pátek 17. března 2017

dobroty



Už jsem tady ideu pana majitele popisovala. Pan Glos jezdí po našich zemích, ochutnává a hledá malovýrobce domácích poctivých produktů. V jeho internetovém obchodě najdete široký sortiment od skvělé kávy, marmelády, přepuštěného másla, medových specialit přes domácí hořčice až po nejrůznější karamely, čokolády, sirupy a bylinkové čaje. ... zkrátka delikatesy z Čech a Moravy. Však nakoukněte, třeba se na Velikonoce bude nějaká vynikající marmeládka nebo džem  na mazanec hodit :-)
Co jsme měli možnost ochutnat, tomu jsme propadli a objednáváme dokola. Nejvíc ale ujíždíme na karamelu z Českého Krumlova a  marmeládách a džemech paní Šafránkové. Ta  své výrobky dodává na stůl anglické královny. Její skleničky se honosí medailemi za nejlepší marmelády na světě. A je to pravda, nic lepšího jsem nikdy nejedla a cena vás nesmí zprvu vylekat. Na 100g hmoty spotřebuje paní Šafránková až 400g citrusů a v chuti je to zatraceně znát. V novinkách obchodu jsou její brusinky s portským vínem ... už se těším na paštiku a tuto kombinaci:-)
Také má milovaná Pálava má v obchůdku své zastoupení ve výrobcích z levandulové farmy.





Přeji vám dobrou chuť a na dálku děkuji za skvělé chutě vám, kteří svou práci děláte takto poctivě.
Krásný den,
M.

11 komentářů:

  1. Milá Moní, z Dobréhu krámu jsme už také mnohé ochutnali a rádi podpoříme malé poctivé výrobce, kteří potřebují naši podporu. Všechno bylo z tohoto obchodu úžasné, bez přidaných dochucovadel a vždy s poctivou chutí. Máte pravdu, paní Šafránková dělá nejlepší marmelády na světě :-)
    Krásný víkend, Marcela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I vám, Marcelko. a jsem ráda, že potvrzujete mou zkušenost:-)

      Vymazat
  2. Mňam, tolik dobrot pohromadě. Se mi sbíhají sliny, že musím něco objednat. Šafránku jsme jednou dostali a byli jsme unešeni. Díky za tip na stránky. Petra L.

    OdpovědětVymazat
  3. Móóóc zdravím na kopeček, vše to vypadá víc než lákavě, asi taky nakouknu do obchůdku ��
    Mě však ještě víc zaujali ty bílé keramické hrnečky se srdíčky... kam ty na všechny ty krásné maličkosti chodíš? Hned bych je na dobrou kávu brala ��
    Mějte se báječně a užívejte přicházející jaro ��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Vendo, také Tě moc zdravím. Ty hrnečky jsou od úžasné Lenky Hložkové. Loni jsme si udělaly barter:-) Jsou skvělé. Mají silné stěny a když je předem nahřeji i to malé espresso vydrží krásně horké delší dobu. Měj se moc hezky, M.

      Vymazat
    2. Jeeee... tak její výrobky znám :-) Kupovala jsem od ní nějaké věci jako dárky. Kdysi před lety... dělala bílou keramiku s takovými jako výřezy :-) Tak to k ní nakouknu ;-) V.

      Vymazat
  4. Dobrý večer, to musí být dobroty. Ja si vyrábím marmelady , svestkova povidla , medy sirupy atd ze všeho co si vypestujeme.I prepustene maslo , to je výborná věc. Ale určitě si objednam karamel. Jsem ráda, ze jsem dnes nakoukla .Mějte krasny večer a i víkend. Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, my si přepuštěné máslo také děláme, lepší na smažení a restování není. Karamel jsem také zkoušela podle ingrediencí na skleničce, ale nedocílila jsem takové konzistence, jakou jsme ochutnali. Marmelády jsem dlouho nedělala, ale letos se na ně chystám, protože jsme je začali docela hojně využívat. Hezké dny, M.

      Vymazat
  5. Krásný den, úžasné tipy na samé dobrůtky :-) Nechám se inspirovat na dárečky pro rodinu, protože ty jedlé jsou stejně nejlepší :-) Mějte se na kopečku moc krásně.

    OdpovědětVymazat
  6. Paní Moniko, také jsem už dle Vašeho doporučení objednala z Dobrého krámu. Zatím pouze jako dárek (protože marmelády a džemy si děláme sami). Ale měla jsem možnost "dárek" ochutnat a bylo to vše výborné! Krásný den k Vám na kopeček! Renča

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥