neděle 15. ledna 2017

zakryto


Dnes o střípcích z koupelny, z Rézinčina pokoje a netkané plizované textílii.

Nějak mi začaly vadit regály a otevřené skříně plné věcí. I když byly uklizené, hrají všemi barvami. Chtěla jsem do pokoje k Terce dostat trochu klidu. Vyjela jsem do IKEA pro rolety, ale mezi těmi těžkými drahými kousky, z kterých jsem nebyla odvázaná, jsem úplně náhodou objevila jednoduchou lehoučkou skládací roletu za hubičku. Vypadá lehce, hravě, přesně pro můj účel. Nepotřebujete vrtačku, lepí se sama adhezivním páskem a ten fakt drží fest. Máme za sebou měsíc používání a v dětském pokoji dostává zabrat. Můžete si ji ustřihnout podle svého rozměru. Plizované nemusí být jen sukně, ale i netkanky:-) Náhody neexistují, se říká, a věřím tomu.
Když jsem u Rézky skončila s oblečením regálů, zbyl mi v ruce jeden ustřižený kousek a ten přesně pasoval do skříňky v koupelně. Za málo peněz, hodně změn:-) A je zavřeno.





Tak krásnou neděli.

19 komentářů:

  1. Krásné to máte ;) S tou textilií mi to padlo do noty, něco takového hledám. Díky za tip.
    Hezkou neděli
    Ilona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ani nehledala a jsem ráda, že jsem našla. Hlavně za ty peníze mi jí nebude líto, až omrzí.

      Vymazat
  2. Taky nemám ráda tu spoustu věcí v koupelně a tak,když jsme dělali novou koupelnu už jsem chtěla skříňky,které zavřu.Jasně,že něco vidět být musí je prostě život,ale přeci jen ať to dobře vypadá:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A kdybys viděla toho života kolem vany! Hemží se to tam LPS zvířátky, miminky a Barbínami:-)
      pa

      Vymazat
  3. Moniko vždy obdivuji vašeho tvůrčího ducha....v jednoduchosti je krása. Dovoluji si ještě požádat o radu z jiného soudku. Jak prosím vytváříte ty koláže fotek na blogu? V nějakém programu, nebo přímo na blogspotu?Martina

    Díky
    bolinovam@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Martino.
      Koláže dělám v programu, kam si i stahuji fotky ... Picasa. Je to googlí bezplatný program.Vyberu si fotografie a jen zadám vytvořit koláž. Formát koláže, i sílu mezer si upravíte podle svého.

      Vymazat
    2. Děkuji, vyzkouším:)

      Vymazat
  4. Zdravím,také jsem ráda vystavovala.....ale s věkem přišly změny,jsem na tom stejně)))).Roletka je super nápad.Přeji krásnou neděli.Pa,Šárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně. Místo barev bílé stěny a uklízím do skříní co se dá:-) Hledaní klidu, asi:-)

      Vymazat
  5. Milá Mončo,už jsem si říkala co se děje ,že nejsou nové reportáže s tím rozmlsáním jste to trefila přesně.Super nápad s roletou vypadá to moc dobře.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tu znám. Obdivovala jsem jí již v létě u sousedů. Hledali levné žaluzie na okna. U vás také pěkné, přeji hezký zbytek víkendu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A přitom tak levná a nenáročná na přidělání. také jsem ráda, že jsem ji náhodou objevila.

      Vymazat
  7. Dobrý den Mončo. Už dlouho odivuji váš styl bydlení, recepty a nápady se kterými se s námi dělíte.Díky za to. Pozoruji, že vaše bydlení se posunuje stále více k severskému stylu. Já jsem tomu také svého času propadla. Musím konstatovat, že se zase pomalu vracím k barvám. Studilo to, přestože jsem hodně kombinovala se dřevem. Krásný zbytek dne.
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NO, jsem zvědavá, jestli se k nim také vrátím. Teď vybíráme do Rézinčina pokoje a tam barva bude. Bílá je strašně praktická a mě se v ní teď dobře žije.
      Děkuji moc.

      Vymazat
  8. Paráda! Díky za nápad, mám úplně stejný problém a úplně stejně ho vyřeším! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nejsem zrovna typ, který často přidává komentáře, ale o to víc lačně čekám na každý nový příspěvek z bydlení a tvoření na kopečku. A ejhle, předchozí příspěvek můj komentář a k tomuto "žaluziovému" opět přidávám komentář. Prostě musím, protože zase bomba. Ta čistota stylu mě fakt bere... velká šikulka, víte to, Moni? Zdraví vás všechny Lu z Moravy

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥