pondělí 24. dubna 2017

výherce


Je to neuvěřitelné, v jakém hojném počtu jste se do soutěže zapojili. O poukaz na 1000,- Kč na nákup hraček Plan Toys v obchodě Montessori hračky vás soutěžilo celkem 654. Byli bohužel i tací, kteří se přihlašovali  dokonce i šestkrát, ale obchod vygeneroval tabulku jen s jedním vaším přihlášením. Takže měl každý stejné šance, nebojte.
Generátor náhodných čísel vybral jednu z vás, která měla mail s pořadovým číslem 579. A hlavní výherkyní 1000,-Kč je paní Václava Č.

A protože byla opravdu ohromná účast, navrhla paní majitelka, že vylosujeme ještě jednu z vás a to o poukaz na 500,- Kč na tyto dřevěné hračky.
Druhé místo vyhrává paní Hana P.
Oběma moc gratuluji, maily na vás máme, tak hned zasíláme kód na slevy.

Krásný den a mějte se všichni prima,
M.

11 komentářů:

  1. Gratuluji oběma výherkyním.
    Mončo a já dnes listovala mým oblíbeným časopisem Krásný venkov a koho nevidím na fotkách :O))? Ten váš kopeček. Moc hezké povídání.
    Měj se hezky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Álo.
      A já nás stále ještě neviděla. Pro nás nepředplatitele bude Venkov na stánku až v květnu:-)

      Vymazat
    2. Včera jsem ho úplnou náhodou, k mé velké radosti, na stánku koupila :)

      Vymazat
  2. Ještě jednou moooooc děkuju za nádhernou a hlavně neuvěřitelnou výhru :-)
    Mám obrovskou radost... děkuju MOC ♡

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo a já děkuji obchodu, že vám to umožnil:-)

      Vymazat
    2. A my zase děkujeme všem soutěžícím za tak hojnou účast a především Monice za její ochotnou spolupráci! Je to pro nás velká radost :-)

      Vymazat
  3. Monika, ja som casopis kupila dnes na Slovensku. Takze uz je k dispozicii aj pre nepredplatitelov. Pekne fotky!

    OdpovědětVymazat
  4. gratulace výherkyním a všem krásný den. Olina

    OdpovědětVymazat
  5. Vítězům gratuluji, jen mi hlava nebere, že někdo má potřebu podvádět? Já to beru vždy jako zpestření zkusím štěstí a buď se unaví nebo ne, pro mě je největší výhra váš blog, kam se chodím vždy potěšit fotkami, tvořením a inspirovat se. Přeji krásné jarní dny. Andrea T.

    OdpovědětVymazat
  6. SLYŠTE SLYŠTE - NÁDHERNÝ A INSPIRATIVNÍ ČASOPIS "S KOPEČKEM" JE UŽ NA STÁNCÍCH.......

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:-) tak abych už také jeden pořídila:-)

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥