neděle 19. února 2017

neděle ... nedělej




Ale když my toužíme konečně po pěti letech po pořádné knihovně, kam dosáhneme na knihy bez žebříku, tak jsme dělali a rádi:-) Celodenní šichta, ale nařezáno je všechno. Police jsou i natřeny. Ve volných chvílích, až se budeme nudit, dokončíme. Já jsem tedy takový přidavač a lakýrník. A hlavně jsem si mákla dnes s mopem a vysavačem. To by člověk neřekl, kolik pilin je po celém době z neustálého nošení dřeva a vyměřování. 
Už se těším na ty metry knih.


Také cítíte ve vzduchu to jaro? Nádhera po té mrazivé zimě. Hned je i chuť do práce.
Mějte pohodový pracovní týden,

6 komentářů:

  1. Knihovny Mončo, to je moje. V obýváku máme tři regály a plné, knížky jsou i v dalším pokoji a ještě by se mi líbilo mít knížky i v ložnici (i když tam váhám kvůli prachu z mého přílišného natřásání pravých péřových peřin a polštářů)...
    Jaro u nás tedy cítit ve vzduchu opravdu není, jsme stále ještě zavaleni sněhem. Ale ono přijde tak či tak, už to bude brzy.
    Přeji ti krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Mončo, chápu vaši potřebu knihovny. My bydlíme v domě také 5 let, knihovna byla hned na začátku, ale také na ni "dřel" můj manžel. Já jsem si vymyslela regály mezi stěnami z betonových sloupků (ať se police neprohýbají) pak obložené dřevem. Manžel to dělal sám, nechápu. Někdy ti muži udělají neskutečné věci, když žena "zavelí":-) Ať se u vás dílo daří, jste šikovní :-) Měj se krásně Ivana

    OdpovědětVymazat
  3. Bez knihovny to prostě nejde :) já tomu naprosto rozumím, my máme knihoven několik a dneska jsme s přítelem počítali, že se už pravděpodobně pomalu budeme blížit tisícovce knih :) ... a furt je mi to málo :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to bude jistě moc krásná knihovna o to víc že si ji děláte sami,ať se daří a už teď se těším na výsledek.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Monika, mám veľmi rada tvoje príspevky z bývania a prerábok. Drevené trámy sa mi veľmi páčia, chcela som sa spýtať, do čoho ich Tom upevnil, v strope. Máte tam sadrokartón?
    Ja by som túžila po trámoch v obývačke, len neviem vymyslieť ako to urobiť, keďže máme poschodový dom...
    Pekný deň.
    Hela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Helo.
      Knihovna bude samonosná, s tím že diagonální trám bude nahoře připevněn ke kleštině. V ložnici máme jak zdivo tak sádrokarton. Ale do zdí vrtat nebudeme.

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥