neděle 6. listopadu 2016

Chystáme se malovat ...


... dětské pokojíčky a přeměnit je už na slečnovský decentní prostor.
Šli jsme na to ale jinou strategií než na ty dětské před pěti lety. Tehdy jsme nechaly na holkách, ať si vyberou barvy na stěny. Rézi chtěla červenou a Bety zeleno-růžovou. Nyní jsme je nechali vybrat si dominantu pokoje a to obraz, podle kterého zvolíme barvy stěn.
Nechali jsme vytisknout obraz na plátno s dřevěným rámem a přiznám se, že jsem předem zúžila výběr motivů, protože nabídka byla VELMI široká.



Obrazy jsme nechali natisknout tady
Můžete si vybrat od obrazů na plátno až po plakáty a tapety v rozměru, který se vám do interiéru nejvíce hodí.  Nejtěžší bylo rozhodnutí motivů. Těch je v nabídce ohromné množství od abstrakce až po fotografie zvířat.


Třeba jsem někoho inspirovala k založení  vlastní galerie nebo dominanty  vašeho interiéru :-)
Píši článek nyní i proto, že jsem objevila, že v obchodě mají do zítra 40% slevy a to už je nějaká korunka ušetřená.

Přeji vám krásnou neděli.
M.

9 komentářů:

  1. A mně se ty pokojíčky holčiček tááááák líbí! Také chystám změnu, pro prvňáčka a ještě se přistěhuje mladší ségra do pokojíku z ložnice..ale je mi líto měnit současný a syn také nechce..s ničím se rozloučit, nic změnit..ale je to potřeba..patová situace :-) Základ máte krásně snový, těším se na výsledek! Katka

    OdpovědětVymazat
  2. Moni, oba motivy jsou nádherné...v takovém pokojíčku by se mi moc líbilo. Mějte se moc krásně. Inka

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné obrazy -moc se těším jak to vyladíte

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný den Moni,
    zrovna v pátek jsem si vyzvedla barevnou paletu vzorků od nás z prodejny. Kačenka bude slavit svátek a my ji chceme pokojík vymalovat jako překvapení...těch barev je moc a já jsem nějaká ztracená ...:-)
    Obrazy jsou krásné a jsem zvědavá na vaši výmalbu...:-)
    Tak hezkou neděli
    Ali

    OdpovědětVymazat
  5. Mony, nádherné:-) Moje barvičky. Těším se na výsledek. Ester z Olomouce

    OdpovědětVymazat
  6. Hezký výběr, neomrzí...
    My už léta pořizujeme plakáty a obrazy tady: www.postershop.cz ... ceny jsou příznivé a kvalita zpracování nezklame...

    OdpovědětVymazat
  7. Také se těším na proměnu, obrazy jsou nádherné. U nás bude změna v létě, tak třeba načerpám inspiraci pro svoje holky. Ilona

    OdpovědětVymazat
  8. Wauu,to je krása. Už se nemohu dočkat na proměnu.

    OdpovědětVymazat
  9. Moni,nádherné....jen ty obrázky nemůžu nikde najít...��ne,že bych chtěla kopírovat,ale pro inspiraci��

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥