pondělí 13. března 2017

Pálava


A do třetice výšlap na pálavské vrchy. To je pro mě  top z místní přírody.
Včera vichr, zima a sluníčko se ukázalo jen na pár záběrů, když vidělo, jak ho v duchu prosím o lepší světlo.
V létě je tu turistů jako na Václaváku, ale včera bychom je spočítali na prstech jedné ruky. 


Sirotčí hrádek





Výhled ze Stolové hory na mikulovský zámek a Svatý kopeček.




Pohled ze Stolové hory do Klentnice a naše oblíbená zastávka na vynikající kávu.




Na vrcholu zřícenina hradu Děvičky a pod nimi Pavlov. 
Tak zase někdy na viděnou, Moravo.

A dnes se mi opravdu nechce, ale naštěstí začínáme výuku plaváním, tak to bude příjemný start po prázdninách.
Mějte prima týden,
M.

13 komentářů:

  1. Opět krásné pokoukání z krásného výletování.A prázdniny jsou fuč. :-)
    Hezké nadcházející dny!
    Hanka z Podkrkooší

    OdpovědětVymazat
  2. Krasne...muzu se zeptat na tip na ubytovani? Ta priroda je uchvatna!Janca

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Palava je i ma srd.zalezitost...jsem tam min.jednou za rok..Proto doporucuji,s dovolenim.Hotel Bonsai-Mikulov.Penzion u Valíčků Perná.Milí majitelé...Trochu z ruky,mysleno na kole,ale autem ne tak daleko...take mohu doporucit---penzion Kaplanka Znojmo.Hezke dny.JP

      Vymazat
    2. Jeste pardon v Klentnici Na faře---zde zmin.kavicka....

      Vymazat
  3. Obdivuji vás, to počasí tady bylo fakt větrné. Ale jako vždy máte nádherné fotky.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Moniko Pálava je taky moje srdeční záležitost za každého počasí, díky moc za fotky!:-) Ať máte krásný týden!:-) Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Úchvatné! Doufám, že situace dovolí a budu se moci na tohle překrásné místo konečně podívat.
    Dnes u Vás Mončo, zatím jen virtuálně:-)Díky za to!
    Krásný den
    H.

    OdpovědětVymazat
  6. Moniko, krása, krása.... v tomhle kraji jsem bydlela a na Pálavu v dálce viděla z okna...je to místo krásné za každého počasí a v každém ročním čase, ale v předjaří a na podzim nej nej nej nejvíc :-) se mi u vašich fotek stýská i mám radost a jsem ráda, že to místo znám a že je stále stejně krásné... a věřím, že zase zavítám.... děkuju za potěchu! Krásný den (nejen jeden :-) ). PS: už jsou tam všude ty bledulové koberce???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se, vypadl mi podpis....Dáša

      Vymazat
  7. Přeji příjemný start po prázdninách,naše jsou už v nenávratnu,a fotky z výletu máte kouzelné.

    OdpovědětVymazat
  8. Škoda, že Vám nevyšlo lepší počasí, na druhou stranu mají díky tomu fotky úžasnou atmosféru :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Pálava je nádherná, též bychom se tam zas měli někdy vypravit... a to to nemáme ani tak daleko oproti Vám :-) No, třeba v létě. Díky za krásné fotky! Terka

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥