pondělí 17. července 2017

stále v procesu



Dostávám dotazy, jak jsme řešili u bazénu to či ono. Jsme stále v procesu zkulturnění bazénové plochy. Ač makáme, mám pocit, neustále, není zdaleka hotovo. Nyní jsme kopali kopec nad bazénem, aby se vešla rovná dřevěná teráska. Takže rýč a kolečko byly naše věrné kamarádky, a že těch koleček bylo!!! Tom mi postavil budníček na druhé čerpadlo s hadicí, které vede z jímek, kam svádíme dešťovku, takže jsme na sucha zase lépe vybaveni a Betynka mi udělala z keramiky fajnovou dekoraci.




Naše ušaté slečny mají nový stan, který jsem podobný viděla na IG pro slepice a Tom splnil Terezce další přání. Králíci jsou mobilnější a pomáhají mi sekat zahradu:-)



Bazén dostal na své zapuštěné straně límec ze suchého betonu, aby držel svah a nyní pokládáme na vykopanou část textílii a čeká nás výroba dřevěné palisády pod kopcem, aby se nesypal na terásku kačírek z levandulí. 





Mějte prima den a díky za vaše návštěvy a milá slova.

15 komentářů:

  1. Máte to moc pěkné...Hezké léto...Ilča

    OdpovědětVymazat
  2. Moni, máte to krásné!!! A jak vám jde dílo od ruky! Chválím a trošku závidím, pořád mám pocit, že je to u nás na zahradě běh na dlouhou trať... Hezké prázdniny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucí, však my na zahradě makáme už sedm let, co jsme ji koupili jako džungli. Ono je vše vidět až po několika letech, pokud vše děláte sami a vlastníma rukama. Hodně sil.

      Vymazat
  3. Moni, jste nesmírně šikovní .. je to krásné už teď ...
    Mějte se všichni hezky. Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Máte to moc krásné už teď a výsledek bude naprosto dokonalý. Také teď zvelebujeme místo u bazénu. Mějte prima léto. Danča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak hodně sil:-)
      Čekali jsme to rychlejší, ale když chceme do toho ještě jezdit na kolech a chodit po horách:-) Alespoň je stále na co se těšit.

      Vymazat
  5. Zdravím,už teď je to super,takže na konečnou mi opět spadnou koutky))))).Nechápu jak vše zvládáte:práce,domácnost a ty výlety-jedna báseň.....Já mám vyprahlé baterky a nevím jak dobít(((((!!! Přeji všem krásné léto....PA,Šárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme, Šárko. No, je pravda, že jsem o prázdninách ještě ani nelenošila, ale já to ani nějak neumím.-) Já baterky dobíjím nejvíc v přírodě a od mého muže, je pro mě relaxem dělat vše společně a trávit spolu čas.

      Vymazat
    2. Mončo,dobíjení baterek máme společné,ale bohužel mne trochu zlobí zdraví,takže je to znát(((((.

      Vymazat
  6. Můžu se zeptat, co je to na druhé fotce za trvalku? Ta, ve které kvete keramický tulipán :). Krásná zahrada :) Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haní, je to perovskie. Říká se jí také ruská levandule. Voní po šalvěji a dokáže růst do obr rozměrů Já ji miluji a mám už v zahradě asi 7 kousků. Na zimu se cca o třetinu ostříhá, přežije i velké mrazy. Úžasná rostlina.

      Vymazat
    2. Díky moc za odpověď i za pěstitelský postup :) H.

      Vymazat
  7. Mončo, pěkně budujete. Ozdoba od Betynky je moc hezká, šikulka. :-)Já když makám na zahradě a také rádi výletujeme na kolách, tak to doma nějak vázne... ;-) Pěkné letní dny. D. :-)

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥