sobota 12. srpna 2017

Beskydy II ... výšky




















"Štěstí nepochází z toho, co máš.
Ale z toho s kým jsi."




 Výšek se bojím, tedy jen na otevřených rozhlednách a vysokých žebřících, ale tyto výšky naopak potřebuju. Bez nich to není pravý výlet a pravá dovolená. Na Lysé hoře jsme měli velké štěstí na počasí, viděli jsme Tatry i Fatru. Fotky neumí zachytit tu nádheru, když tam stojíte a údivem ani nedutáte. Silný zážitek.

Krásný den.
M.

32 komentářů:

  1. To je náádhera, miluji takové výhledy, trošku mi tady na Vysočině chybí moje milovaná Šumava. Užívejte zbytku léta.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, ale máte u vás také nádherná místa a Šumava je blízko:-)

      Vymazat
  2. Opět krásné....bezva zážitek s tak krasného místa.
    Měj se .....kam nás zavedete příště?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, ještě pár míst mám nafocených včetně Ostravy:-)

      Vymazat
    2. HUrá! Těším se!! Jsem z Ostravy a Beskydy jsou místo mého života..... Mám radost, že se Vám líbí :-)

      Vymazat
  3. Velmi krásný fotopříběh jste nám nadělila, jako vždycky. Nádherné putování a toulání. Jj. ta dálka dá zabrat každému. Vaše fotky jsou velmi povedené, ale Vy byste je dokázala udělat i s mobilem. Je to o tom, že se umíte podívat okem foťášku. A těd dejte odpočinout nožičkám a nezapomeňte na kotník��.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Simi. Je pravda, že při kamenitém sestupu se to kotníku moc nelíbilo.

      Vymazat
  4. Krásné výhledy, krásné fotky. Na objevování beskyd se teprve chystáme, takže mne zas o trochu víc navnadily, abychom to už konečně realizovali.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těší, že nedělám reklamu jen našemu krasu:-)

      Vymazat
  5. Moni, nádherné místo, skvělé fotky a parádní dovolená. Užívejte si. Moc Vám to, rodinko, sluší.
    Hezký víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  6. Monika vďaka za krásne fotky a zároveň aj za super inšpiráciu na dovolenku pre nás zo Slovenska.Tá atmosféra a pohoda je úžasná,je to cítiť aj na fotkách.Prajem všetko dobré a peknú dovolenku.Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo, od vás je to kousíček.

      Vymazat
  7. Děkuji, paní Moniko, za pěknou fotoreportáž z tohoto půvabného koutu Moravy...a připomněla jste mi náš výstup na Lysou Horu s rodinou přítelkyně Lidky z Příbora,
    také jsme měli krásné výhledy a zastesklo se mi po té krajině.
    Hezké prázdninové dny vám čtyřem a kocourkovi Na Kopeček.
    Jiřina z N.
    ( trvalkadahlia.blog.cz )

    OdpovědětVymazat
  8. Podobný zážitek jsem tento týden měla v Českém ráji. Výšek jsem se kdysi bála, ale tahle krása stojí za to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dokud jsem nohama na zemi, jde to, ale jak jsem na nějaké visuté podložce a ještě k tomu s roštem ... uf. V Českém ráji jsem byla atrakcí na Troskách! To byl zážitek, hlavně pro kolem jdoucí:-)

      Vymazat
  9. Tak u nás jste se toulali.Jsem z Ostravice,na Smrku a Lysé jsme každou chvíli.Pro nás je zase ráj tam u vás.:)
    Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, u vás:-) Ono je totiž všude krásně.

      Vymazat
  10. Krása. Můj rodný kraj. Lysou miluji. Kdykoliv jsem na Moravě, musím si ji vyšlápnout. 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukala jsem kolik místních má z Lysé tréninkovou plochu. Klobouk dolů. Vybíhají ji někteří i bez vody s činkami v ruce, zírala jsem jak puk:-)

      Vymazat
  11. Beskyde, Beskyde, kdo po Tobě ide ?
    Rodinka "z kopečka", vede ji Monička...............................
    Zdraví Olina z Jizerek

    OdpovědětVymazat
  12. Mončo,vždycky když vidím slovo Tatry-tak nejkrásnější dovolená.Nechtěli jsme ty profláklé trasy a tak jsme zvolili Belianské Tatry a nej dovolená....doporučuji.Střídáme ob rok pasivní a aktivní dovolenou a tahle z těch aktivních vede.Eva

    OdpovědětVymazat
  13. Moniko,
    krásné fotky - dovolenou máme ještě před sebou - možná to budou právě Beskydy.
    Dívám se , že máte na sobě šikovné šaty nebo je to sukně?
    Kde jste je pořídila?
    Zdravím

    Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. měla jsem sukni se šortkami. Koupila jsem u kamarádky
      https://www.promaledobrodruhy.cz/damska-sportovni-sukne-s-vnitrnimi-sortkami-happy-function-skhoop-cerna/
      Je skvělá a hezky vypadá na těle.

      Vymazat
  14. Moni, v Beskydech jsme byli letos poprvé a určitě ne naposledy. a těch borůvek co?
    krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a jak velkých borůvek, trhaly se samy:-)

      Vymazat
  15. Dobrý den Moniko, na váš blog chodím ráda a pravidelně. Často se po vás i "opičím". Ale ne vždy se mi daří. Chtěla bych se zeptat jak to děláte se svíčkami ve sklenicícj. Já tam večer dám svíčku, zapálím a přes den, když začne svítit sluníčko se svíčka rozteče. Ještě bych chtěla poprosit o jednu věc. Chtěla jsem podle vašeho receptu udělat cini minis, bohužel ho nemohu najít. Pokud mi odpovíte budu velmi ráda. Děkuji Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moní, je pravda, že i u nás mnoho svíček přes horké letní dny roztálo.Snažím se je dávat do stínu pod pergolu, pak vydrží. Jinak když dáte kalíškové svíčky, rozpustí se a opět zatuhnou.
      Skořicové cereálie a lá cini minies
      220 g celozrnné špaldové mouky
      100 g medu
      50 g jogurtu
      1 vrchovatá lžička vinného kamene
      1 lžička skořice
      špetka soli
      60 g másla
      na potření: 2 lžíce rozpuštěného másla, třtinový cukr + skořice

      Smíchejte mouku a vinný kámen. To je přírodní kypřící prášek. Seženete ve zdravé výživě a neobsahuje fosfáty jako klasický prášek do pečiva. Přidejte ostatní ingredience a zpracujte v kompaktní hladké těsto. Já nemusela těsto ani při válení podsypávat, krásně se sním pracovalo.
      Vyválejte co nejtenčí plát a radýlkem nakrájejte na malé čtverečky.
      Potřete rozpuštěným máslem, posypte cukrem smíchaným se skořicí a pečte asi 12-14 minut při 180°C.
      Podávat můžete s jogurtem, mlékem i samotné.
      Krásný den, MOnika

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥