raději teploučko,ale ten déšť by přijít mohl a pak zase sluníčko.Na zimu je ještě času dost...Co se týče seznamu "prostě nekonečný příběh".Přeji všem krásný přicházející víkend:-).Pa,Šárka.

    OdpovědětVymazat
  3. Moni,krásné fotky.Máš ty samé domečky,dcerka mě je také koupila v Berouně.Říkala,že to byla krása.PáááAlibabka

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý večer. Každý deň som pozerala Váš blog,či sa neobjavia nové fotky. Dnes ste ma naozaj potešili a veľká vďaka za krásne fotky. A vďaka za Váš blog.

    OdpovědětVymazat
  5. Foťáky nejsou vůbec levná záležitost, pravda. Jinak fotky i s vypůjčeným foťákem máte skvělé;)

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherná podzimní dekorace!!!,také už se na ní těšim a domečky od paní Macková nemají chybu.

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherná podzimní dekorace!!!,také už se na ní těšim a domečky od paní Macková nemají chybu.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné dekorace! Miluji podzim, díky své barevnosti je to mé nejoblíbenější roční období. Už se těším, až doma taky začnu s dekorováním :)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pěkné, letos jsem si vyzkoušela vyrobit podzimní dekorace v keramice, můžu se zeptat, jak je přiděláváte třeba na tyčky, stačí tavná pistole?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, i takto s pistolí to stačí. Tyto domečky mají v sobě zespoda dírku na kovový drát, který neshnije vlhkem. Kytičky od Zuzky mají vzadu obrácenou mističku z keramiky, kam se dá zastrčit bambusová tyč.

      Vymazat
    2. Moc děkuji, tak příště vyzkouším třeba udělat dírku na drátek :-)

      Vymazat
  10. Moni, opět krásné fotečky, co hladí na duši. U Vás standard. Co se týká září, já už jsem úplně grogy. Tři děti na ZŠ, jedno v MŠ, pořád něco nakupujeme, platíme, snažíme se skloubit všechny kroužky, už mi jde hlava kolem z toho kdo kde má v který čas být :). K tomu snaha o nastolení školního režimu, což bylo v posledních krásných dnech opravdu nereálné. Do toho všeho jen tak mimochodem zvládat vlastní práci, domácnost a zahradu a ještě se občas všichni potkat doma a strávit nějaký čas i něčím jiným než povinnostmi, toť úkol nesnadný a občas mám pocit, že neproveditelný. No jo, září je tady. :). Musíme vydržet a věřit, že si to trochu sedne. Dobrá zpráva je, že za necelých deset měsíců jsou opět prázdniny! Držte se Moni a pozdravujte své báječné holky :).

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥