sobota 18. března 2017

Velikonoce (jsou) za dveřmi


... a v mém podání opět přírodně pojaté. Využila jsem obr květináč a zužitkovala i uschlý vřes a drátovec ze zimního truhlíku. Docela to v  jarní vazbě ještě sluší i těm sušínkám. 





Králíky ze špalku mnohé máte už doma, když jste loni se mnou tvořily. Úplně jsem na ně zapomněla, ale při jarním úklidu v boudě jsem je objevila. Dostali mašli a už dělají parádu u dveří, ušáci. Kdo byste si je rád vyrobil, TADY je stručný popis, i když z fotky je dost patrné, jak na to:-)




Tento věnec z vejdunků nám už několik let zdobí velikonoční dveře. Dostala jsem ho od kamarádky a jiný se mi ani nechce vyrábět. Je dokonalý. Věřím, že mi ještě dlouho vydrží. Základ je slaměný věnec a na něm jsou mezi vyfouklými vajíčky (vejdunky) tavnou  pistolí nalepené smotané chomáčky přírodního lýka, kokosového vlákna a sena.





Ať se vám daří a velikonoční výzdoba dopadne podle vašich představ a hlavně podle představ vašich dětí:-)
Krásný víkend.
M.

20 komentářů:

  1. Moc pěkné ahlavně v jednoduchosti je krása,moc se mi líbite.IrenaP.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě rozhodně. Neumím moc plánovat a kreslit si v duchu představy. Jdu ven a co mi přijde pod ruce a hodí se, to použiji:-)
      Děkuji, Irenko.

      Vymazat
  2. Moc krásné, jako vše u vás. Přeji hezkou sobotu. Danča

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné a vkusné, jako vždy. Jen pořád nechápu, kde na to berete čas. I když už máte vlastně velké pomocnice. To já mám zatím doma jen ničitelku... :)
    Mějte se krásně a užívejte si tento čas. :) Sabina
    www.blaznivamama.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabinko, děkuji, ale s těmi pomocnicemi ... někde jsem udělala chybu. Všude se říká, že stačí modelovat a být dětem vzorem ... ale holky zatím k dílu a na úklid moc nejsou. Je pravda, že si moc nesednu. Zatím téměř 100% mama hotel:-)

      Vymazat
  4. Z fotek už úplně cítím pohodovou velikonoční náladu, a hlavně - ty králíci nemají chybu :-) Díky za inspiraci, Pavlína.

    OdpovědětVymazat
  5. Zajíčci jsou úžasní, už loni jsem obdivovala. Máte nádherně nazdobeno na Velikonoce.
    Krásnou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, díky moc. Vždy se snažím využít, co je po ruce a nijak zvláš´t o tom dopředu nepřemýšlím:-)

      Vymazat
  6. Dobrý den Moni , máte moc hezky nazdobeno . Ja už začínám také. Na pinterestu jsem objevila krásného zajicka z dřevěných kulacku a povedlo se mi přemluvit manžela k výrobě a slíbil jeste jednoho. Tak nám sedí na schodech do atria a kouká na nás do jidelny. Líbí se mi , když si vytvoříme nějakou radost sami. Přeji krásný zbytek víkendu
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, Martinko. Námi vyrobené přinesou určitě víc radosti:-)

      Vymazat
  7. Milé, jednoduché, zajíčci vykouzlí úsměv na tváři... :-) Jaro je nejhezčí období roku... Krásné dny. D. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrý den, Moni, máte to krásné! Zajíčci jsou úžasní a roztomilí :-) Hezký večer, Karla

    OdpovědětVymazat
  9. Přiznám se,že velikonoční dekorace moc nemusím,přijdou mi kýčovité(dokonce víc něž vánoční)ale přírodní ty miluju a vaše jsou překrásné a ten věnec je luxusní.

    OdpovědětVymazat
  10. Mám ráda přirodní jarní zdobení a už to mám doma také nazdobené i se suchým vřesem a drátovcem ... bylo mě jich líto ;) a jak jim to sluší.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥