neděle 18. prosince 2016


"Lhostejnost k druhým a lhostejnost k osudu celku, je přesně tím, co otevírá dveře zlu."
Václav Havel



Dnešní čtvrtá adventní svíce hoří u nás i za PANA prezidenta.
Terezka si dokonce vzpomněla, jak jako pětiletá na náměstí zapálila VH svíčku na rozloučenou. 


Tady něco netradičního. Kresby šestiletého VH z knihy Havel. Na ně se často dívám. Pěkný nápad, jak oživit jeho životopis. 

Krásnou zlatou neděli.

19 komentářů:

  1. Teď mimo téma, ale Moni vy jste ranní ptáče jako já. Hned brzo po ránu nový příspěvek.V kolik vstavate? Já dnes 4,15. Hezký zbytek adventní neděle. Soňa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budím se mezi 3-4h, ať jdu spát kdykoli. Vždy si přeji vidět na budíku o dvě hodiny víc. Spím málo a někdy mi to opravdu ubíjí. Už jako malá holka na táboře jsem záviděla dětem, že spí až do budíčku a nemusí koukat na prázdno do tmy.

      Vymazat
    2. Jeje právě jsem vstala,v 10.00

      Vymazat
  2. Dobré ráno, Moniko, taky jsem to chtěla napsat, aniž bych si přečetla první příspěvek. Opravdu taky ranní ptáče, jako paní Soňa. Já vstávala v 5.30 hodin.
    Moc zdravím na kopeček, krásné finišující vánoční přípravy a všichni se ve Vaší rodině mějte krásně. S pozdravem Miluše.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ve 3h po 4 hodinách spánku:-(
      Krásný advent, M.

      Vymazat
  3. Aha kolko rannostajov;) v poslednom case aj ja vstavam skoro rano. Mam priestor pre seba. Vecer sice zaspavam skor, ale je pekne sledovat ako sa prebudza dom. Pozdravujem na kopecek Katka

    OdpovědětVymazat
  4. Vzpominam s Vami. Byl to uzasny clovek. Ilona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, jeho laskavost sálá z každé fotografie.

      Vymazat
  5. Chybí! Tolik by bylo jeho myšlenek a statečnosti dnes potřeba.

    OdpovědětVymazat
  6. Dobré ráno, u nás se teprve vstává a už takéhoří svíčky...Krásnou adventní neděli

    OdpovědětVymazat
  7. Někdy se bojím, že už takového prezidenta znovu nezažijeme. Jak moc nám chybí! Dědeček nám říká,
    že si to samé myslel po TGM, kterého si dobře pamatuje. A měl to štěstí ještě jednou, když zažil Václava Havla. Nemyslí si, že se dožije někoho takového do třetice, ale věří, že my časem ještě někoho takového poznáme. Doufáme. Krásnou zlatou adventní neděli všem! Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemohu to napsat lépe než vy. Mám naprosto stejné pocity a obavy. Ale jak se říká - naděje umírá poslední. Chci tomu věřit. Přeji všem krásný adventní čas:). Omlouvám, se, anonymní být nechci - takže Vás zdraví Helena Grollová:).

      Vymazat
  8. Náš Venoušek:-)
    ...Moni díky!
    Jana Syrová

    OdpovědětVymazat
  9. Pod stromečkem jsem našla krásnou knihu o V.H., doporučuji:
    Bohdan Holomíček Album Václav
    plná úžasných fotek
    https://www.kosmas.cz/knihy/221735/album-vaclav/

    OdpovědětVymazat
  10. Do našeho městečka přijíždí náš prezident...., kéž by to byl V.H. :-((((
    Vzpomínám s Vámi a doufám v naději, stejně jako dědeček paní Majky....

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥