úterý 6. prosince 2016

vánoční výzdoba









¨




Každoročně ubírám barev a pozlátek. Nejvíce materiálu mi dává les. Ale bez světýlek se neobejdu. Proto ani nijak netruchlím nad krátkým dnem. Svíčky a světýlka dodají zase jinou atmosféru a tma se lépe snáší. Miluji toto období. Vůně nesmí chybět. Stačí do aromalampy s vodou nasypat hřebíček, badyán, celou skořici a pár kapek pomerančové esence ... toto je roky můj favorit.

Mějte poklidný čas.

36 komentářů:

  1. Nádherné, Moniko! Ostatně, jako vždy. Obdivuji už jen tu krásu, s jakou dokážete zařídit byt. Já bohužel nemůžu teď takhle zdobit - všechno je ve výšce, jelikož mám malou a nenechavou dcerku. Ale těším se na dobu, až povyroste a já budu zase zdobit, tak jako dřív. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Napadá mě jen "ááááááááááách" :-).
    Tuze moc krásné, Mončo. Ne nadarmo se říká, že v jednoduchosti je krása.
    Zas a znovu se přesvědčuji, že je to pravda.
    Krásný předvánoční čas všem na kopeček.
    Katka

    OdpovědětVymazat
  3. DOMOV :) jen si dát čaj, rozpálit oheň v krbu a relaxovat :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné to máte, nejvíc se mi líbí vánoční kočičák :) ten má život...tak krásný adventní čas celé rodině!

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné, líbí se mi velká dřevěná hvězda na zdi. Hezký advent. Lenka

    OdpovědětVymazat
  6. Mončí dokonalé!!Teploučko,útulno,voňavo..to je moje.Jednoduché,nepřeplácané,využité přírodno,zkrátka tvoříte osobitý styl,mě velmi blízký...❤
    Mončí mám Vám vyřídit pochvalu od dcery,která studovala desing.☺
    Díky moc za info k focení z minulého příspěvku.Máte pravdu,Nikon pěkné pasuje do ruky,ale takovou barevnost z něho nedostanu,mám též padesátku objektiv s 1,8,manuelně "zumuji"tělem..i svým☺
    Rozhodně u Canonu zůstaňte.Fotíte skvěle a fotky zbytečně neupravujete.
    Pohodu a klid přeje
    Jana Š.z chaloupky mezi kopci.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásna vianočná výzdoba, príjemná, nevtieravá, čistá...presne podľa môjho gusta :-)
    Prajem pekný večer a pozdravujem,
    A.

    OdpovědětVymazat
  8. Vzdy ked vidim vas domov tak si ppbiem ako kradne tam mate, ako z tych fotiek sala teplo, laska....krasne.

    OdpovědětVymazat
  9. Vzdy ked vidim vas domov tak si ppbiem ako kradne tam mate, ako z tych fotiek sala teplo, laska....krasne.

    OdpovědětVymazat
  10. Moc pěkná vánoční výzdoba. Líbí se mi ta světýlka na holích větvích, samotnou by mě to nenapadlo, ale vypadá to moc hezky, asi se nechám inspirovat :-) Pěkný adventní čas přeji.

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné útulné.Jednoduché.Krásné dny vám všem:))))Zdravíme ze stodoly.Lenka

    OdpovědětVymazat
  12. Musím se opakovat - krásné, útulné. Jako vždy!
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
  13. Hezké, ale vloni se mi u vás líbilo více.

    OdpovědětVymazat
  14. Dobrý den, výzdoba je krásná a něžná. Jen mi nedá - a aniž bych chtěla nějak prudit - pokud je semenáček z lesa, v lesích je obecně zakázáno vyzvedávat semenáčky a sazenice stromů a keřů lesních dřevin...lesu to prostě škodí (a kdybychom to dělali všichni... :-) Pokud je odjinud, omlouvám se za mravokárné okénko a každopádně přeju klidný advent a šťastné Vánoce, Hanka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, Vaše starosti nechci mít ani když budu slavit 100 narozeniny. Lesní skřítek z jižních Čech.

      Vymazat
  15. Moni je to pecka! Miluji tu jednoduchost s přírodou :)Krásný advent. Eva Z.Jeseníky

    OdpovědětVymazat
  16. Krása! Vždycky se jdu kochat, co krásného máte doma zase nového <3 chtěla bych se zeptat, ta hvězda nad křeslem je vyrobená? nebo koupená? mám pořád na nějakou větši do okna zálusk a toto by mohla být dobrá varianta :-) Moha bych být tak drzá a poprosit o rozměry? :-)Děkujiii, mávám z Liberce, Safienka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je koupená v Nanu nana. Rozměry cca 50 cm.

      Vymazat
  17. Ta krásná jednoduchost, to je má krevní skupina Mončo a ty ji umíš používat skvěle.
    Je to jako pohádkové kouzlo :o)).
    Měj krásný předvánoční čas.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  18. Milá Mončo máte to moc krásné a útulné, dýchá z toho pohoda a teplo domova :-) Jsem ráda, že si u Vás andílek našel své místo. Mějte se krásně v tento předvánoční čas a ať už jsi s nohou brzy úplně v pořádku. Všechny moc zdravím na kopeček. KatkaB

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Kačí, dělá nám parádu a radost už od léta. Andílky nedávám do krabic, jsou s námi celoročně. A každý se u nás ptá, odkud ho máme. takže díky ještě jednou:-)
      papa

      Vymazat
    2. Tak to mně těší Mončo dvojnásob, že se líbí. Pokud by někdo o něj měl zájem, ráda dám kontakt na paní, která je dělá na zakázku a nejen andílky. Má mnoho krásných výrobků z drátků:-) Mějte pohodový večer KatkaB

      Vymazat
    3. Dobrý den moc mne zaujal andílek mohu poprosit o info na paní co je takhle šikovná a jinak to máte moc krásné spousta pěkných věcí a teploučko děkuji předem

      Vymazat
    4. tady je kontakt na paní Martinu: flér
      https://www.fler.cz/husnice
      a tady FB
      https://www.facebook.com/DratovaneVyrobkyHusnice/?fref=ts

      Vymazat
    5. Děkuji za místečko pro mé drátky u Vás v interiéru, moc mě to potěšilo. Drátenička Husnice

      Vymazat
  19. Tvoje výzdoba je nám hodně blízká, i světýlka a svíčky
    paráda Moniko

    OdpovědětVymazat
  20. Pěkný den,

    tak ty kousky koření do aromalampy musí být úžasné,tohle k Vašemu stylu jde...Mně jen trochu zarazil ten Air Wick v minulých příspěvcích:-) Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však nebyl pro mě, ale pro jednu z vás, která si ho přála:-)

      Vymazat
  21. Krásné a útulné :-) Co se vůně do aromalampy týče, volím stejné složení, je to moc příjemné. Krásný večer, Karla

    OdpovědětVymazat
  22. Moni,
    nádherná výzdoba ..........,krásný advent .J.

    OdpovědětVymazat
  23. Dobrý večer Moniko,
    ladí to oku a zahřeje duši. Žádný rušivý element. Zlato nedělá domov, protože domov je jen tam pravým domovem, kde potkáváme lásku i mimo Vánoce.
    PS: andělé nás střeží každou vteřinu a je moc dobře, že mají napořád svoje místo. Mám z nich velkou radost. Hodně světla v duši přeje Milena

    OdpovědětVymazat
  24. Moničko,
    u vás je tak krásně ♥
    Moc ráda k vám chodím.
    Petra

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥