sobota 3. prosince 2016

Nadílka od Barborky



Rozdávání je prima a těší mě vaše radost z hraní. A kdybyste viděli naše holky, jak se perou o to, kdo zastaví losování:-) 
 Abyste měli advent  voňavější a naše holky si ještě zalosovaly, mám pro vás  ještě jeden krásný dárek. Tentokrát od firmy Air Wick . A protože dnes v předvečer svého svátku chodívaly a někde stále ještě domy obchází Barborky, pojmu toto obdarování čistě Barborkovsky. Nachystejte si za okno punčošku, napište mi do komentáře kontakt a čekejte do rána, jestli zrovna do  vaší punčošky Barborka nenadělí voňavý dárek.



Máte možnost vyhrát Wax Melts elektrický ohřívač vosku s voskovými náplněmi, které provoní váš domov klementinkami a svařeným vínem. Jeden vosk vydrží vonět až 20 hodin.
Komu by se tato vůně líbila a chtěl by ji do své punčošky, napište mi na vás kontakt nejpozději do neděle do 8h. 
A na další novinky vosků se můžete podívat zde.  


A co u vás doma? Držíte alespoň tento zvyk věšení punčoch? 
Od Barborek děti dostávaly ovoce, perníčky a nebo výplatu metličkou, pokud se řádně nemodlily a nebyly zbožné.
Betynka našla jednou ve své punčošce i kámen. Ale o modlení nešlo:-)

Hodně štěstí, držím palce a začínáme.
Krásný voňavý advent,

175 komentářů:

  1. Krasnou sobotu na kopecek, Moni. Nadherna nadilka, letim pro obr puncochu:-)
    Bohunka zavinac naiser tecka cezet

    OdpovědětVymazat
  2. Dobré ráno, zajímavý přístroj. Jednu velkou Barborku mám, tak by se mi hodil pro ní :-). radkaarnicanova@gmail.com, hezké vánoce

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký den, punčochy nevěšíme, ale stříháme větvičky "Barborky" do Vázy. Hezkou sobotu, hana.lehn@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Dobré ráno, tento zvyk vůbec neznám, jen z Vašeho blogu. Vosky vypadají pěkně, zkusím opět štěstí. Hezký víkend Eva

    OdpovědětVymazat
  5. krásné, zase ... lala.krejci@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Dobre rano,take strihame vetvicky. Tento zvyk jsem poznala az s Vami. Zavedu ho u dcery veverkova.petule@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Dobré ráno, také dáváme větvičky - Barborky - do vázy, zdobíme je mašličkami...punčochy nevěšíme. Hezkou sobotu!!
    katzerovaeva@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Dobré ráno:-)
    Moni, to je až neuvěřitelné, kolik toho od vás z kopečku míří k nám, čtenářkám. Klobouk dolů. Tak ať i vaše punčoška obsahuje nějaké milé překvapení (ne kámen:-).
    miksulka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Dobré ráno, na Barborku stříháme větvičky, kdysi dávno vykvetla na štědrý den a byla svatba :o). Od té doby buď před nebo po. Přeji krásné dny a zdraví. Jana

    OdpovědětVymazat
  10. Dobrý den, zdravíme na kopeček.Na Barborku si dáváme větvičky do vázy. Krásné adventní dny Milena a Natálka
    nemcova.milca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné slunečné ráno :-).
    Zvyk věšení punčošek jsem poznala až díky tomuto blogu a moc se mi líbí.
    U nás na Barborku stříháme větvičky a netrpělivě čekáme, až vykvetou :-)
    Katka (katst@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  12. Dekuji, Moniko, stesti zkusim rada, vanocni vune miluju.
    Zvyk dodrzujeme, u nas se rikalo, ze Barborka je chuda, proto jen neco malo do puncosky, pro ty mene hodne tam byvaly brambory, a Mikulas bohaty, tam byvala nadilka stedrejsi. M.
    info@nordicpassion.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Punčoška už visí a čekám, jestli se na mě usměje štěstí a jestli mi Barborka něco nadělí. Jana (jceska@email.cz)

    OdpovědětVymazat
  14. Hezké sobotní ráno
    Punčošky jsem nikdy dcerám nevěšela, a abych se přiznala ani moje babička mě o tom nikdy neříkala....nebo si nepamatuji.Až později jsem se dočetla...my trháme větvičky do vázy.A máme také jednu Barborku.....ale už dávno dospělou.
    Přeji hezký adventní víkend Marťula

    OdpovědětVymazat
  15. Hezké mrazivé ráno, u nás se taky trhají barborky a vykvetou-li do vánoc, v příštím roce se děvče vdá :-), no já už asi ne a dcerce je pět, tak má ještě čas :-) :-), vosk vypadá zajímavě, zkusím štěstí, krásný druhý advent. Dana (dana.tesova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné ráno Moni tento punčoškový zvyk neznáme u nás si svobodné holky trhají třešnové větvičky a pokud vykvetou tak se do roka vdají to je zase obyčej od nás z jižní Moravy ,ale ten váš je také super a vosk vypadá lákavě tak už máme punčošku za oknem Gabča.gabi.vicar@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Krásné ráno, na Barborku dáváme do vázy třešňové větve a když do Vánoc vykvetou a probudí se k životu-bude v rodině svatba :) punčošky zavedu, až budou děti větší, krásný zvyk. S pozdravem a přáním krásného adventního času - Hanka januh@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Krásný zvyk, neznala jsem ho. U nás se řežou třešňové větévky.
    winterh@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Punčošky dávám za okno poctivě už několik desetiletí :-D
    Zatím nebyly nikdy prázdné....
    Tak jo, pokusím tu své štěstí, vůní není nikdy dost.
    Díky za možnost a díky za celý tenhle blog, Moniko. Moc ráda ho čtu.
    Hanka Růžičková
    JACKYOO1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. O tomhle zvyku slyším poprvé a moc se mi líbí :-) Hezký den Monika
    valkovamona@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Moni, jste úžasná! Ráda bych s Vámi dala kávičku. Barborky do vázy dáváme, punčošky jsou pro mě novinka, jsem Vám vděčná za poznání této tradice. Děti jsou nadšené a já také, takže dnes budou za oknem i u nás.

    OdpovědětVymazat
  22. Krásný den, punčochu už jsem zavěsila a budu se těšit,jestli se na mě usměje štěstí.A když to nevyjde,tak si zitra natrhám větvičky :-) Hezký den Jana.
    janicka.doskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Dobrý den, barborky dáváme do vázy, punčošky neznáme. Vosk bych si moc přála, tak zkusím štěstí. Jinak Vás moc ráda sleduji, vůbec nechápu, jak vše stíháte, vždy máte uklizeno, napečeno, zabaleno, připraveno............... Hezký den Iva. ivabalas@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Dobrý den Mončo,tento zvyk znám až od Vás z blogu,ráda zkusím štěstí.Třeba mě holky losnou.Zdravím na kopeček Jarča.krowka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Krásný den, vůně mě láká. My dnes pečeme pernicky.:-)
    Iveta
    Medif@email.cz

    OdpovědětVymazat
  26. jéééé a já mám punčochu doma :-( na hory ji nevozím :-) ale třeba to vyjde i bez ní :-) užívejte sluníčka :-)

    OdpovědětVymazat
  27. To by byla krásne voňavá nadílka.Rakovad@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  29. Na Barboru si dáváme do vázy větvičky zlatého deště, punčošky až na Mikuláše, to má i dcera narozeniny... Říká už dlouho (je jí 22), že je to nespravedlivé, narozeniny, Mikuláš, vánoce... příště prý lépe plánovat
    Marie

    OdpovědětVymazat
  30. Dobrý den Moniko, zdravím všechny na kopeček !!! Tahle tradice s punčoškami u nás není, pouze se stříhají větvičky, zda do vánoc vykvetou. Je to ale super, že se díky Vašemu blogu můžu o nových věcech dovědět. Váš blog mám velice ráda, není dne, abych k Vám nenakoukla. Přeji vám všem krásný a poklidný advent a zkusím štěstí, protože vůně mám moc ráda !!! Zdraví Maruška, BrandysovaM@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Moniko,
    u nás se dávají třešňové větvičky do vázy , v punčoškách nosí Mikuláš dobroty pro děti.
    Voňavé vosky neznám , pro mě je to novinka . Díky za vše ,co přinášíš na blog .
    Krásný advent. Jitka

    OdpovědětVymazat
  32. Krásný den všem,u nás taky jen větvičky do vázy a punčochy až na mikuláše.Pěkný blog.adelaineslivova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Dobrý den,já taky jen větvičky,někdy zlatý déšť jindy třešeň ,co je zrovna po ruce.
    Punčochy jen na Mikuláše.Helena hel.hajkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Krásný den Moni,
    jdu péct perníčky a mezitím, než se mi těsto uleží v lednici, zašla jsem k vám na kopeček na maličkou návštěvu...přeji holčičkám pěknou nadílku do punčochy a Vám i manželovi pěkný víkend :-*

    OdpovědětVymazat
  35. Dobré sobotní poledne, Váš blog sleduji už dlouho, uplatnila jsem spoustu inspirací od Vás, díky za vše, přeji tichý a požehnaný advent plný radostného očekávání! U nás se dávají třešňové větvičky, nebo zlatý déšť. Máme pět už skoro dospělých dětí a tak tvoření pro děti už trochu pominulo, ale moc rádi na to vzpomínáme. Maruška! pavlasova65@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Krásný adventní pozdrav posílám z Jihu Moravy. U nás již tradice Barborek vymizela, stříhají se pouze větvičky barborek - třešní. V pondělí se děti těší na Mikuláše a jeho nadílku do "boty" . A tak já dnes zkusím vyvěsit svou punčošku a třeba se mi poštěstí voňavá nadílka. S pozdravem Draha lenti@post.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Moni,ty jsi neskutečná,už chystám tu největší.Jo a doletí do 3.patra?Pa a moc zdravím.Dáša

    OdpovědětVymazat
  38. POSÍLÁM VELKÉ POZDRAVENÍ, PUNČOŠKY SICE NEDÁVÁME, ALE JINAK SE SNAŽÍME DODRŽOVAT POCTIVĚ ČESKÉ TRADICE. VÁŠ BLOG NÁM DĚLÁ RADOST A HEZKY INSPIRUJE... DĚKUJE JANA J. grifina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Barborku si dává do vázy pravidelně i naše dcerka Barborka. Je to krásná tradice...
    Zdravím na Kopeček.
    Verča

    OdpovědětVymazat
  40. Barborku - větvičku si dávám do vázy pravidelně každý rok, ale o punčošce jsem tu slyšela vloni poprvé, u nás se tento zvyk neznal, ale letos si tu punčošku dám za okno, co kdyby......
    dana,vlk@seznam.cz

    Krásné a poklidné adventní dny přeje Dana

    OdpovědětVymazat
  41. Zdravím,my dáváme jen větvičky do vázy,o punčoškách slyším poprvé.Ale je to hezká tradice.
    svatka.duf@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Moni krasny a požehnany advent.Unas se na Barborku střihaj větvičky jabloni.Nadilka do punčošky až na Mikulaše.Pozdrav na Kopeček.
    Vlasta

    OdpovědětVymazat
  43. Krásný den, Moniko, barborky budu řezat zítra, a protože máme doma Barborku, bude i dáreček. Olina Zůnová (o.zunova@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  44. Milá Mončo, punčochový zvyk nedržíme, ale super inspirace, stejně jako mnoho dalších, které jsem tu během častých návštěv načerpala. Přeju klidný předvánoční čas. 70milu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Krásný blog, mnoho inspirace, chystá m se na větvičky, krásný advent přeji Pavlina.prazakova @seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Také zdravím na Kopeček ,který ráda pravidelně navštěvuji s pozdravem Renča r.zdenkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. O punčochách na Barborku jsem taky ještě neslyšela, ale už třetí den nám jich visí na okně 24, tak třeba mi to zvedne šance na výhru;-) Krásný slunečný den všem! veramarhanova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Krásný den Moni, punčochový zvyk vůbec neznám, u nás se vždy trhala barborka do vázy, jako dítě jsem každý den chodila a čekala kdy rozkvete. Ten to zvyk se snažím udržet i u nás v rodině. Tak dnes zkusím také štěstí. Přeji nádherný den. Petra

    OdpovědětVymazat
  49. Dobrý den, moc Vás zdravím a zase zkouším štěstí :) veronika.xx@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Ahoj Moni, děkuji za voňavou nabídku a také se připojuji: ingrid.petrikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Ahoj Moni, tento zvyk neznám a moc ráda ho zavedu pro mé holčičky, děkuji
    Verunka@verunka.eu

    OdpovědětVymazat
  52. Dobrý den, Moni. Barborky (třešňové větvičky) jsme vždycky trhali do vázy. Tento rok nevynecháme :)Líbí se mi jak oživujete staré zvyky. Jana janaondrusek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Dobrý den, Moniko, i u nás barborka chodí, ale dárečky trousí všude po domě. Zuzka
    Zuzana.D@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Dobrý den, u nás je to většinou zlatý déšť...ale možná zavedeme i tento pro nás nový zvyk..Mějte se krásně. Mirka konecnamirka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Krásnou sobotu Moni, také tento zvyk nezname ... jen od vás. U nás se jen stříhají barborky do vázy. Pokud by se štěstí unavilo a usmálo se na mne přikládám adresu: kulhaver@seznam.cz . Pťeji vám štědrou nadílku od Barborky. VeronikA

    OdpovědětVymazat
  56. Dobrý den Mončo, punčošku nevěšíme, ale stříháme větvičky do vázy. Přidávám se do soutěže o voňavou nadílku. Vendula (duka@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  57. U nás se třese č.bezem hned u domu.Krásné adventní dny.Marie a kdyby náhodou tak vfrcek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Krásné voňavé vánoce....hanka.kubesova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Hezký den, také já se zapojím do soutěžení. erarigi@email.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Připravuju punčochu :) Martina mk.ag@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Dobrý den, vůně by se hodila... punčošky budu dávat až bude mít Valinečka rozum :-D zatím je to hodné batole. zatím mám ve váze větvičku. Krásné dny a večery úúúžasná Moni. JP

    OdpovědětVymazat
  62. Krásny a pokojný advent prajem... aby bol ešte voňavejší tak si zasúťažím ....na Barboru iba režeme konáriky
    simkova.jana@atk.sk

    OdpovědětVymazat
  63. Dobrý den Moni,punčošku nevěšíme,ale stříháme třešňové větvičky do vázy. Krásný den Soňa. sonul.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Přeji krásný den.lukasova-k@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Hezký den, chystám se ustřihnout Barborku.
    Helena. chladkova.helena@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. U nás stříháme jen větvičky barborky a do punčochy nám dává sladkosti Mikuláš.
    Tak pověsím punčochu už dnes, třeba se zastaví i ta Barborka (ale je to sem daleko :o)))
    ka.ila@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Zdravím na kopeček z našich magických jesenických kopečků..Jednu Barborku doma máme ,ale že naděluje to slyším poprvé..U nás se na svatou Barborku trhá větvička a když vykvete do Štědrého dne, děvče se do roka vdá..Děkuji a věším punčošku..
    Angelika,angelika.salplachtova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Dobrý den Moni,ráda se opět zapojím. Barborka je už ve váze a jednu mám osobně - dceru. Zdraví Dana danone1974@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  69. Taaak... ponožka zavěšená a čekáme na překvapení ;-)
    kamilamikel@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Milá Moniko, tak jsem si vesele zagooglila, protože se přiznávám, že ke svaté Barborce se mi váže jen zvyk řezání třešňových větviček a o obcházení jsem vůbec netušila :-) tak si tu věším malou imaginární ponožku, přeci jen by to k nám měla holka vysoko :-D třebas se štěstí usměje :-) mějte poklidný předvánoční čas (no i když vlastně nerozumím, proč se to říká, protože neznám nikoho - nedočkavých dětí možná vyjímaje - kdo by tento čas trávil poklidně :-D ) hankavyvialova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Dobry den Moni, uzasne napady na souteze.
    Mam rada stare zvyky, jen mi nejdou moc doma provozovat. Ale uz jsem udelal hromadu testa na pernicky, tak se tesim na peceni.

    MPM@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Děkuji za tuhle možnost. Když jsem viděla reklamu poprvé, myslela jsem, že tam ořívají nějaké párečky, tak jsme se tomu smáli :)

    OdpovědětVymazat
  73. Jeee krasny zvyk...na slovensku som o nom nepocula a ani o vetvickach. No mozno v inej oblasti to poznaju. Zboznujem vas blog a chodim tu kazdy den. Vela inspuracii a hlavne pozitivnej energie som u vas nazbierala. To ako si viete cela rodina robit radost z malych veci, to je podla mba zaklad stastneho zivota. Pokracujte v tom co robite. :*
    skusim stastie aj ja ;)
    Katka
    redajka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  74. Alžběta Vašků3. prosince 2016 15:06

    Ponožky u nás visí dvě,jedna z nich je pro Barborku:-) Hezké adventní dny!
    Alzbeta.vasku91@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  75. Ahoj na Kopeček,tradiciu obdarovavania na Barboru vobec nepoznam.U nas sa do vazy davaju vetvicky ceresne,aby vykvitli do Stedreho dna.Pekny advent.Slavka
    Kontakt:sl.krajnakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  76. Dobrý den,
    chystame se pro vetvicku.Loni nam sice vykvetla az v polovině ledna, ale třeba letos to stihne na Vanoce.
    K tradicim doporučuji si přečíst knihu od pani Vondruškove -Český lidový a církevní rok.
    Přeji krasny advent
    kamilape.de@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. To bude urcite hooodne pripravenych ponozek :-D :-D...i ja se zapojuji a přeji krasne adventni obdobi Rybalenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Taky pokouším Barborku..štěstí :),mám Váš blog moc ráda a hlavně jste mě inspirovala k výrobě mýdel,už si to bez nich nedokážu představit :)...a zítra nastříhám větvičky,na Barborku musí bejt :)..mějte Krásný adventní čas.Ady andrea.bartkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  79. Dobry den,zatim tuto tradici nedrzime,ale az prijdou deti, urcite se nebranime:) Misa Kubickova

    OdpovědětVymazat
  80. Milá Mončo,
    i my tuto tradici držíme a dětem se líbí. Vlastně celý prosinec je takový pěkně "nakumulovaný" pro dětičky - advent, barborky, mikuláš, vánoce... a tak jsem letos udělala změnu a místo dárečků a mlsání v adventním kalendáři plní děti každý den drobný úkol a dělají nějaký dobrý skutek prospěšný pro ostatní.
    Jinak u nás o vánocích voní především františky, ale zkusím štěstí, vůně to dle Tvého popisu je lákavá:-) zdraví Petra (petra.vesela99@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  81. Zdravím - též zavěšeno a snad se zadaří!;-)
    kafkova.karolina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  82. Moniko, vy jste neskutečná...
    Lenka311@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Zdravím celý kopeček,u nás jen třešňové větvičky,punčošky ne....navnadila jsi mne,takže punčoška zavěšená"Barborko čekám".Ty jsi můj virtuální anděl,vždy mi potěšíš očko i ♥...Přeji krásný druhý adventní víkend.Pa,Šárka.SHKPAVEL@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  84. Dobrý den,punčoška za oknem už zavěšená a třeba se usměje štěstí.Já vás obdivuji co vy všechno zvládnete,vaše děti mají úžasnou mámu.olga.kracmarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  85. Mončo hezké adventní svátky :-) Jitka
    jitka.hrusova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  86. Posílám pozdravy celému kopečku :-) U nás chodíme jen na třešňové větvičky, o punčoškách slyším úplně poprvé a popravdě se mi to hodně líbí, asi zavedeme i u nás doma, holky budou nadšené i když jsou na to možná ještě maličké, ale dárečky dostávají moc rády. :-) Přeji krásný adventní čas. Lenka lena.travnickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  87. Krásný den. tsil1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  88. Já si jen utrhnu třešňovou větvičku do vázičky. Děti už odrostly, takže punčošky nevisí.:-)) Hezký večer. sal.jana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  89. Dobrý večer Moni
    rd.schmidt@seznam.cz
    Darina

    OdpovědětVymazat
  90. Krasny podvecer,ja si na Barborku striham vetvicku a nejakou tu nadilku k svatku vzdy dostanu,jen ne do puncosky :-)..
    jurincova.barbora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  91. Stříhám větvičky, věšení punčoch neznám Mončo, díky za hezké připomenutí.
    Zkusím štěstí - HajnaAlena@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  92. pěkné :-) ivana.rubesova@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  93. Krásny zvyk,
    ale u nás na Barboru nerobíme níč extra, čakáme na sv.Mikuláša :-)
    Prajem vám krásny advent!
    A.

    nicolete@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  94. Tedy nevim, ze by se na me usmalo stesti v tolika komentarich, ale pokusim se.Krasny advent.
    Sara@naiser.cz

    OdpovědětVymazat
  95. Zdravím na kopeček, punčošky zatím nevěšíme. S naší malou zahradnicí trháme větvičky višní a čekáme, zda vykvetou. Hezký víkend, Pavla

    OdpovědětVymazat
  96. Moc zdravím a přeji hodně radosti z nadílky od Barborky ...vokolkovapa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  97. Moniko, jste neskutečná!!!!!!! :) "chodím" sem k Vám moc ráda ♥ Punčohy, přiznávám se bez mučení :), neznám, u nás akorát větvičky. Ale co není, může být, jdu nějakou najít ;). Mějte se krásně a těším se na Vaše další nové příspěvky. Zuzana.
    zikatri@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  98. Krásný předvánoční čas přeji vám všem na kopeček. Další skvělá inspirace. Hezký večer přeje Michaela:-)

    OdpovědětVymazat
  99. my na Barborku řežeme větvičky třešní nebo jabloní. Anet (patikova.aneta@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  100. Dobrý den, tento zvyk vůbec neznám....
    jana.prekopova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  101. o věšení punčoch slyším prvně, krásný Advent. T+E (radim73a@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  102. Juu zkusime stesti :-) tenhle svatek nedrzime, ale treba zacnem :-) Innka gregorovii@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  103. to je u vás krásně..jako vždy...a další soutěž, vy nám tedy nadělujete :-) mar.hefka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  104. Krásný přebarborkový večer. Barborku doma máme, zitra budem přát, zvyk neznáme a nedržíme. Nařežeme větvičky. Silva
    silvie.labancova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  105. Jeee! Barborkovské překvapení:-)
    Také jsem neznala,ale teď už vím-děkuji Moni.
    My řežeme větvičku do vázy.
    Tak budu s napětím čekat a nakukovat do punčochy:-).
    janicka.prokopu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  106. Dobrý večer, Moniko,
    díky za další nápad. Protože vůni svařeného vína mám ještě raději, než jeho chuť, ráda se do soutěže zapojím. A punčochy už visí :-)
    Broňa, broscho@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  107. Zdravím na kopeček.
    Ano, Barborka k ná chodí v bílých šatech se závojem přes obličej s jabloňovou větvičkou.
    Děkuji za možnost si zasoutěžit. janca1stepankova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  108. Krasny vecer Monika! Tento zvyk drzime se synem, a jeste k tomu moje mamka je Barborka:0) Jinak vas blog moc rada sleduji a nestacim se divit, jak jste kreativni ve vsech smerech.. Dekuji za moznost zasoutezit si.Vosky jsou super.Preju krasny advent.Monika email: mvajsova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  109. Dobrý večer Na kopeček, děkuji za inspiraci i za soutěž, balení dárečků mě čeká o víkendu :-)

    OdpovědětVymazat
  110. Dobrý večer Moni,
    zvyk na Barborku nedodržujeme žádný, ale líbí se mi :)
    Zkouším štěstí, třeba se na nás usmje :)
    Krásný večer, Terka

    OdpovědětVymazat
  111. Dobrý večer, moc se mi líbí Váš blog a i já zkusím štěstí. Krásné Vánoce Lenka
    lenkachybikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  112. Dobrý večer Mončo, děkuji za úžasné nápady, co zde stále zveřejňujete a přeji Vám i Vaší rodině krásné svátky... Petra
    aufovapetra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  113. Barborky u nás nedržíme, a když tak přemýšlím, poprvé jsem o této tradici četla tady u tebe na blogu, před rokem nebo dvěma :-) Přeji krásné dny.
    Barthova.m@email.cz

    OdpovědětVymazat
  114. Dobrý večer,dneska jsem utrhla barborku.Zkusím zda mi vykvete sakura.Jinak punčochy neplníme.Držíme jen čerty.ciharovajan@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  115. Dobrý večer, tuto tradici také neznáme, my jen trháme větvičky a čekáme, zda vykvetou. Prvně jsem se dočetla, že se to dělalo tady u vás :-) přejeme z Hýskova pěknou druhou adventní neděli... petrapetrik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  116. DEKUJI ZA ROZSIRENI OBZORU.bysver@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  117. Zkusik štěstí,my dnes delali vyzdobu venkovni a bylo krasne na prochazku.stella.cernotova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  118. Moni, 
    zvyk na Barborku nedodržujeme, ale asi zacneme.Radka radusekk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  119. Moni, tuto tradici znám az tady odtud z loňského roku. U nás trháme také jen větvičky, ale letos jsem ani tento zvyk "nezvladla" dodržet, zrovna jsme v šestinedělí, tak jsem trochu mimo. Vůni o kterou se zde soutěží také neznám, tak ráda zkusím štěstí 😉 Krásnou druhou adventní neděli přeji 😊 certiska@gmail.com Jana

    OdpovědětVymazat
  120. MONČO,
    HEZKÝ ADVENTNÍ ČAS,jarmila.kovrcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  121. Moni,přeji krásnou druhou adventní neděli,děkuji za další článek a inspiraci.crvok@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  122. Zdravím Moni,
    děkuji za blog, navštěvuji ho pravidelně, krásná inspirace a super recepty!
    Barborku u nás držíme jen větvičky do vázy. Ráda si zasoutěžím...miksikova.m@seznam.cz
    Přeji brzké uzdravení!
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  123. Dobrý večer na kopeček,děkuji za inspiraci.Tento zvyk neznám,ale není problém ho začít dodržovat.
    Těším se na zprávy o uzdravení kotníku. bystiv@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  124. Děkuji. Provonit domeček bychom potřebovali moc. Tak se budeme modlit ke sv. Barborce, aby vysmýčila každý kout. Ila bartilonka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  125. Krásný večer celé rodině :-). Tento zvyk neznám, ale ráda zavedu :-). Děkuji i za hezké soutěžení pro nás a přeji rychlé uzdravení.
    sevcikova.alena@post.cz

    OdpovědětVymazat
  126. Milá Mončo, zvyk neznám, ale asi ho od příštího roku také zavedeme. Hezké dny přeji na Kopeček! Jana (janina.vencova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  127. Měkný večer Moni, moc celé Vaší rodině fandím a pravidelně k Vám nakukuji. Jste takový zdroj klidu a pohody. Jsi mi velkou inspirací kolegyňko, ikdyž teď jsem s 3. prckem na mateřské 😊. evule.martinkova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  128. Pěkný večer na kopeček :-) ivabrauner@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  129. Dobry vecer Moni,preji krasny adventni cas a dekuji za spoustu krasnych inspiraci.Renata renata.krajic@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  130. Zdravím na kopeček, punčoškovou tradici neznám a ráda jí vyzkouším, obzvlášť jestli mi v ní může přistát Vámi nabízený pěkný dárek. Přeji příjemné předvánoční ladění, díky za prima soutěž
    ituska68@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  131. Dobrý večer, naše děti už jsou dospělé, ale punčochy si stále zavěšují. Celé rodině přeji krásné svátky Ivana. subriv@email.cz

    OdpovědětVymazat
  132. To je krása. Líbí se mi vaše zvyky a jak k tomu děti vedete! Díky za inspiraci

    OdpovědětVymazat
  133. Děkujeme za stálou inspiraci, váš blog je pro nás pohlazením po duši :-)
    Mějte krásnou zimu.
    Martina
    eskovam@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  134. U nás na Barborku trháme větvičky, punčošky dáváme za okno až v předvečer sv. Mikuláše. Hanka
    hanka.bartoska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  135. Dobrý večer! Ráda čtu na Váš blog a více takových paní učitelek, prosím! Vaše energie a nadšení je velmi osvěžující! U nás na vsi se Barborky drží, chodí tři mladé dívky v bílém a třešňovým proutkem, děti už tedy nezkoušejí z modliteb, ale stačí jim básnička. Je to milá tradice. Tak přeji poklidný advent plný radostného čekání! Míša

    OdpovědětVymazat
  136. Dobrý večer, tenhle zvyk neznám, u nás jenom trháme větvičky do vázy. Jola
    jolnardin@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  137. Milá Moniko,přeji pohodovou druhou adventní neděli.
    Vůni neznám,moc ráda si zasoutěžím.
    dagmar.brtnikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  138. Moni, já prý doma dostanu jen uhlí :-(...tak zkusím pověsit punčošku u tebe :-)Neberu tu hlášku doma nijak tragicky, protože uhlí je dneska docela výnosná komodita, hi hi. Děkuji za hravé hraní o super dárky, Radka (rasimda@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  139. už je tu tolik že přáníček, že ani nevím jaké napsat......takže přeji ty nejkrásnější vánoční svátky. hanusovajarka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  140. Krásný večer, přejeme od Ježkovců krásné Vánoce, svátky a Nový Rok. Jsem také Barborka, tak zkousim stesticko :). U nas nadělujeme za oknem pro dětičky i na Barborky :).
    azraffmousery@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  141. Tak já si taky dám punčošku za okno...
    s.voskova@volny.cz
    Hezký druhý adventní víkend

    OdpovědětVymazat
  142. Dobrý večer Moni, přeji hezkou adventní neděli. Kouzelné vánoce celé Vaši rodině a do nového roku pevné zdraví a jen vše krásné a dobré!!
    PETRAKRUTILKOVA@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  143. Pěkný večer,
    také zkusím štěstí: luci.imrova@seznam.cz
    Lucie

    OdpovědětVymazat
  144. U nás také trháme větvičky, punčošky nevyvěšujeme, ale přijde mi to krásné:-, tak to zkusím:-)
    Krásný Advent!
    Martina
    mapakos@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  145. Dobrý večer, tento zvyk také neznáme, jen trháme třešňové větvičky, ale myslím že holky budou rády když ho zavedeme 😊. Přeji krásnou neděli. vlasta.vlckova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  146. Punčocha pověšena:-). RadanaPastrnakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  147. Přeji hezký večer,
    nadělovat na Barborku znám a doma ji dodržujeme už od dětství. Barborka nám nosila ovoce a Mikuláš knihy.
    Děkuji za další krásně voňavou soutěž a přeji hezké prožití aventní neděle.
    Veronika
    veronika tecka kuchar zavinac seznam cz

    OdpovědětVymazat
  148. ....my zítra na Barborku půjdeme natrhat třešňové větvičky....A dnes dám tedy za okno punčošku...:-) k.ondrova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  149. Děkujeme za velkorysou nabídku a srdečně zdravíme, krásný ADVENT! martina.stop@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  150. Zkusim stesti a uvidime, jestli jsem se dostatecne modlila �� Uzijte si krasnou druhou adventni nedeli �� plzoch@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  151. Znám jen větvičky. Punčochy až od vás. Tak příští rok. Zdravím na kopeček.Petra (Borovickovapeta@email.cz )

    OdpovědětVymazat
  152. Tak punčošky už nedáváme - děti už jsou dospělé. Ale větvičky "barborky" by být měly. Díky za soutěže a krásný blog. Zdraví Lu z Moravy, orangena@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  153. Ahoj Monco,urcite puncochy zavedu,krasna tradice.S tebou se clovek vzdy neco noveho dozvi. Mas krasny blog,sleduji te pravidelne. Jsi ma inspirace a kucharka v jednom:-) zkusim opet stesti,vune by se mi moc v puncose libily:-) krasny advent na kopecek! Lucy885@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  154. Milý povídání, o punčochách absolutně nevím, ale dříve (do nějakých 17) jsem trhala třešňovou větvičku, ale nyní (24) už o ni ani nestojím :( pěknou bronzovou neděli, petabr2@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  155. Milá Moni,
    punčošky nedáváme,ale barborku do vázičky ano . Moc ráda k vám chodím, je tu tak mile ♥
    Hezkou adventní neděli.
    Petra
    petra.kodlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  156. Zdravím Moni, na barborku si chodíme jen stříhat větvičky do vázy..hezkou adventní neděli, Pavlína (huggy7@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  157. To je krsny darek, puncosky nezname, vetvicky ano.
    Kata@naiser.cz

    OdpovědětVymazat
  158. Staré tradice, zvyky a obyčeje mám ráda, je v nich ukryto velké bohatství a jsem ráda, že se postupně obnovují i objevují. Co si pamatuji, tak na sv. Barborku se tady u nás jen a pouze stříhají větvičky-barborky do vázy. Zdravím na kopeček a přeji klidné adventní dny, Petra.

    OdpovědětVymazat
  159. Zdravím na kopeček a přeji krásný advent.nejedla.sona@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  160. Krása, dnes se chystám na větvičky, ale punčošky jsem dávala, když byly děti malé ... Dostaly do nich nadílku od Mikuláše. Přeji krásný Advent. Monika sklenickovamonika@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  161. Krásné ráno Moniko. Na Barborku chodíme na větvičky. Punčochy za oknem znám až z Tvého blogu. Taky tam máme a kluci se radovali z jablíček, hrušek, rozinek, buráků a sušeného ovoce. Moniko, Vy nás i přes svůj současný handicap svými aktivitami strčíte do kapsy. Jste bezedná studnice inspirace. Děkuji za Vás blog.
    Zkusím také štěstí. Přeji krásnou neděli.
    martinhomolova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  162. Věšeli jsme s našima klukama také punčošky. Krásný zvyk, kdy Barborka naděluje ovoce, perníčky, oříšky.
    Děkuji za voňavou soutěž, ráda zkusím štěstí. Příjemnou 2. adventní neděli, Hanka.

    OdpovědětVymazat
  163. Přeji klidný adventní čas. Katka (smidova.kat@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  164. Moni já dodržuji vše,kolikrít si říkám,co když je to naposled.Já o vánocích mívám smutné nálady,chybí rodiče.Alib.
    pojeali@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  165. Zkusim stesti zapojit se do souteze, a to pro svou maminku,ktera se nemuze ted souteze zucastnit. Treba ji prinesu stesti:-) sMilada@.seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  166. Diky za krasnou soutez, taky to jeste zkusim. Pekne dny, Iveta
    iveta-kostalova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  167. Dobrý den, to je od Vás moc milé....jedna soutěž za druhou. Zkusím paní Štěstěnu.
    Mějte se krásně nejen o Vánocích.
    Marcela
    marcela.sadilkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  168. Také se zapojuji do soutěže. Barborky do vázy dáváme. Pěkné adventní dny. Marta
    makao66@seznam. cz

    OdpovědětVymazat
  169. Před 4 lety jsem si připravila punčochy a Sv. Barbora mi přinesla dárek nejkrásnější - dceru Emicku. A tak každý rok děkuji a jsem rada, za to, co mám. olga@astudio.cz

    OdpovědětVymazat
  170. Peknú adventnú nedeĺu želám a skúšam šťastie...vaskova.ivanka@gmail.com Ďakujem

    OdpovědětVymazat
  171. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥