sobota 17. prosince 2016

A bude mít taky ty zahnutý zuby nahoru?












Letos poprvé si holky svůj stromeček jely vybrat a uříznout samy. Tedy taková idylka to nebyla. Po hodině chození na plantáži si Terezka trvala na svém stříbrném smrčku, ale byla přehlasována zbytkem rodiny.  Řezání zbylo tedy na Bety. Psss, tatínek jí smrček předříznul, aby ta iluze "Já to uřízla sama" byla dokonalá. Ale druhou půlku fakt dala sama.

Pro milovníky happy endů ... Terezku trucování za soumraku přešlo:-)

Mějte krásný poslední adventní víkend,

19 komentářů:

  1. Krásné fotky! Holky jsou šikovné.
    My letos vybrali v zahradnictví stromek za pět minut (loni jsme tam pobíhali hodinu), všichni spokojení a už je i nazdobený :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A neukážete nám ho nazdobený? jsem zvědavá jaký letos máte. Krásné vánoce. Soňa

      Vymazat
  2. Moni, fotky krásné. Ta s Terezkou mezi stromky nejvíc. Co máš teď vlastně za foťák? Já totiž pozoruju trochu jiný barevný nádech (a to není nic k horšímu nebo lepšímu, jen to tak prostě vidím). Zajímalo by mě to, protože muž mi jednou říkal, že Canon má obecně podání barev do tepla a Nikon zase do studena, tak u tebe bych si to mohla potvrdit. Máte teď teda Nikon? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzí, fotky pořízené v říjnu jsou z Nikonu. Měla jsem možnost si ho na měsíc půjčit v té kvalitě jako mám svůj Canon EOS 600. Technicky se mi Nikon zamlouval víc. Lépe se drží, je z lepších materiálů, vypadá profesionálněji, dělal i krásné zvuky:-) ALE přesně ... barva mi neseděla. Nikon je studenější a jsem ráda, že se ten náš marod Canon umoudřil a i když žádná další oprava od závěrky neproběhla, zázrakem se drží. Jen potřebuje novou baterku. Zůstávám věrná Canonu.
      pa a máváme na kopeček.

      Vymazat
  3. krása, můžu se zeptat, kde takové plantáže jsou?

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera, to musí být pěkný zážitek :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano a konečně s dětmi. Zatím jsme řezali na tajňačku jako že Ježíšek.

      Vymazat
  5. Krásné fotky...my se tam chystáme zítra. Pro jistotu jen s tou pětiletou cácorkou :-) Mohu se zeptat, zda máte nějaký tip na to, aby stromeček dlouho vydržel? Máme stojánek s vodou a slyšela jsem, že se nemá kmen dole zbavovat kůry, protože tou stromeček přijímá vodu. Přejeme Vám na kopeček pohodový víkend. Míša s rodinkou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, také necháváme kůru a necháme ho přes noc v kyblíku s vodou nasáknout. Dříve jsme měli stromek ve vodě, ale bylo to už potom k ničemu.

      Vymazat
  6. jéé koukám že mají i v květináčích tak to tam musím :) Hezký advent Radana

    OdpovědětVymazat
  7. To je krása. Moc pěkný vánoční zážitek pro všechny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, zase něco jiného to společné vybírání a řezání. S dětmi jsou Vánoce stále jiné a bohatší.

      Vymazat
  8. Moniko, ctu stale pravidelne, komentovani mi ale moc nejde, zatim. :-) Diky za nekonecnou inspiraci, byl to zase fajn rok s vami. :-) Krasne svatky! Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lení, děkuji moc.
      Požehnané Vánoce.

      Vymazat
  9. Tedy Moniko!
    Koukám na ty fotky a neveřícně zírám, že jdete s pilou do lesa... Pak si říkám, že to je třeba jen kvůli fotce a pak vidím, že opravdu řežete. Tak honem čtu text. Ono to je z plantáže. Uf. Fakt jsem se strašně divila, že by jste šli loupit stromeček. ;-)
    Omlouvám se i za tu myšlenku :-)
    Krásný a hlavně klidný předvánoční čas a společné chvíle.
    Jitka z Trojzemí.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥