úterý 29. listopadu 2016

Janova pec


Rok se s rokem sešel a pan Král z Janovy pece pro vás opět přichystal 10% slevu na své zdravé pečené müsli a oříšky.
Heslo pro odečet platí na veškerý sortiment obchodu. A tajný kód zní  unasnakopecku03 
Platí do 18. prosince.
V nabídce i novinky. Bezlepkové pohankové müsli s medem. Takže i náš tatínek dostane svou dávku:-) A další novinkou je lyo ovoce. To velmi chutná našim holkám. Je to ovoce, které je vakuově vymrazováno. Při -50°C a nízkém tlaku z něj vysublimuje veškerá vlhkost. Ovoce si při tom drží tvar, velikost, chuť a vůni, jako když je právě utržené. My toto ovoce přidáváme do jogurtu a do müsli s mlékem. Mňam.




Dobrou chuť a ať vám s jezevcem chutná tak jako nám.

16 komentářů:

  1. Skvělá ňamka, zakoupila jsem pro své dospělé děti místo Mikuláše, pohankované také mám, ale ještě jsme neochutnali, ovoce je výborné, též všem ráda doporučuji...a rychlost dodání byla neuvěřitelná.....takže spokojenost.Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Také máme moc rádi. Lepší jsme neměli. Často kupujeme, tak jsem ráda za slevu.
    Krásný advent, Dáša.

    OdpovědětVymazat
  3. výborně, díky, zrovna jsem se chystala objednávat :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Dekuji Vam Moniko za tip a info o novince a Hance za napad, dat do mikulasskeho balicku :)

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Moni, právě ke mě dorazila zásilka s nádhernými mýdly. Moc a moc děkuji. Věděla jsem, že jste šikulka, ale dostalo mne zabalení mýdel s nádherně nadepsanou adresou! Prostě skvostné! Ještě jednou velký dík.
    Přeji Vám i celé rodině klidný a krásný advent a nádherné vánoční svátky.
    Zdena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdení, děkuji a jsem ráda, že jste tak potěšená. Ono vyhrát v takovém počtu, to už je opravdu štístko:-)
      Hezký advent,
      Monika

      Vymazat
  6. Naše nejoblíbenější snídaně. Děkuju a jdu objednávat.
    Mirka

    OdpovědětVymazat
  7. Super!!Moni,můžu se zeptat,jestli manžel musí držet bezlepkovou dietu nebo jen,že chce?A pečivo jí bezlepkové nebo žádné?Díky!!Pořád spekuluji nad vynechání lepku,ale to pečivo..Jinak je to pohoda.Krásný večer přeji!Mějte se,Jitka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, Tom se rozhodl sám, nepotřeboval primárně kvůli zdravotnímu stavu. Od únoru nejí lepek a cukr. Jen v sobotu jí úplně normálně a vždy si objedná nějakou sladkou dobrotu. Ke svému překvapení zjistil, že už nemusí dýchat kortikoidy, zbavil se astma a zlepšilo se mu trávení.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    3. Moni také by mě zajímal jídelníček, jestli můžu poprosit? Hlavně čím nahrazujete pečivo? Mám revma a četla jsem, že se doporučuje omezit lepek... Moc děkuju. Eva

      Vymazat
    4. Terezko, Eví, těstoviny nahrazuje cizrnou, pohankou, čočkou, fazolemi, nebo místo příloh mívá dušenou nebo v sezóně čerstvou zeleninu. Největší oříšek bylo pečivo, ale pečeme si domácí kváskový chléb a ten naštěstí opustil jen na měsíc. Pečeme z 90% žitný a místo hladké pšeničné přidáváme pohankovou nebo špaldovou mouku. A tento typ chleba ničemu nevadí, necháváme dlouho kynout v chladu a lepek má šanci při dlouhé fermentaci se více rozložit a střeva ho tak lépe snášejí. Ale předesílám, T. není celiatik.

      Vymazat
    5. Moni moc děkuju. Pěkný víkend. Eva

      Vymazat
  8. Díky! To je super :) Právě jsem chystala objednávku .. jooo, nic není náhoda :) D.

    OdpovědětVymazat
  9. Moniko,
    díky za slevu !
    Objednávala jsem už vloni a lepší čokoládové musli jsem ještě nejedla!
    letos jsme přihodila i ovocné a sušenou jahodu.
    Krásný advent a ať už odhodíš berle !

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥