pátek 20. ledna 2017

bavlněné dárky



Dnešní dárek bude hned pro čtyři z vás. Majitel české firmy Darre, která šije krásná a poctivá povlečení, prostěradla, ručníky i utěrky pro vás připravil srdíčkové povlaky na polštářky. Čtyři z vás mohou vyhrát po čtyřech kouscích povlaků na polštářky. Povlak je na zip a rozměry jsou 40x40 cm. Pokud chcete modré krepové, napište to do komentu. Krepovou modrou sadu čtyř povlaků mám jen pro jednu výherkyni. Jinak mám pro další tři vylosované bavlněné povlečení v červené barvě.
Veškerý sortiment od Darre, najdete tady. A už mají i to hvězdičkové povlečení, které se vám před Vánocemi tak líbilo:-)



Tak směle do toho. Komu se čtyři povlečení na polštářky hodí, napište si o ně do neděle do 8 hodin.
Držím palce a hezký víkend,

222 komentářů:

  1. Dobrý den, modré...modré..modréé....prosím. Třeba se na mě štěstí usměje:) Janča

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný večer, z Darre mám luxusní prostěradlo a chystám se na povlečení, dostala jsem tip a nákupu nelituji. Máte Moniko krásný blog, ráda k Vám chodím na návštěvu.
    přeji poklidný víkend
    Veronika, brettova.veronika@seznam.cz|

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Moni. Povlacky se mi tedy hodí dost. Slušela by naši nově sedacce. Díky za soutěž. Martina. martinavan@email.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký zimní večer. Kdyby to vyšlo, přála bych si modré. Alena T.

    OdpovědětVymazat
  5. Hezký večer, mě by se moc líbilo to červené :) Děkujeme za soutěž. (b.dusankova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  6. No jejda, zase Vánoce? :-) Tak to stojím v řadě:-)))

    OdpovědětVymazat
  7. Hanka Francová20. ledna 2017 19:47

    Dobrý večer, ráda sleduji Váš blog a toto je prima soutěž :o)U nás by se líbilo modrým povláčkům :o)Pěkný víkend přeji. Hanka
    hana.ulrichova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Jeee, ty červené, jsou krásné!!!Kéž bych někdy něco vyhrála ;-) Dekuji Iva Hájková

    OdpovědětVymazat
  9. Hezký večer Moni, hodilo by se mi jako dárek pro maminku, tak snad budu mít štěstí, přeji hezký víkend. Lenka
    info@ellri.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Moniko, Vy jste tedy neuvěřitelná :-) Měla bych radost z červeného povlečení. Mějte se moc hezky a klidně a zdravě a fajn víkend! Dáša
    adamtoune@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Přeji krásný zimní večer....chodím sem ráda "potěšit oko i duši"....tak, kdyby náhodou-barva nerozhoduje...děkuji za pěknou soutěž. S pozdravem Lenka S. SkacelovaLenka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Hezký večer, zdravím Vás a reaguji na Vaši výzvu, píši si o ně....jsou nádherné. Současně velmi děkuji za pedagogickou, kulinářskou, interiérovou, výletnickou ....... inspiraci. Také učím, mám 2 děti (holčina 9, klučina 15), dům, velkou zahradu...a nechápu, kde na všechno berete energii ... Z příspěvků je jasné, že máte 2 "dobíječe baterek" - rodinu a přírodu. Přeji celé Vaší rodině pevné zdraví,lásku a spoustu energie a nápadů! Ať Vám to šlape a klape! Pravidelná čtenářka Iveta

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Moni!!zdravím na KOPEČEK!i já bych využila povlaky,u mě jednoznačně vítězí modré-mám modré doplňky v ložnici.přeju krásný víkend!Z.

    OdpovědětVymazat
  14. Jééé sem chodím moc ráda, ale nikdy moc nekomentuji, spíš se kochám a sbírám inspiraci. Teď ale neodolám a co kdyby se štěstí unavilo :-)tak červené by se hodilo :-)Děkuji za soutěž. Věra(vera.bejrova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  15. Hezký večer, červené polštářky jsou úžasné. Děkuji za pěkné nápady, velmi ráda k vám chodím koukat. Jana M. J.Machatova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Krásný večer Moniko, povlaky se srdíčky by se nám krásně hodily do nového domečku :-). Třeba se na mě usměje štěstí. Přeji krásný a pohodový víkend Renáta
    natkapolacek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Dobrý večer Moniko. Ty růžové mi padly do oka. Dala bych si je do ložnice nebo dceři. Připomínají mi mou rodinu. Při pohledu na ně, bych si na své milované vždy vzpoměla.
    Hezký víkend Vám i Vaší skvělé rodině.
    D.G

    OdpovědětVymazat
  18. Děkuji, jste poklad! Hezký a klidný večer!
    Dáša.

    OdpovědětVymazat
  19. Milá Moniko, tak to také zkusím. Já se přikláním k červeným polštářkům pro má malé vnučky Klárku a Kristýnku, které obě miluji. Stále sleduji Váš blog , Vaše stále nové nápady, Vaše krásné a útulné bydlení. Mějte se moc hezky , s pozdravem Miluše.

    OdpovědětVymazat
  20. Jééé, červené jsou báječné, ale když tak koukám, že by i modré...? A i když nevyhraji (jako že nevyhraji), i tak díky za soutěž a předem blahopřání těm, co je srdíčkové dárečky potěší tak, jak paní Inku z blogu Tvořím, tvoříš, tvoříme, která neodolala a přikoupila celé povlečení. Ale Moni, to Vaše hvězdičkové mi asi nedá spát, tak uvidím...
    Pěkný víkend všem na kopeček. Zdraví Lu z Moravy, e-mail orangena@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Dobrý večer, Moniko, povlečení od Darre je vskutku úžasné. Neznala jsem, ale po přečtení Vašeho článku jsem objednala (flanelové) a nelitovala!! Na jaře se chystám na krepové 😊 srdíčkové nemá chybu a nevím o nikom, kdo by po něm netoužil! Přeji Vám krásný víkend! Kateřina (zajickova.k@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  22. Zkusím štěstí, protože srdíček není doma nikdy dost, zvlášť v tomto zimním období plné chřipek a tyto látečky jsou nádherné na barvičce nezáleží, obě jsou krásné. Topkaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Moni, moc děkuji za možnost zasoutěžit si! stankova.kata@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Dobrý večer, děkuji za to, že píšete své příběhy, nápady, postřehy....Vždy netrpělivě čekám...ráda od Vás čerpám inspiraci...děkuji za soutěž Radka
    Radka.Dlabolova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Zkusím štěstí, červené jsou luxusní.

    OdpovědětVymazat
  26. Milá Moniko, díky za šanci. Pokud budu mít štěstí, tak budu ráda za každé. Pěkný večer plný hvězd. frajovakamila@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj Moni, tak pokousim stesticko.
    Dikyza soutez a nadherny blog.
    Bohunka zavinac naiser tecka cezet

    OdpovědětVymazat
  28. Dobry vecer. Zkusim take soutezit:-) polstarky jsou hezke:-) preji pekny vecer Veronika apollis@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Hezký večer,také zkusím štěstí.Na barvě nesejde,obě provedení jsou krásná.Děkuji a přeji krásný víkend.
    nemcova.helen@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Moniko, těmto srdickum se opravdu nedá odolat!Také by se mi moc líbilo a hodilo:-)Ale jak to tady čtu,tak nejsem sama;-)Dnes mám svátek,tak třeba se na mě usměje i v nedeli štěstí.Přeji pohodovy mrazivý víkend na Kopeček! Ilona.Rezaninova@seznam seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Pěkný večer, také se přidám. Povlečení s hvězdičkami se mi moc líbí, ale každé má něco do sebe. Jako uč. na mateřské s 3. prckem, držím palce při psaní toho slovního hodnocení (ať to jde samo)'😉.
    Zdravím Eva

    OdpovědětVymazat
  32. Hezký večer, nacházím u Vás spousty inspirace a polštářky mne zaujaly v červené barvě. S pozdravem Gabriela H.

    OdpovědětVymazat
  33. Moni,
    pokusím se taky o štěstí .Hezký víkend . J.
    jitka394@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Zdravím všechny na promrzlém kopečku...
    Taky zkusím jít štěstí naproti... třeba se potkáme:)...a kdyby ne, tak přeju radost z polštářků nějakému jinému fandovi Vašeho prima blogu...
    Mějte krásný víkend!janis.vosmis@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Moni přeji hezký večer na kopeček. Zkouším štěstí. Modré je nádherné :-). Děkuji za možnost opět si zasoutěžit pa a krásný víkend Lenka
    len69ka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Také vás všechny zdravím a moc ráda si znovu zasoutěžím o krásné srdíčkové polštářky. Jsou krásné oboje, ale více se mi k srdíčkům hodí ta červená barva. Myslím, že každý domov pěkně zútulní a vůbec působí tak krásně hřejivě.... petrapetrik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Zdravím NA KOPEČEK, pokusím štěstí, jsou krásné. Jana

    OdpovědětVymazat
  38. Zdravím vás Mončo. Váš blog sleduju už dlouho a pořád je co objevovat. Jste pro mě i pár mých kamarádek pořádným zdrojem inspirace a tímto Vám za to děkuji. Povlečení i polštářky jsou moc krásné, hlavně ta červená srdíčka nemají chybu :-D . Přeju Vám moc hezký víkend! ZUZU (zuzlajs@seznam.cz nebo hrackyzhacku.blogspot.cz)

    OdpovědětVymazat
  39. Dobry vecer,tez zkusim stesticko. Oboje jsou nadherne. Petra V. veverkova.petule@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. Ahoj Moji, povlečení je nádherné, tak zkusím štěstí.Preji ti pevne nervy v pololetní finiši ve škole a užijte si krásný zimní víkend. Lucka. Luciepoulova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Tak mě by se líbilo to červené, tak zkusím štěstí :-) vaculova.misa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Krásný večer na Kopeček Vám i celé rodině,
    Srdíčka jsou moje vášeň,letos jsem se u Vás dokonce inspirovala a k Vánocům jsem šila spoustu srdíček. Tak zkouším štěstí �� michaela.hoskova5@atlas.cz

    Michaela H.:-)

    OdpovědětVymazat
  43. Dobrý večer, ráda bych také vyzkoušela štěstěnu a kdyby to náhodou vyšlo, tak v modré by to bylo úplně dokonalé. Máte nejinspirativnější blog, od té doby, co jej znám, pečeme s dětmi nebo tvoříme podle Vás skoro každý den! Děkuji a s pozdravem Martina (martina.bothova@email.cz)

    OdpovědětVymazat
  44. dobrý večer,hezky jste nás všechny navnadila,jenom co je pravda......kdo by neměl zájem o takový hezký dárek?já teda mám.ty červené bavlněné se mně líbí,tak uvidím,jak dopadne losování....krásné zimní dny přeje a z Moravského Slovácka zdraví Helena.helicka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Moni, mne by se povlaky taky moc hodily, budeme se stěhovat a tohle by bylo báječný. barborasvobodova@windowslive.com

    Hezký den,

    Bára Aydin

    OdpovědětVymazat
  46. Milá Moni, na Vaše doporučení jsem si u Darre koupila povlečení pro nás všechny čtyři, nakonec se ale dárků sešlo tolik, že jsem povlečení nechala na příští Vánoce...
    Červená srdíčka by mi udělala velkou radost, děkuji iva (isapakova@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  47. Dobry den Moniko, dekuji za tip na ceskeho vyrobce a za soutez. Kdyby to nahodou vyslo, libily by se mi cervene. Martina Hepnerova (Fejlkova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  48. Milá Moni, ráda se přidávám do soutěžení... (l.chramostova@seznam.cz) Hezké dny. Lenka

    OdpovědětVymazat
  49. Dobrý večer,povlaky by se hodily a třeba se štěstí unaví a dosedne aj na mě.A kdyby byla červená tak budu jásat.Jinak moc zdravím na kopeček Věra Vašíčková vasy57@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Pěkný večer .....tak já se taky hlásím, třeba se usměje štěstí :o) vond@centrum.cz Petra

    OdpovědětVymazat
  51. Milá Mončí,to tedy vážně nelze odolat,pokusím se o krásné srdíčkové povlaky na polštářky!
    A k srdíčkům patří přece červená!❤Modré jsou ale také kouzelné!❤
    Ze zamrzlé chaloupky mezi kopci srdečně zdraví Jana Š.
    janina.svubova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Moc hezké... v obýváku mám modré doplňky a šedé stěny... to by to krásně ladilo... hezký víkend Ivča. 2909@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Hezký večer,tak
    jsem si řekla ,proč nezkusit štěstí.Váš blog dost často čtu,příspěvky jsou moc hezké,jen tak dál.Děkuji a přeji krásný víkend.Jana

    OdpovědětVymazat
  54. Na barvě nezáleží, hodí se obé :) Měj klidný víkend ♥ Luc
    kluca@email.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Moni,to je krása!!! Před pár lety bych řekla, že ty modré jsou krásné, ale poslední dobou u nás vede červená! Krásný víkend, Tereza. theriska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Taky zkusím :)růžové prosííím turbocz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Taky zkusím :)růžové prosííím turbocz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Milá Moniko, ráda zkusím štěstí v soutěži. V Darre už jsem na základě Vašeho doporučení objednávala povlečení i prostěradla a jsem moc spokojená. Jana (janina.vencova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  59. Hezký večer, užili bychom obě varianty, jsou krásné. Lucka (lkucharova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  60. Jsou moc krasne :-) Zrovna shanim nejake nove polstarky do obyvaku, tak tyhle povlaky by se hodily :-)
    Poustkova.lucie@email.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Kdyby náhodou, červené :-) Děkuji terry.barneko@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  62. Krásné jsou, stejně jako vaše stránky:) r.szolonyova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Pěkný večer, Moniko. Moc ráda se chodím "kochat" i inspirovat na Váš blog. To je nádhera, všechno... Jste skvělá! Díky za soutěž, také zkusím štěstí.
    Mějte krásný víkend,
    zdraví Peťka :) (skyscraper0801@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  64. Také se přidám Mončo a zkusím štěstí, polštářků není nikdy dost ;-).
    Alena

    OdpovědětVymazat
  65. Nadherne povleceni mate, hned jdu kouknout na stranky darre �� a kdyby vysly ty povlacky, tak modra je dobra
    Ja.drnda zavinac seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Moni, já už soutěžit nebudu, ale popřeji všem štěstí. Mně už se u Tebe poštěstilo a musím napsat, že mám nejen polštářky od Tebe, ale jelikož se mi materiál velmi zamlouval, tak jsem si objednala celé povlečení. Nyní máme na srdcích ustláno a zdají se nám jen samé krásné sny. Já Ti moc děkuji a přeji hezké nadělování. Inka

    OdpovědětVymazat
  67. Děkuji za Váš inspirativní blog, kam chodím denně. Ráda si zasoutěžím. Kdyby mohly být modré, byla bych ráda. Lenka.
    paurova71len@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Hezký večer Moniko. Ráda čtu váš blog, polštářky jsou opravdu krásné. Zkusím štěstí. Přeji pěkný víkend. Jana R.

    OdpovědětVymazat
  69. Krasne polstarky,jak v modre tak i cervene,zkusim stesti,vas blog mam moc rada,hodne me inspiruje,mazmonika@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Hezký večer Moni, krásné povlečení, připojuji se a děkuji za možnost, přeji krásný víkend. Zuzka, zjblog2014@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  71. Dobrý večer, polštářky jsou krásné, tak zkusím štěstí:)Jitka. ji.jezkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Přeji krásný večer na kopeček:-) a děkuji za tento milý blog. Také zkusím štěstí katerina.kurova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Dobrý večer, Moniko, to jsem ráda, že jste o sobě zase dala vědět. I já zkusím štěstí, děkuji za tuto možnost. Olina
    o.zunova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  75. Dobrý večer, zkusím štěstí a děkuji za tuto možnost.Oboje jsou krásné.
    S díkem a pozdravem Alžběta
    Alzbeta.vasku91@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  76. Dobry vecer Moniko...je to krasa a mimoriadne by im to sluselo u nas Na gauci��...krasny vecer.Jana Lesnakova lesnakova.jana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Dobrý večer,
    rada k vám chodím len tak "makuknúť", alebo sa inšpirovať...
    A tiež sa rada zúčastním Vašej súťaži.
    Prajem pekný víkend!
    A.

    nicolete@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  78. Povlaky jsou krásné, tak si zkusím zahrát. Dík, Moni. A dobře přežij pololetní čas. Veronika smerkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  79. ...i já se zařazuji do fronty na štěstí! Určitě by u nás udělaly velkou parádu! Milá Mončo, děkuji a přeju Tobě i celé Tvé rodině krásné zimní dny! Petra ( petra.vesela99@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  80. Dobrý večer, ráda sleduji váš blog a poprvé se hlásím do soutěže o krásné povlaky. Moc vás zdravím! Petra hajeckovi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  81. Moc milé a krásné povláčky �� , než si je sama koupím, zkusím štěstíčko u Vás ��.
    ditaond@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  82. Preji hezky a pohodovy vecer. Moc dekuji za relaxacni a inspirativni blog. Preji vam i vasi rodine stesti a zdravi.Rada se zapojuji do souteze.iveta.kodysova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Dobrý večer, ráda sleduji váš blog a poprvé se hlásím do soutěže o krásné povlaky. Moc vás zdravím! Petra hajeckovi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  84. Dobrý večer, jsou nádherné, hlavně ty červené. Tak se také poprvé hlásím do soutěže. Zdravim na kopeček milajed@email.cz

    OdpovědětVymazat
  85. Dobrý večer,když jsem otevřela FC tak jsem si řekla a mám konkurenci v šití srdíček a to je povlečení.Moc pěkné a váš blog také,děkuji Irena P.ircapetzavinacseznam.cz

    OdpovědětVymazat
  86. Dobrý večer, již dlouho sleduji Váš blog. Obdivuji Vaši neskutečnou energii, kterou šíříte do světa i prostřednictvím blogu. Děkuji za spoustu inspirace. ingrid.petrikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  87. Kdybych měla štěstí, prosím modré.Zdravím na kopeček a děkuji za krásnou soutěž. Oboje povláčky jsou moc pěkné! Marcela macekie@email.cz

    OdpovědětVymazat
  88. Je nádherné :-) Když by se zadařilo, byla bych ráda ;-) misa.lila@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  89. Dobrý večer, povlečení je moc krásné. chladkova.helena@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  90. Tak já také neodolám a přidám se k dalším soutěžícím. Ty červené u mě vedou. :-) Děkuji za tuto soutěž. Mirka, mirka.stop@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  91. Dobrý večer,Moniko.Jako spousta Vašich fanynek se kochám,inspiruji a uklidňuji ;-) u Vaše blogu....poprve se zkusím zapojit i do soutěže....mám to tady moc ráda ;-)Přeji Vám v novém roce hodně zdraví a spoustu dobrých nápadů pro nás všechny;-)...pavla.ondr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  92. Dobrý večer, pokusím se o štěstí...Váš blog se mi moc líbí!!!!!!
    tetazlata@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  93. No to nás je :-) Třeba mi 96 přinese štěstí :-) a na povlečení jdu mrknout :-)

    OdpovědětVymazat
  94. Pekny vecer. Ak by sa na mna usmialo stastie priala by som si cervene. Ja by som ich potom darovala svojej mame. Ma totiz presne z tejto latky, alebo aspon predlohy zavesy. A na obliecky jej uz vtedy neostalo. Tak by somju potesila dakujem za sutaz 😊 drengubiakova.m@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  95. Dobrý večer Moni, povlečení jsou moc pěkná. Zkusím tedy štěstí, kdyby se náhodou usmálo :-)
    Moc pozdravů "na kopeček"!!!
    Martina (martina556@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  96. Dobry vecer, povlaky jsou krasne,do naseho domecku by se moc hodily:)

    OdpovědětVymazat
  97. Zrovna doma řešíme povlečení, takže kdyby náhodou, moje volba by byla právě to ;) přeji krásný začátek roku 2017 :-) Péťa, petabr2@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  98. Dobrý den, měla bych zájem o toto povlečení na polštář. :) S přítelem zabydlujeme prvni společné bydlení, tak by se krásne polštářky mohly hodit. Hezky den přeji. Zuzka.ceslova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  99. Má dcera mě přivedla na tento úžasný blog a jsem za to vděčná. Třeba bych mohla polštářky vyhrát pro ni.
    Paní Moniko, moc Vám za Vaše milé a inspirující stránky děkuji.
    Boženka K.

    OdpovědětVymazat
  100. Mila Monco,moc rada chodim k vam Na kopecek pro inspiraci i pohlazeni na dusi. Polstarky jsou nadherne,obzvlast ty cervene. Uz jsem kukla i na stranky,urcite objednam dceri. Zdravim ze Slovacka�� Stanka

    OdpovědětVymazat
  101. Dobrý den. I já pokusím své štěstí.Povlečení je opravdu nádherná.
    zdenkazachova@seznam
    Přeji vám na kopeček krásný víkend. Z❤

    OdpovědětVymazat
  102. Hezký den u vás Na kopečku ! Nu, což, zkusit štěstí mohu!
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
  103. Jů Moni, komu by se takové krásné polštářky nehodily. já se taky pokouším o štěstí.
    přeji pěknou sobotu, u nás mínu 18. Majka
    majka.urb@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  104. Přeji krásný den, zkusím štěstí, holčičkám do pokojíčku by se líbily :-) verunka@verunka.eu

    OdpovědětVymazat
  105. Dobrý den. Náhodou jsem zabloudila na tento blog a ono se tu soutěží o nádherné dárky. Když už tady jsem tak by se mi hvězdičkové povlečení moc líbilo. Jinak blog je super, moc se mi líbí samo domo různé návody na kterých poslední dobou ujíždím.
    Přeju hezký zimní víkend.
    Ala

    OdpovědětVymazat
  106. Dobrý den, povlečení i polštáře se hodi vždy, třeba se usměje štěstí. Krásný vikend. Danka
    Danacvrnk@email.cz

    OdpovědětVymazat
  107. Hezký den přeji.lukasova-k@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  108. Hezký den, já bych brala červené, děkuji za soutěž JarolimkovaPavlina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  109. Krásné! Hvězdičkový máme doma župan, to by nám ladilo, mrknu do nabídky ;)
    Jinak se taky pokusím o štěstí a na kopeček přeju pohodový víkend ;)

    ka.ila@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  110. Dobrý den, povlečení je opravdu překrásné.
    terka.konka@centrum.cz
    Posíláme pozdrav na Kopeček z Borku u Suchomast :)

    OdpovědětVymazat
  111. Dobré den, zkusím štěstí..... Zdravím Zdeňka
    Z.havelkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  112. Dobrý den,
    líbí se mi Váš blog. Povlečení moc pěkné.
    Přeji Vám štěstí a zdraví. Ivana.
    fiserova34@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  113. Dobrý den. Povlaky bych brala modré ... zkusím štěstí.
    magda.juranova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  114. krásné povlečení....ráda zkusím štěstí
    roubickova.jitka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  115. Dobry den na kopecek! Moni, diky za soutez i za Tvuj krasny, klidny a inspirativni blog, kam vsechny chodime nakukovat. ;-) Pekne dny, Iveta
    (iveta-kostalova@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  116. Dobrý den, zdravím na kopeček a děkuji za tip, který jsem už využila před Vánocemi.Polštářky jsou krásné, ať už modré nebo červené, tak zkusím štěstí....konecnamirka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  117. Povlečení je moc hezké,zkouším štěstí i já. monicka.soon@email.cz

    OdpovědětVymazat
  118. Musim se pridat..prwd Vanoci jsem sla po povleceni s hvezdickami,ktere nebylo..tak jdu po nem znovu...Moni..hodne trpelivosti se slovnim hodnocenim...Jana.hofy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  119. Krásné povlečení... Vstříc osudu :-) Hezký den z Č. Krumlova

    OdpovědětVymazat
  120. Moniko, díky za "soutěž", tak ráda k V8m na kopeček nakukuji....

    Martina

    bolinovam@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  121. Děkuji moc za tip, krásné povlečení! Chtěla bych se zeptat, to, co máte - šedé s hvězdičkami - je měkoučké? Dlouho sháním takové, které je opravdu hlaďoučké, mněkoučké, "neškrábe"... předem moc děkuji za zprávu :)

    OdpovědětVymazat
  122. Tak moje srdeční záležitost jsou ty červené. Děkuji za možnost "chodit" k vám domů. Už jsem zkusila a do našeho receptáře zařadila pár receptů. Na mýdlo bohužel nemám odvahu, jen "závistivě" okukuji. Ať se daří. Hanulen (komaramok@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  123. Zdravím Moni, Váš blog sleduji už dlouho a je pro mě úžasnou inspirací....Jen tak dál! Děkuji a poprvé se odhodlám zkusit štěstí. Zuzka (zuzu.sl@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  124. Moniko,již dlouho obdivuji Vaše stránky a mnohokrát jsem se u Vás inspirovala.
    S pozdravem a s přáním hezkého víkendu!
    Hana (hanavojta@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  125. Děkuji za možnost soutěžit. Krásný víkend. Zuzana (Zuzana.D@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  126. Zdravím na kopeček z našich kopečků, já bych "šla" do těch modrých srdíček..Jinak díky za inspirace, Tříkrálová bábovka se povedla, až na tu minci ,která byla až v posledním kousku...díky Angelika,angelika.salplachtova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  127. Dobry den, nam by se taky vylozene hodili ty modre :-) Zdravim na Kopecek a preju pekny vikend :-)

    OdpovědětVymazat
  128. Dobrý den, posílám pozdrav na kopeček a přeji krásný víkend. Kdyby se na mne náhodou štěstí usmálo, tak prosím polštářky červené, jsou opravdu krásné. Děkuji za soutěž. Markéta
    ( m.jelinkova@c-box.cz)

    OdpovědětVymazat
  129. Přeji krásný víkend a zkouším štěstí :) Děkuji M.
    m.vojteskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  130. Moniko,
    děkuji za inspiraci. Krásné jsou ty červené. Tedy krásné je vše, domu se mi hodí více červené. Srdce jsou má srdcovka ��
    Martina z Brna

    OdpovědětVymazat
  131. Posílám pozdrav na kopeček a také vyzkouším štěstí :-) Díky za soutěž a Váš pohled na svět, ráda se sem vracím. Zdraví Terka (Terez.Slanska@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  132. Přeji hezký den, taky zkusím štěstí, protože jsou moc hezké. Děkuji Šárka.
    schusterova.sarka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  133. Dobrý den, zkusím i já :) ta srdíčková jsou boží! a jdeme s holčičkama na vaše skořicové šneky,ty jsou totiž taky boží! Děkujeme že jste :)
    jirina.maxova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  134. Krásné slunečné sobotní poledne,
    i já se hlásím do řady těch, kterým by se nádherná výhra hodila :-)
    Odpoledne pořádáme "Rodinnou bobovačku" u nás na vsi. Drahá polovička
    celý týden chystal závodní dráhu, teď jenom dodělat teplý čaj na zahřátí
    a hurá užít si konečně pořádnou zimu.
    Vyražte si užít zasněžené odpoledne i Vy, je tam opravdu nádherně.
    Martina
    (martinasestakova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  135. Zdravím na kopeček.
    Zkusím štěstí, oboje jsou pěkné. K. (katkaex@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  136. Přeji sluníčkový den, paní Moniko, Vy víte jak nás ;-) navnadit. Kráásnééé. ivabrauner@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  137. Dobrý den, i já zkusím štěstí. Pěkný den Lenka (lenkachybikova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  138. Moniko díky moc za další soutěž a zdravím na kopeček - a prosím pěkně Vaše počítadlo, ať mi nadělí červená srdíčka;-) Věra veramarhanova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  139. Dobrý den, zkouším štěstí, krásný blog, inspirace. pavlina.prazakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  140. No ty jsou ale parádní,na barvě nesejde. petradanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  141. Dobrý den Moni, tak ty jsou parádní :-) Velmi ráda k Vám nakukuji. Zkusím štěstí
    milusedubska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  142. Pěkný víkend přeji,

    a že bych si taky zkusila zasoutěžit??
    MajdovaLenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  143. Ahoj, ahoj, zkouším štěstí... mariebalkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  144. Krásný den Moniko, kdyby se usmálo štěstí,líbily by se mi červene �� zdravím Mirka (Tami.sara@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  145. Tak jsem se rozhodla zkusit to i já:-). Krásný den, Tereza.(terezacerna@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  146. Obojí je moc krásné a povedené :) Martina

    OdpovědětVymazat
  147. Hezké odpoledne, kdybych měla to štěstí a vyhrála bych, přála bych si ty růžové :-) .
    aprill@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  148. Milá Mončo, kdyby si vylosovala právě mě, tak budu ráda a měla bych zájem o ty červené. Moc děkuji a přeji krásný prosluněný víkend, Pavla. pavla.blahova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  149. Letos už se na mě štěstí usmálo v podobě Mámina kalendáře 2017, takže neočekávám, že by mě něco podobného potkalo podruhé za sebou. Přesto mám pocit, že mám ten komentář napsat:-)
    H.
    abych.nezapomnela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  150. Moniko, ty Červené jsou krásné :-). Více mne však potěšil příspěvek, stýská se mi po téměř denním raportu z Kopečku :-). Sama vím jak hektický je leden před pololetím a proto posílám energii :-) Zdraví Petra
    Lukaskabc@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  151. Dobrý den,Moniko,jste první a poslední,kdo mě "donutil" pravidelně sledovat nějaký blog a moc za něj děkuji!Nápady všeho druhu často využívám��Jinak momentálně kurýruju své 2ratolesti z virózy,tak se dostávám na net i přes den-během pohádky...Polštářky jsou krásné,zejména ty červené(modrá na mě v interiéru působí chladně),tak i já zkusím štěstí.Je to prima jen tak soutěžit!
    Moc díky a přeju krásný zimní den!tereza.kral@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  152. 4My se taky hlásíme....třeba to i dopadne :) lala.krejci@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  153. Krásný sobotní den Moni, taky se přidávám do dlouhé řady zájemců o krásné polštářky. Třeba budu mít tentokrát víc štěstí. Mějte hezké dny u vás na kopečku. Veronika veronika.kulhava@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  154. Červené by se nám mooc hodily. Krásný víkend přeji. Lenka len.bezdekova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  155. Dobrý den, také se přidávám do soutěže. Ty červené povlaky jsou nádherné. Co kdyby...A přeju hezké zimní dny. Kačka (k.semelova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  156. Krásné. Kdyby mě štěstí vylosovalo, raději bych červené, ale nepohrdnu ani modrými :-) Hezký víkend, Míša misa.nemcova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  157. Take zkousim stesticko ... moc by se mi povlaky libily 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. lenfeldova@seznam.cz ... kdyby se usmalo ... stesticko ...

      Vymazat
    2. lenfeldova@seznam.cz ... kdyby se usmalo ... stesticko ...

      Vymazat
  158. Mě se taky hodí :-)
    Pliskova23@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  159. Dobrý den, Mončo, moc zdravím a také zkusím štěstí :o)..!!!
    katzerovaeva@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  160. Krásné povláčky! :) Koupili jsme si nedávno novou postel a na malé polštářky by se hodily :)
    Mějte krásný víkend! Šárka (sarik.hosova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  161. Martina Vojtěšková21. ledna 2017 15:33

    Milá Moniko, moc Vás zdravím. Vaše úžasné stránky jsou pro mě velikánskou isnpirací, DĚKUJI !!! martina.vojteskova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  162. Dobrý den, po těchto povlacích už nějakou dobu pokukuju... Budu-li to já, tak si prosím červenou barvu. Zdravím Vás na kopeček a přeju krásné a zdravé zimní dny. Pavla sunnygirrrl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  163. Krásný den na Kopeček !
    Nejsem soutěživý typ, ale už dlouho přemýšlím jaké nové polštářky na sedačku, mám ráda červenou a mám ráda srdíčka, tak to neodolám a píšu také.:-)
    Jinak díky moc za Váš blog, je to radost k Vám nakukovat !
    Zdravím a přeju jen vše dobré ! Vlasta
    vlasta.horackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  164. Už se vidím, jak na nich spinkám! Zkusím štěstíčko!! Jinak zdravím, jste BÁJEČNÍ!!petradvoracek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  165. Ačkoliv jsem původně nechtěla,nakonec taky zkusím štěstí,kdo ví třeba vyhraju právě já☺.krowka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  166. Milá Moničko,
    děkuji za soutěž, povlečení jsou krááááásnéééé.Email: kata@naiser.cz
    Káťa

    OdpovědětVymazat
  167. Krásné jsou oboje, tak taky zkusím štěstí.
    oligiacomo@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  168. Zdravím na kopeček. Zapojuji se do loterie a prosím červenou variantu... Přeji hezký sněhový víkend.Petra (borovickovapeta@email.cz )

    OdpovědětVymazat
  169. Pěkný podvečer, také zkusím štěstí, líbí se mi všechny barvy :-) Pěkný večer Eva

    OdpovědětVymazat
  170. Děkuji za soutěž a za tip, mile mne překvapila výměna zipů zdarma.Pokud to vyjde prosím červenou variantu, pokud nee, určitě objednám.Jana B.(beneska@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  171. :-) zkusím štěstí...krásný večer Jarka(j_j@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  172. Joj, to bych taky ráda! Zrovna se chystám na renovaci pohovky a nové polšátřky by se nám hodily.

    OdpovědětVymazat
  173. Joj, to bych taky ráda! Zrovna se chystám na renovaci pohovky a nové polšátřky by se nám hodily.

    OdpovědětVymazat
  174. Zkusím štěstíčko, obě barevné varianty by se hodily.....
    yveta.mahnertova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  175. Zkusím štěstíčko, obě barevné varianty by se hodily.....
    yveta.mahnertova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  176. Hezký večer, červené polštářky jsou fantastické jako celý Váš blog! Anička s mamkou Bohdi (anapavelkova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  177. Krásný večer na Kopeček :-). Mně se líbííí a budu je mít ráda :-)! Alena (Cekotovaalena@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  178. Hezký večer. Také zkusím štěstí. Aneta (anetaturkova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  179. Dobrý den,
    obě varianty jsou krásné. Ráda čtu Váš blog. Pavlína
    cachovap@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  180. Dobrý večer, i já zkouším štěstí, více se mi líbí červená varianta. Hana (hananaj@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý večer.Krásný a inspirativní blok.Jen tak dál!Polštáře krásné..áá Jana. janulka1976@centrum.cz

      Vymazat
  181. Milá Mončo, s povlečením od Darré jsme moc spokojeni, máme pirátské a s autíčkama. Děkujeme za inspiraci. Červená varianta se nám líbí víc. Srdečně zdravíme a přejeme vše dobré, hlavně zdraví, Martina
    martina.stop@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  182. Dobry vecer, mate krasny blog, tak sa skusim aj ja pridat. Nadherne su oboje.
    galiano@pobox.sk

    OdpovědětVymazat
  183. Dobrý večer Moni.Krásný blok,inspirativní.Povlečení nádherné.Jana.
    janulka1976@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  184. Milá Moniko, máte překrásný blog.Balzám pro duši. Také projevuji zájem o povlaky na polštářky. Přeji hezký zbytek víkendu. Lehrlova.v@Gmail.com

    OdpovědětVymazat
  185. Dobrý večer, taky zkusím štěstí, povlaky jsou moc hezké. Moc díky za krásné inspirace. Andrea narozny.family@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  186. Modrá je dobrá,už je to tak...eliška.smetanova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  187. Obě varianty jsou krásné. Děkuji za soutěž, Moni a krásný zbytek víkendu 😉 Jana

    OdpovědětVymazat
  188. Zdravím na kouzelný kopeček a připojuji se do soutěže o červená srdíčka ❤️❤️❤️ Přeji krásnou neděli všem a děkuji Moni . Hanka z Ostravy h.kabatova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  189. Krásný večer Moni,tak u Vás jsou zase Vánoce,jupííí....:-) Děkuji a hezký večer na kopeček :-*
    janicka.doskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  190. Moni,jste ùžasna.Diky za možnost soutěžit.A barva?Nerozhoduje.
    Diky,Jana j.podborska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  191. Zkouším štěstí v další soutěži, opět o hezký dáreček.Hvězdičkové povlečení nemá chybu. Krásný večer Olga ojarolimova@upcmail.cz

    OdpovědětVymazat
  192. teda jo, to je komentářů.... tak to zkusím, říká se, že jednou se štěsstí splete a sedne i na....
    dana.vlk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  193. Krásný večer, ještě jsem nikdy nic nevyhrála, tak zkusím štěstí.
    Oboje se mě moc líbí, ale modrá je modrá.
    jolnardin@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  194. Dobrý večer, vrátila jsem se před chvíli z karnevalu pro děti, který u nás pořádáme a mrkla na Kopeček a taková krása. Jsem unavená, tak bych si ten polštářek, na mou duši, užila:)
    Posílám pozdrav z Brna!
    Martina
    mapakos@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  195. Milá Moniko, díky za hezkou příležitost vyhrát něco tak praktického a důležitého, bez čeho se žádná máma neobejde:)
    Vlasta (vlasta.pechancova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat