čtvrtek 1. prosince 2016

Jako v bavlnce



O české rodinné firmě Darre z Náchoda, která šije perfektní prostěradla, povlečení, ručníky a utěrky, jsem tu už jednou psala. Dnes chci nejen vyzdvihnout jejich precizní a poctivou práci, kterou můžete vidět na jejich stránkách tady.


Plyšáky mi nosila Betynka do postele, abych se rychle uzdravila, když jsem skoro celý den jen ležela. A zalíbily se mi tam:-)




Na srdíčkovou novinku se můžete podívat tady. Povlečení na polštářky je šité v klasickém velkém rozměru. Pokud ale máte jiný menší rozměr polštáře, zadarmo vám na požádání nový rozměr přešijí.



A nyní dárek pro vás. Abyste také okusili něco ze ♥ kolekce od rodinné firmy Darre. Mám pro vás dva povlaky na polštář. Pokud se vám srdíčka líbí, napište si o ně do komentáře do zítřka do 12 hodin.
Držím pěsti.



Líbí se mi i lidský přístup majitele této firmy a snaha pomoci potřebným. Každoročně pořádají dobročinnou aukci pro lidi z jejich okolí, kteří to potřebují. Letos se draží ve prospěch malého Kryštofa, který od svých dvou let díky nešťastné události potřebuje neustálou péči a mnoho finančních prostředků na léčbu poškozeného mozku.

Na příběh o malém Kryštofovi se můžete podívat tady.
A jak můžete pomoci? Jednoduše. Majitelé firmy pořádají dražbu. Veškeré korunky v ní získané odchází na transparentní účet. Pošlete jakoukoli věc do dražby,  sami dražte v aukci a nebo pošlete penízky přímo na účet.
Číslo transparentního účtu Kryštofka:
115-3542550297/0100
Všechny podrobnosti se dočtete tady . Aukce končí 9. prosince.

A kdo byste rád vyhrál srdíčkové povlaky, pište bez omezení a bez nutnosti lajkovat na FB :-)
Krásný den,

139 komentářů:

  1. Moni to povlečeni,moc pěkne.Hned jdu kouknout a taky zkusit štěsti.
    Vlasta

    OdpovědětVymazat
  2. Opět další pozitivní příspěvek. Paní Moniko jste úžasná!
    Proto zkouším štěstí v soutěži o povlaky na polštářky :) Přesně tato srdíčka jsem letos šila k Vánocům a opět inspirace z Vašeho blogu!

    Přeji krásný předvánoční čas!

    Michaela :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den, krásné povlečení, firmu vůbec neznám, hned jdu mrknout :-) Povlaky na polštářky jsou krásné, ty by se mi taky líbily :-) Lenka Pfefferová

    OdpovědětVymazat
  4. Moni, ty hvezdicky vypadaji skvele!! Srdicka taktez! Krasne! Jako vsechno u vas �� pa Zuza

    OdpovědětVymazat
  5. Ty povlaky jsou krásné a ráda si o ně zasoutěžím :-)
    Monika

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné,takové 3D povlečení,jelikož také šiji srdíčka,hvězdičky fanda.Zdravím IrenaP.

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý den Moni
    děkuji za tip na povlečení.rd.schmidt@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Povlečení je moc pěkné. Firma je pro mě nová, půjdu to omrknout...To srdíčkové by se líbilo mé neteřince:) kamilamikel@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Mne zaujal příběh Kryštofa...jak se během chvilky změnil život celé rodiny. Má ohromné štěstí na slečnu či paní cvičitelku. U ní je vidět, že dělá tuto práci s láskou a porozuměním.

    OdpovědětVymazat
  10. Dobrý den, chtěla jsem Vám podekovat nejen za soutěž, ale hlavně za Váš krasny blog. Díky Vám si vsechny svatky nejak vic uzivame a vazime si jich.Tesime se na druhe Vanoce s Vámi:) Katka KatkaVorlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Dobrý den Moniko, chválím a ještě jednou chválím vaše příspěvky, nápady, výrobky, vaše vaření, výzdobu, práci s dětmi ve škole, z vašich nápadů často čerpám s mými prvňáčky. Každý den se těším na vaše nové příspěvky a dnes obdivuji nabízená srdíčka, která by se mi moc hodila na chalupu. Přeji hezký den. Olina (o.zunova@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  12. já bych se jich vzdala pro jednu slečnu...dnes v příloze Dnes je rozhovor z dcerou šikanované učitelky,která zemřela...je to smutný, zůstala sama se starou babičkou....obulela jsem to
    Jinak Moni, jsi zlatý človíček:-)))) Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janičko, prosím, ozvěte se mi. Pan majitel z Darre by chtěl této slečně poslat jako dárek jejich povlečení, ale nevím, jak na ni sehnat kontakt. Pomůžete, prosím?
      Děkuji, Monika.

      Vymazat
  13. Dobre odpoledne, nam by se take povlaky hodily do noveho obyvaku na chalupu :). Diky za soutez. P.S. dva andele vyrobeni podle Vas uz stoji pred vchodovymi dvermi . Pavla

    OdpovědětVymazat
  14. Děkujeme za možnost si zkusit předvánoční štěstí... Byl by hned jeden dárek...
    Přeji vám i rychlejší uzdravování, ať i vy si advent můžete dosyta užít.
    Helena
    novy-domov@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Zdravím Moniko,na Váš blog chodím moc ráda,firmu neznám,ale určitě kouknu....
    povlečení vypadá zajímavě.Helena

    OdpovědětVymazat
  16. Dobrý den Moni, povlečení je moc hezké, kouknu na jejich stránky...děkuji za info, tuto firmu jsem ještě na internetu neviděla..Pavlína (huggy7@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  17. Dobrý den Moni,tak zas pokusím štěstí:)Povlečení je opravdu krásné a ty fotografie - jste opravdu šikulka.
    Zdravím z Prahy. Dana danone1974@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Dobrý podvečer, u vás je vždy krásně.
    Martina martur67@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Krásný den, taky zkusím štěstí.
    Jurincova.Barbora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Dobrý den Moniko, ráda sleduji váš blog již dva roky. Je to milé pohlazení po duši pro ostatní, ale myslím že i pro Vás samotnou musí být povzbuzením, když se Vaše úsilí ostatním líbí a těší je. Propagace zboží, se kterým jste spokojená nebo podpora dobročinných akcí jsou neméně inspirativní. Dnes poprvé zkusím i já štěstí v soutěži o krásné povlečení.
    Každopádně přeji celé Vaší rodině pokojnou dobu adventní. S pozdravem, Marie

    OdpovědětVymazat
  21. Dobrý den Mončo,zkouším štěstí a zároveň děkuji za podporu dobročinné akce.Určitě přispěju.
    Jana
    janakotrcova29@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Dobrý den Moni,jste moje chvilka u kávy a dobíjíte moje baterky na daší dny!Díky Vám za to.Polštáře úžasné,ráda se připojím k soutěžícím.Hodně,ať ji můžete posílat dál!Jana Ž. janulka1976@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Přeji krásný adventní čas na kopeček.
    Lucka (lkucharova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  24. Dobry den Moni, povlaky vypadaji velice pekne, vyzkousim svoje steti

    MPM@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Mončo, právě díky Vám jsem u firmy Darre objednávala povlečení a prostěradla pro děti a jsme moc spokojeni :-)
    A zkusím tedy i štěstí v soutěži. Mějte se krásně a užívejte advent. Jana (janina.vencova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  26. Srdíčka se mi líbí- zkouším štěstí. erarigi@email.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Moc vás zdravím na kopeček, už jak jste minule psala o firmě Darre-moc se mi jejich výrobky líbí.
    Mějte se a díky za inspirace..ANGELIKA,angelika.salplachtova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Díky Vašemu blogu jsem v létě objednala prostěradla a lepší jsme ještě neměli. Firmu mohu jen doporučit.
    Zkusíme štěstí o srdíčka.
    Děkuji, Katka R.

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj Moni, Darré z Náchoda znám a jsem spokojena s jejich povlečení
    m. A ta srdčka se povedla, takže dobrý tip na dárek ��. A aktivity pana majitele mě těší a inspirují jako zákazníka. Přeji pěkný adventní čas na kopeček Hanka h.kabatova@ centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Moniko, moc Vás zdravím a přeji brzké uzdravení. Firmu znám z Vašeho blogu a už jedno povlečení od nich mám. Polštářky by se moc hodily mojí dceří, které budeme příští rok předělávat pokoj právě do bílo-šedivo-růžové kombinace. Tak si držím palce:-)
    s přáním pohodovéhoi adventu Jana
    e-mail diana.1@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Moc děkuji za bezva tip na dárek,určitě nabídku prozkoumám, ať se máme taky jako v bavlnce:-) A srdíčka nemají chybu....konecnamirka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Dobrý večer, jste pro mne velkou inspirací, děkuji. Také si ráda zasoutěžím. Adriana
    adrianadojcarova@volný.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Zkouším štěstí a přeji krásný večer na kopeček :-). Lenka
    len69ka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Dobry vecer,jak behem chvile se dokaze cloveku zmenit zivot.Rodina se tesila na novy prirustek do rodiny,ale ruka osudu tomu chtela jinak.Nehoda chlapecka,rakovina maminky.Dve velke rany najednou.Maji muj velky obdiv,jaci jsou bojovnici.I pro ty prarodice to muselo byt o dost tezsi,kdyz se to stalo ve chvili,kdyz hlidali..velmi silny pribeh. Petra V.

    OdpovědětVymazat
  35. Dobrý den,srdíček není nikdy dost... Děkuji za inspiraci a soutěž. Pěkné dny iva (isapakova@centrum.cz).

    OdpovědětVymazat
  36. Dobrý večer na kopeček, Váš blog jsem objevila teprve nedávno, ale už jsem ho stihla prošmejdit skoro celý. Jste mi blízká jak profesí, tak životní filozofií. Přeji krásný čas čekání na Vánoce :) Hana K. (hana.carol@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  37. Krásné povlečení, hvězdičkové i srdíčkové.
    A smékám, jak "dárkově" jste závěr roku pojala ;)
    ka.ila@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Teda to je krásný vzor polštářků,o Darre jsem už slyšela víckrát. �� Krásný advent přeji. Jana (certiska) ��

    OdpovědětVymazat
  39. ..tak já se také řadím do fronty na štěstí v podobě těchto krásných polštářků:-) Ty jsi nejen talentovaná bloggerka, ale poslední týdny i takový Ježíšek:-) Děkuju, že s námi čtenářkami sdílíš svůj svět! zdraví Petra (petra.vesela99@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  40. Moniko, do třetice zkusím štěstí. Hvězdičky jsou taky luxusní. mějte hezký adventní čas. dana

    OdpovědětVymazat
  41. Milá Mončo, zkusím štěstí, srdíčka miluji :o)! Přeji moc krásné dny a díky za možnost si zasoutěžit..Myslím, že v firmě i nakoupím:o)..Inka

    OdpovědětVymazat
  42. Zkusím štěstí. Jitka (j.mayerova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  43. Povlečení je hezké a motiv se srdíčky je vtipný:-)
    yveta.mahnertova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Moc děkuji za inspiraci... zkusím štěstí s krásnými povlaky a po Vánocích si určitě nějaké povlečení také vyberu. :)
    Krásné adventní dny, Peťka :)
    skyscraper0801@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Dobrý večer Moni, řadím se do fronty na štěstí :-) Přeji krásný a klidný adventní čas celému Kopečku a Vám brzké uzdravení. Petra
    brabcovapetr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Dobrý večer paní Moniko. Moc krásné polštářky..... a vaše otevřené srdce, když někomu chcete udělat radost. zkusím také štěstí - chladkova.helena@seznam.cz
    Přeji vám hodně lásky. Helena

    OdpovědětVymazat
  47. Dobrý večer, zkouším štěstí. Přeji brzké uzdravení a krásné Vánoce.hanka.kubesova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Ahoj Moni, děkuji za tip .... ani nevíš, jak dlouho sháním nějakou firmu, co šije kvalitní krepové povlečení v prodloužené délce ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  49. Dobrý večer, Moniko, Váš blog sleduji od samého začátku, ale dnes zkusím kromě receptů a tvoření i Vaši soutěž, u firmy si objednávám ručníky. Na Vánoce se budou hodit. Hodně zdraví. H. hana.kalichova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Dobrý večer, také zkusím štěstí, a když to nevyjde, budu dál nakukovat a obdivovat Vaše nápady a tvůrčí přístup u netopýrků ve škole. Jitka. j.langmeierova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Díky za super tip na povlečení.A mooooc ráda se zapojuji do srdíčkové soutěže. Zdravím moc směrem do chaloupky na kopečku a maroda Moni zvlášť.Lu z Moravy, orangena@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Rada si zasoutěžim.Rakovad@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. jejda, ten srdíčkový polštářek by mi zvedl náladu, v sobotu jsem dostala obrazně "kudlou do zad", tak bych potřebovala povzbuzení. Tak to zkouším - dana.vlk@seznam.cz
    Pěkný advent. Dana

    OdpovědětVymazat
  54. Dobrý večer,zkusím taky štěstíčko,polštářky jsou krásné tak jak celý váš blog,který ráda sleduji.
    olga.kracmarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Zdravím Mončo,zlaté české ručičky.....povlečení vypadá nádherně♥.Přeji pohodový adventní čas a děkuji,že myslíš i na nás tady.......Pa,Šárka. SHKPAVEL@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Děkuji, a zkouším, krásný advent. Jitka.
    ji.jezkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Dobrý večer, moc Vás zdravím a i já se přidám do loterie o krásné povlaky. Mnoho pozdravů Lenka

    OdpovědětVymazat
  58. Také ráda chválím a preferuji české šikovné firmy Mončo a ty je zde na blogu s radostí prezentuješ a to je moc dobře.
    Povlečení od této firmy se chystám zakoupit po vánocích a tak nyní zkusím své štěstí s tvou nabídkou krásného srdíčkového povlaku.
    Díky...
    Ála
    HajnaAlena@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Mončo, možná již nahoře někde zmiňujete, ani tak se mi nelíbí ty srdíčka, jako ty povlaky s hvězdičkami, nemůžu je na těch jejich webovkách najít, jsou od stejné značky? neposlala byste mi, moc prosím, odkaz?:) Děkuji Zuzana zuzanamasova@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Dobrý večer Moniko, děkujeme za Vaše krásné stránky, které s mojí maminkou velice rády navštěvujeme a v mnohém se inspirujeme. Například letos balíme dárky podle Vás. :-)
    I já zkusím štěstíčko třeba budu mít o dárek navíc. Zdravíme Vás a přejeme Vám i celé Vaší rodině krásné Vánoce a v Novém roce hlavně zdraví.
    Dana a Lucie (cerna.luci@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  61. Pěkný večer, moc krásné povlečení, miluji tyhle barvičky...mějte s celou rodinou krásný adventní čas. Děkuji moc za inspiraci, moc si Vás vážím. Milena - milenka.sehnalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  62. Moni, Ty jsi v poslední době velmi štědrá. Povlečení je krásné a zaujala mě možnost přešití polštářů u firmy. Ať se Vám všem na kopečku daří a krásně spí v povlečení a polštářcích.

    OdpovědětVymazat
  63. Dobrý den, po podobných povlacích pokukuju už delší dobu u nás v obchodě, ale pořád jsou buď vyprodané nebo nemají "naši" velikost. Zkusím štěstí a štěstí přeju i Vám. Pavla sunnygirrrl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Moni, přeji krásný, předvánoční čas, tvoje dárečky jsou krásné, díky za tvé tipy na povlečení, určitě je využiji. Verunka@verunka.eu

    OdpovědětVymazat
  65. Přeji pěkný večer paní Moniko.Povlečení i polštářky jsou krasné. Děkuji Vám za další inspiraci. Mějte se pohodově. Ivana, ivabrauner@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Dobrý večer, pěkná látka, zkusím štěstí. Silva silvie.labancova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Milá Moni i já zkusím štěstí. Polštářky jsou moc krásné.
    Krásný večer. Z❤
    zdenkazachova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Také ráda zkusím štěstí. Ze srdíčkové látky jsem letos ušila dcerce polštářek k Valentýnovi. sal.jana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. Dobrý člověk ještě žije. Úžasné. Nám by se povlaky hodily do pokojicku.
    mirka.matuskova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  70. A tak i já zkusím tentokrát štěstí....pa Monča.....monikavalouchova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Zkusim stesti,krasne polstarky...diky za soutez i kazdodenni inspiraci.
    martinabohackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Moniko, jsou nádherné a já zkouším štěstí...Díky za možnost nakukování, jste inspirativní:-)
    Krásný Advent! Martina
    mapakos@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Moni, Ty jsi v poslední době velmi štědrá. Povlečení je krásné a zaujala mě možnost přešití polštářů u firmy. Ať se Vám všem na kopečku daří a krásně spí v povlečení a polštářcích.

    OdpovědětVymazat
  74. Tak tedy zkouším a píšu... :)

    OdpovědětVymazat
  75. Milá Moniko, Vy jste letos opravdu jeden velký Ježíšek :-) Děkuji za možnost soutěžit a mějte se moooc hezky. Dáša
    adamtoune@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Povlaky jsou překrásné, kdyby se mi poštěstilo, věnovala bych je svým rodičům. Byl by to krásný vánoční dárek. jana.zdvihalova()email.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Srdíček není nikdy dost!
    k.ondrova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Tak já to taky zkusím :-) před půl hodinou jsem se konečně vrátila, po 14 hodinách v práci, domů, tak se na mě třeba štěstí usměje :-) přeji krásný adventní čas :-) Petra (docekalovapetra@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  79. Srdíčka se neokoukají :-) misa.nemcova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  80. Děkuji, hned jdu mrknout na jejich stránky =)
    bysver@sezanm.cz

    OdpovědětVymazat
  81. Jeee, zkouším štěstí. Děkuji, Radka
    radusekk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  82. Taky zkusím štěstí =) stella.cernotova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Krásný vánoční čas Mončo, děkuji za soutěž
    jarmila.kovrcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  84. Moni, ty jsou krásný! michaela.kankova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  85. Srdcí není nikdy dost....snad Vám taky budu moct někdy podat nějaké na dlani :-) Míša
    miskano@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  86. Zkusím štěstí. martina.struminska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  87. Krásná..tak třeba se na mě usměje štěstí.
    Pěkný večer:-) mondass@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  88. Zkusím štěstí také, od srdíčka darovaná srdíčka-to by potěšilo Přeji Vám doma krásné sny ve hvězdičkách a příjemný Adventní čas. Právě tvořím podle Tebe Moni andělíčky z polínek a nevím, čím potáhnout křídla a hlavu, když je tu stále vlhko venku a tu sádru v prožcích tu neseženu... Mějte se krásně a pohlazení kocourkovi. Marcela macekie@email.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, zkus obinadlo a patlat obyč sádru. Obrň se ale trpělivostí a nech uschnout v teple. Proto já tvořením s předstihem raději ještě v září:-)

      Vymazat
  89. Milá Mončo, děkujeme za dřívější odkaz na povlečení z Náchoda, objednali jsme ho synovi k narozeninám a jsme moc spokojení. Krásné adventní dny a vše dobré přeje Martina
    martina.stop@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  90. Moc krásná srdíčka ❤�� :-). A kocourek Áša také, jak si na nich lebedí a dělá reklamu :-).Hned bych si takky lehla...
    Mějte se na kopečku krásně ❤ .Dita
    ditaond@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  91. Dobrý večer, krásná srdíčka, hvězdičky, to by se spinkalo. Děkuji opět za dobrý tip a třeba se mi i poštěstí.

    OdpovědětVymazat
  92. Děkujeme za možnost vyhrát krásné povlečení. Měla bych dárek pro sestru k narozeninám. Do její ložnice by se polštářky skvěle hodily. Mirka, mirka.stop@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  93. Moni, opět moc díky za zajímavý tip - ještě že Vás blogerky mám, já po celém dni u počítače už nějak nemám sílu objevovat krásné věci na internetu a teda to povlečení mě nadchlo - už dlouho hledám něco poctivého pěkného a tohle povlečení je přesně bingo...takže zase díky a jdu koumat, který kousek u nás přistane...pěkný a pomalý advent:) Daniela

    OdpovědětVymazat
  94. Jsou to nádherná povlečení. Těžko se vybírá, všechny jsou úžasné.
    Marcela S.

    OdpovědětVymazat
  95. Srdíčková nádhera.....krásný advent. Radana radanaju@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  96. Dobrý večer! Tak jsem devadesátdevítka!Třeba to bude moje šťastné číslo:) Mám o rok mladší dcerku než je Betynka a té by se srdíčka taky líbila:) Hezký večer. Petra - malavelka@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  97. A já sta... Nikdy nesoutezim, ale tohle mi neda... Krasne Vánoce vam vsem

    OdpovědětVymazat
  98. krásné:-)ivana.rubesova@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  99. Moc hezké. Děkuji za báječné tipy a radost, které k nám proudí z Vašeho blogu. Jana - janamen@email.cz

    OdpovědětVymazat
  100. Nádhera, stejně jako Váš inspirativní blog, můj oblíbený snídaňový společník:)! Hanka
    hanka.bartoska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  101. Krásné povlečení!!! tetazlata@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  102. krásný advent přejeme... lala.krejci@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  103. I já zkusím své štěstí v soutěži. Povlečení je krásné. Zdraví Petra

    OdpovědětVymazat
  104. Líbí a moc ��. Moni,díky za Váš blog, nakukuji sem často a čerpám inspiraci do školky i na doma. Přeji krásné a pohodové vánoce.
    h.hradecna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  105. Zdravím na Kopeček, přeji pokojné adventní dny a brzké uzdravení a rychlou rehabilitaci:-)A taky se hlásím do soutěže:-)
    katerina.kurova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  106. Hezký den, Moni, líbí se mi hodně a momentálně by i opravdu hodně potěšily :-). Přeji Vám krásný advent :-). Alena
    sevcikova.alena@post.cz

    OdpovědětVymazat
  107. Take zkusim stesti,vypadaji paradne��m.motlikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  108. Ahoj Moni, pozde, ale ceni se i snaha,ze:-)
    Krasne fotky a diky za spoustu informaci, netusila jsem.
    Krasny adventni cas.
    Bohunkazavinac naisertecka cezet

    OdpovědětVymazat
  109. Líbí, a tak se zapojuji do soutěže (borovickovapeta@email.cz). Zkouším vložit už potřetí, takže jestli se objeví i mé dva předchozí, není to zvyšováním šance na výhru, ale tím, že mi blbne pc nebo ruce. Příběh rodiny Kryštofa je síla, člověk se zastaví a řekne si, co občas zbytečně řeší za prkotiny a stresuje se. Hlavní je zdraví. Zdravím na kopeček a přeji poklidný advent, Petra

    OdpovědětVymazat
  110. Dala jsem do aukce pro Kryštůfka jedno malované prkýnko :) http://marionneta1.blogspot.cz/
    Díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  111. Srdíčkové povlečení je úžasné, už vím, o co si napíšu Ježíškovi:-)
    lida.pruskova@post.cz
    Děkuju

    OdpovědětVymazat
  112. Krásné,ráda se zapojím do soutěže.adelaineslivov@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  113. Do třetice pokouším štěstí. Radana

    OdpovědětVymazat
  114. Dobré ráno,tak ty jsou parádní. Povlečení moc hezké,Ježíšek bude mít radost--pořád něco přidávám--zdravím na Kopeček.Věra vasy57@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  115. Dobrý den, povlečení nemá chybu, jako vše Na kopečku :-) Krásný den, Lucka (superbad@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  116. Dobrý den Moniko,
    i já pokouším štěstí.

    Alena

    OdpovědětVymazat
  117. Krásné, zkusím trošku štěstí. Zdravím na Kopeček. Radka
    stankovara@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  118. Dobrý den, Tiež skusim šťastie, povlečení sa mi velmi páči, Prajem nádherný adventný čas. Miška
    (michaela.danisikova@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  119. Diky za dalsi inspiraci pro Jeziska ;) A zkousim stesti, polstarky jsou krasne. Lenka (lkody (at) seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  120. Dobrý den, to jsem ostuda, bydlím v Náchodě a o této firmě slyším poprvé od Vás :) A srdíčková novinka vypadá moc pěkně. Tak třeba budu mít štěstí. (b.dusankova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  121. Moniko díky za výborný tip na vánoční dárky, i když nevyhraju, aspoň vím, kde objednám:-) Věra veramarhanova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  122. Krásný den na kopeček, srdíčkové polštáře jsou opravdu povedené, tak jdu také zkusit štěstí...přesně vím, komu jako vánoční dárek věnovat :-))) Hezký víkend přeje Míša (stamisa@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  123. Moni, taky zkusím štěstí. a na jejich nabídku se jdu hned podívat.
    přeji krásný advent. Majka
    majka.urb@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  124. Krásný pozdrav na kopeček. Polštářky i povleceni jsou krásné, tak taky zkusím štěstí. Hezký den Martina
    k.kypra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  125. Krásné povlečení ! Mrknu. :-)
    Iveta
    medif@email.cz

    OdpovědětVymazat
  126. Náchod je od nás kousek. Ale kdybych vyhrála, nemusela bych ani ten kousek nikam jezdit :-)
    Hezký advent, Renča
    reena.de@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  127. Přeji krásný a klidný Advent. Katka (smidova.kat@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  128. Srdiečka sú krásne. jankovicovadagmar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  129. Také zkusím štěstí:). Srdíčkové povlaky jsou krásné.
    Přeji hezký den. Jana (kiklu2@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  130. Hezký den Moniko, polštářky jsou moc hezké, tak zkusím štěstí. Hezký advent Šárka.
    schusterova.sarka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  131. Milá Mončí, děkuji za tip na vánoční dárek pro dcery do "výbavy".Firma má úžasnou nabídku.
    Díky Vám, se také spousta n á s tady také dozvěděla o Kryštůfkovi!!!!!!!!!!!!
    Podpoříme a Vám obrovský dík, máte obrovské SRDCE!
    Z chaloupky mezi kopci Jana Š.
    janina.svubova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  132. Moc hezke povleceni,ale na steankach firmy ho nemuzu najit...pomuzes mi?Dekuji a hezkou druhou adventni nedeli...Jana z Brna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janí, už je vyprodáno, ale zkus po svátcích. Budou ještě šít:-)

      Vymazat
    2. Milé dámy, už ho mají zpět v nabídce, právě mi volali, že budou odesílat příští týden :-)
      zdravím, Lucka

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥