neděle 20. srpna 2017

dárek ze Zelené země


Jsem ráda, že mě oslovují menší čeští podnikatelé, kteří své produkty dělají srdcem, mnohdy jinak a poctivě. Ráda bych vám dnes představila rodinnou firmu Zelená země. Jejich produkce pochází celá čistě z naší země, a to v bio kvalitě. Sami si už pět let pěstují léčebné konopí a z něho potom připravují nejrůznější produkty, které pečují o naše zdraví. Měli jsme tu možnost vyzkoušet už mnohé z jejich sortimentu od mastí, přes bylinkové soli, čaje až po oleje a nic nás nezklamalo. Všechny výrobky Zelené země obsahují cenné kanabinoidy (CBD - Kanabidiol), terpeny, flavonoidy a éterické silice. CBD konopí harmonizuje přirozené procesy v těle, a tím podporuje jeho přirozenou obranyschopnost. Příznivě působí na srdce, na receptory v mozku, na svaly, klouby, na normální stav kůže, a také na hladinu cholesterolu a glukózy v krvi, . Má relaxační účinky, ale přitom nepůsobí omamně, jak se mnozí mylně domnívají. Když nabízíme návštěvě konopný čaj, mírně znejistí:-)


My už  přes rok rádi využíváme jejich masti jak na bolavá záda, klouby, tak i na promaštění pokožky. Základem mastí je přírodní lanolin, bambucké máslo a včelí vosk. Jsou obohacené o měsíček lékařský a extrakt z konopí, díky kterému  působí mast regenerativně a protizánětlivě. Neobsahují vazelínu ani ropné sloučeniny, je to čistě 100% přírodní produkt.


V nabídce mají dokonce i přepuštěné máslo s výtažky konopí, neboli ghí.
My si doma klasické ghí děláme už řadu let, nic lepšího na smažení a restování zkrátka není. Přepuštěné máslo je nejpřirozenější tuk pro lidský organismus, který si vyráběly i naše prababičky, protože věděly, že jim vydrží mnohem déle než máslo, a že se na něm mnohem lépe smaží.  Ghí má totiž stupeň přepálení až 250°C. Máslo jen okolo 160°C.
A jak si ho doma vyrobit? Velmi snadno.

Přepuštěné máslo
Do rendlíku vložte máslo. Já dělám raději vždy hned ze dvou kousků.
Pozvolna na mírném plameni rozpusťte. A nechte jemně probublávat, dokud máslo nezíská zlatavou barvu ... pozor né hnědou! Na dně rendlíku zůstane bílkovina a na povrchu pěna. Pěnu odeberte lžící a můžete ji použít  do hotové omáčky a já ji dávám i do bramborové kaše. Ještě se potřebujete zbavit bílkoviny na dně rendlíku. Připravte si cedník a vyložte ho plátýnkem a přeceďte do skleničky. V lednici přepuštěné máslo vydrží několik měsíců.


 Pro Toma, který stále nejí cukr, jsem objednala hořkou čokoládu s konopnými semínky, která neobsahuje cukr a holky mu ji skoro snědly, tak je dobrá! Ještě že jsem ji stihla na poslední chvíli nafotit a i kostička na mě zbyla, škoda že jen jedna.


Abyste si i vy užili něco z výrobků této malé rodinné firmy. Mám pro vás jako dárek tento BIO konopný olej. Používá se jako klasický panenský olej do salátů a hotových pokrmů. Napište mi, jaké výrobky vás nejvíce oslovily, nebo jestli máte zkušenosti s výrobky s CBD konopím a já vylosuji jednoho z vás, kterému zašlu balíček s tímto úžasným olejem. 



Krásnou neděli a hodně štěstí,
M.

119 komentářů:

  1. Monika, mám rada prírodné produkty, sem-tam si aj ja niečo vyrobím. U mňa by momentálne vyhrala masť na boľavý chrbát, v ponuke ich majú niekoľko. A môjmu pokladu by som urobila radosť čokoládou.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky ráda podporuji malé česke firmy. Obdivuji každého kdo má odvahu se do podnikání pustí. Ghí chci už dlouho vyzkoušet, ale nějak se k tomu ne a ne dostat :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den, jdu do toho ze Zelené země znám čaj.A to díky vám>.Moniko, máte krásný blog.Je to pohlazení na duši.Moc pozdravu na kopeček.Ivana Plzen

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím:-)
    To je mi krásné nedělní překvapení:-) Opět se soutěží-)
    Já kdysi z konopí jedla bonbony, které přivezla kamarádka rovnou z Jižní Ameriky, ale ani trochu nám nechutnaly. Takže taková čokoláda by mě hodně zajímala. A konopný olej na saláty také. V současnosti dáváme jen olivový přímo od pěstitele z Chorvatska, to se s těmi koupenými vůbec nedá srovnat. Ale konopný by mě hodně zajímal:_)
    Přeji krásný zbytek víkendu.
    miksulka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den, děkujeme za další prima soutěž. Mě zaujaly nejvíce masti na bolavá záda. Krásnou neděli.Lenka

    OdpovědětVymazat
  6. Dobré ráno, moc děkujeme za další soutěž. Mě zaujal právě ten konopný olej a také bych určitě ochutnala čokoládu :)
    Hezkou neděli Blanka. (b.dusankova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý den Moniko,
    asi bych vyzkoušela tu čokoládu, no a ten čaj, to je výzva!! Já sama jsem vyzkoušela(sice od jiné firmy) konopnou kosmetiku i mast a spokojenost. Přeji krásné dny. S pozdravem Lenka S. SkacelovaLenka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný den k vám domů!
    Letos jsem poprvé zasadila rostlinku na mastičku pro mého syna, který má atopický ekzém na ruce. Měli jsme možnost ji vyzkoušet a funguje skvěle!! Jinak z těch dobrot, co tu máš by mě moc zajímala, jak jinak než čokoláda!!😀
    Mějte se báječně a děkuji za inspiraci!!!!
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  9. Hezké nedělní ráno všem a milé Monče obrovské díky za její blog a to, jaká je! S doporučením této kosmetiky se mohu jen připojit. Je skvělá a používáme jí po zkušenostech v celé rodině. Je to krása, když někdo dělá cokoli s láskou a poctivě. Mávám na kopeček a všem stejně naladěným duším! Mája

    OdpovědětVymazat
  10. Hezké nedělní ráno všem a milé Monče obrovské díky za její blog a to, jaká je! S doporučením této kosmetiky se mohu jen připojit. Je skvělá a používáme jí po zkušenostech v celé rodině. Je to krása, když někdo dělá cokoli s láskou a poctivě. Mávám na kopeček a všem stejně naladěným duším! Mája

    OdpovědětVymazat
  11. Moni, stačí to máslo přepouštět jen takhle krátce? Už nějaký čas přemýšlím,že ho zkusím udělat, odrazují mě ale recepty,kde se píše,že to má trvat i několik hodin??? Jinak by se mi asi hodila konopná mast pro maminku na bolavé nohy. Co se týče oleje z konopí,jak slyším slovo olej,naskakuje mi slovo mýdlo... Máš to taky tak? Svou závislost jsem zahájila prvním mýdlem uvařeným podle tvého receptu... Ale toho bio by bylo do mýdla nepochybně škoda... Ivča. 2909@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Dobrý den.
    Děkuji za možnost zasoutěžit si. Nejvíc z produktů mě oslovil Konopný olej a čaj.
    Hezký zbytek práznin. S pozdravem Jana.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, zaujal ma konopný olej, vyskúšala som už telové mlieko z inej firmy, ale bolo fajn. Díky za súťaž. simonka@natali.sk

      Vymazat
  13. Krásné nedělní ráno. Produkty této firmy znám. Olej,mastičky i čaj jsem již vyzkoušela, jsou výborné. Jen tu čokoládu zatím ne.Olej je v salátech opravdu vynikající. Moniko, díky za soutěž a zdravím "Na kopeček".
    Pěknou neděli přeje Blanka M.

    OdpovědětVymazat
  14. Dobrý den, Moniko. S těmito výrobky nemám vůbec žádné zkušenosti. Zaujal mě olej a čokoláda.
    A vy jste úžasná, co děláte s tím máslem. To opravdu neznám. Musím to dohonit. Děkuji za motivaci. S pozdravem Miluše.

    OdpovědětVymazat
  15. Zdravím na kopeček,firmu neznám a ráda vyzkouším.Nejprve asi masti na bolavá záda.Díky za tip. Marie /sadkovamarie@seznam.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Mám ráda přírodní výrobky,čokoládu s konopným semínkem jsem dostala k narozeninám byla dobrá a žádné vedlejší účinky neměla 😊(nebyla to tato ale nějaká jiná značka)nejvíc mě zaujaly mastičky.

    OdpovědětVymazat
  17. Moniko,
    ze Zelené země máme doma čaj , sůl a kořenící směs .
    Docela mě zaujala čokoláda .

    Hezký zbytek prázdnin .
    J.

    OdpovědětVymazat
  18. Moni, lákají mě mastičky, oleje, no i ta čokoláda, ráda bych vyzkoušela i ghí, díky za tip a přeji hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj Moni! Ze zelené země mě láká mast na svaly a klouby a určitě zkusím čokoládu. Ráda navštěvuji tvůj blog, chtěla jsem zkusit ciniminís a jen jsem dla dohromady suroviny, recept zmizel :) .
    Renáta S.

    OdpovědětVymazat
  20. Dobrý den, také zkouším štěstí- nejvíce mě oslovily čokolády. erarigi@email.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Milá Moniko, jelikož mám doma pěkného ročního cvalíka, má záda dostávají pěkně zabrat. Tudíž jdu hned mrknout na masti, které by trochu ulevily. Díky za soutěž a posílám pozdravy ze západních Čech. Dáša
    adamtoune@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Zdravím na kopeček a zkouším štěstí...nejvíce mě zaujal právě olej, který je ve hře...
    Přeji krásné prázdninové dny!Jana janis.vosmis@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Já jsem zrovna včera dojedla tu hořkou čokoládu s konopným semínkem. Dávala jsem si ji do ovesné kaše, protože na jídlo jen tak, mi semínka na čokoládě moc nevyhovovala, naopak v té kaši byla fajn. Konopný olej jsem ještě nezkoušela a mast jsem dostala na vyzkoušení od známého, který si ji sám dělá - na bolavá kolena.

    OdpovědětVymazat
  24. Konečně zkusím domácí ghí, díky Moniko. A zkusím štěstí :)
    zu.klikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Hanka Francová20. srpna 2017 11:24

    Dobrý den, hmmmm,zajímavé věcičky ....... já jsem milovnice sladkého, tak mě zaujala ta hořká čokoláda :o). Mějte se pěkně. Hanka

    OdpovědětVymazat
  26. Milá Moniko, díky za další krásnou soutěž. Mě, milovníka čokolády, zaujala nejvíce právě ona. Ráda bych vyzkoušela i mast na bolavá záda. A samozřejmě olej. Přeji Vám krásný zbytek prázdnin! Jana (janina.vencova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  27. Dobrý deň,
    konopné produkty veľmi nemám odskúšané, najviac ma zaujali tie maste, čokoláda a samozrejme čaj (som čajová). Hneď by som ho odskúšala.
    Rada sa zapojím do súťaže, ak teda nie je len pre ČR...
    Prajem pekný deň,
    Aďka

    nicolete@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj Moni, přepuštěné máslo kupuji v Německu - Butaris. Takové palačinky na něm usmažené...hmmm. Kosmetiku tuto neznám, ale kupuji v lékárně konopnou mast od Cutis help a je u nás v permanenci na vše, co se má zhojit.

    OdpovědětVymazat
  29. Moni, také nejím moc sladké, ale hořká čokoláda je mňam :-)zaujalo mě vše ráda prolistuji nabídku Zelené Země. Díky za typ a jako vždy krásnou soutěž. vera.bejrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Zkoušela jsem konopný krém na bolest od jiné firmy, a bohužel žádné příznivé změny jsem nepozorovala a proto jsem Mončo ráda za tvůj tip. Moc ráda podporuji české firmy, hlavně ty malé a tak odkazů není nikdy dost. Ráda bych vyzkoušela jejich mast a pro manžela čokoládu - je mlsoun :o).
    Měj krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  31. Také já zdravím na kopeček. Doma vyrábíme konopnou mast pro vlastní potřebu a rodinné příslušníky, ale z vazelíny. Asi by stálo za úvahu zkusit vyrobit také v přírodní verzi. Dle dřívější inspirace od vás jsem zkusila i konopný čaj. A z konopných semínek jsem dělala petrželové pesto, a sypu je třeba i do sekané :) Zajímala by mě chuť konopného oleje, to jsem ještě nezkoušela. Přeji pěkné prázdninové dny. Lucie lucie.spl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Přeji hezkou neděli všem. Pravidelně si od této firmy kupuji právě olej, semínka, čaj. Mast mám domácí. Vše mohu jen doporučit. Děkuji za blog. Pavlína (pbobkova@email.cz)

    OdpovědětVymazat
  33. Milá Moniko, děkuji za další tip...na Vánoce určitě někoho potěším konopným balíčkem.Určitě v něm nebude chybět nějaké mazání, olej,ale dobře vypadá i ta čokoláda.Mirka K.

    OdpovědětVymazat
  34. Konopny olej a kozmeticke vyrobky z neho su skvele na problematicku plet. Ak sa na tvari vytvori nejaka nedokonalost, konopny olej ulahci hojenie.

    OdpovědětVymazat
  35. Dobrý den Moniko,právě zvažuji pořídit krém s konopím pro dceru na suchou kůži,už vím od koho pořídím. Díky za možnost soutěžit.Z trouby mi právě voní zapékaná cuketa s rajčaty dle vašeho receptu:-)Zdravím,Jana.

    OdpovědětVymazat
  36. Dobrý den Moniko,právě zvažuji pořídit krém s konopím pro dceru na suchou kůži,už vím od koho pořídím. Díky za možnost soutěžit.Z trouby mi právě voní zapékaná cuketa s rajčaty dle vašeho receptu:-)Zdravím,Jana.

    OdpovědětVymazat
  37. ....za mne konopny olej.Dekuji za inspiraci...
    k.ondrova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Tak ta čokoláda vypadá hooodně dobře :-) A jelikož moje pokožka se jen tak s něčím nesnese, tak přírodní konopná mast mě také zaujala. Moc děkuji za představení české firmy, když už si "musím" něco koupit, tak vždycky radši sáhnu po českém produktu ;-) Krásný zbytek prázdnin. Petra K. petra.kavka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Mě teda zaujal konopný čaj, ten jsem opravdu ještě nepila, no a ta čokoláda, úplně se mi teď po obědě na ni sbíhají sliny:) Daniela

    OdpovědětVymazat
  40. Krasny den Moniko! Ja sama si uz asi tri roky vyrabim konopne masti, mam totiz exem a nekdy mi vyhovuje, jindy spise zase mesickova...Ale je to super bylinka! Strasne me laka ten caj i cokolada a olej taky... Hezkou nedeli vsem Monika:
    mvajsova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. taktéž mě zaujala čokoláda. Mast i sůl si děláme doma sami :) Lenka lala.krejci@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Dobrý den,zkouším štěstí. veronika.xx@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Co je české, to je hezké. A v tomto případě i kvalitní. Zaujaly mě mastičky. Soňa

    OdpovědětVymazat
  44. Některé konopné produkty jsem už vyzkoušela,nejčastěji to byly různé mastičky,kterým věřím,protože jsou přírodní:)Ghí si nevyrábím,ale mnoho jsem o tom četla a slyšela.Konopí zpracované na různé způsoby je určitě moc dobrá věc:)

    OdpovědětVymazat
  45. Milá Monika, ďakujem za skvelé tipy, rada sa nechám inšpirovať konopnými čajmi, masťami a olejmi a skúsim sa pozrieť v obchodoch so zdravou výživou, či ponúkajú produkty od tejto firmy u nás v okolí:-)Maja

    OdpovědětVymazat
  46. Zdravím Moniko, láká mě vyzkoušet konopný olej, nebo čaj, mastičky jsem už kdysi zkoušela,ale od jiné firmy..přepuštěné máslo neděláme,asi taky vyzkoušíme :-) hezký zbytek neděle..Pavlína

    OdpovědětVymazat
  47. Muž má problémy s ekzemem na rukách a s oblibou používá konopnou mast, vždy zabere.

    OdpovědětVymazat
  48. Mončo zdravím a děkuji za další bezva soutěž - mě nejvíc zaujala čokoládka a také mast na suchou kůži...
    kafkova.karolina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Ahoj Monco,ja bych rada vyzkousela z konopi vse na pokozku.laka me i ta cokolada.delam casto salaty,tak i olej bych vyuzila:-)na kopecek zdravi Lucka z Chropyne

    OdpovědětVymazat
  50. Monco,rada podporuji male ceske firmy.Ghi znam,pouzivam i na plet.Konopi se mi hodi jako dopln.lecba me vazne nemoci.Pouzivame ruz.masti jinych ces.firem.Takze me toto oslovilo
    .Podporim,objednam.Hezke dny.JP

    OdpovědětVymazat
  51. Oleje miluju! A na tenhle jsem obzvlášť zvědavá, takže bez ohledu na soutěž, díky za tip :) Daniela

    OdpovědětVymazat
  52. Hezký den, Moni, mně zaujala čokoláda a konopný čaj. Olej bych také ráda vyzkoušela. Budu ráda, jestli mi bude přát štěstí. Přeji krásné léto. Alena maysy@email.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Krásné výrobky, líbí se mi olej,neopovrhla bych rozhodně ani čokoládou:o))..Ráda se zúčasním soutěže a přeji krásné dny Inka j.fejfusova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Dobrý den. Ja jsem kdysi koupila mamce konopné semínko, ani nevím, jestli to spotřebovala. Sama jsem zatím nic nevyzkoušela, tak děkuji za příležitost.
    Milena
    Polakova.Milena@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Pěkný večer, tak u nás v rodině bychom přivítali rozhodně mast či krém na promašťování pokožky, já , obě děti i vnoučata trpíme atopickým ekzémem a na něj je prý vytažek z konopí to nejlepší. Ale asi prima bude i ten olej.
    yveta.mahnertova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. Posilam pozdrav pri veceru,
    hodne zajimave vypada ta sul a casem vyzkousim krem, preci jen kosti uz zacinaji bolet.
    MPM@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Já dostala jako dárek tu hořkou čokoládu, jak máte vy a je fakt boží. Všem doporučuji.
    Zdraví Lu z Moravy. orangena@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Dobrý večer. Doma používám konopnou mast, ale nechala bych se zlákat na čokoládu nebo čaj. subriv@email.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Já používám konopnou mast, ale olej i tu čokoládu bych ráda zkusila. Přeji krásné zbývající prázdninové dny hanusovajarka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Milá Moni,
    zaujala mě čokoláda a mast. Určitě bych ráda vyzkoušela.
    Pozdrav z Plzně,
    Petra
    petra.kodlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Milá Moniko,mě zaujala čokoláda a pak také konopný olej.Žádné zkušenosti s těmito výrobky nemám.Zdravím Na kopeček.Hanka z Liberce

    OdpovědětVymazat
  62. Ahoj Moni,nějaké konopné mastičky jsem již vyzkoušela,konopný olej mě láká,tak možná budu mít štěstí,....čokoládám moc neholduju,ale hořkou čokoládou s konopnými semínky,bych nepohrdla! Zdravím z Beskyd! Monika Lipmonika@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Mě zaujala jednoznačně čokoláda :-) a masti na bolavá záda. Zdravím. Dana

    OdpovědětVymazat
  64. Ahoj, moc mi zaujala masticka, malej ma atopicky ekzem, tak mozna objednam...a pro maminku "dietni" cokoladku �� plzoch@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Ráda bych vyzkoušela konopný olej, zaujal mne. Iva

    OdpovědětVymazat
  66. Dobrý den, mně se moc líbí čajík, mastičky na klouby a čokoláda :)
    Hezké letní dny Jana

    OdpovědětVymazat
  67. Krásný večer na Kopeček :) a díky za možnost opět soutěžit :).
    Mastivku z konopí si dělám od minulého roku doma, ale z vazelíny.Konopiů je krásná nejen léčivá , ale i dekorativní rostlinka.Zrovna mi jedna na zahradě kvete a voní...
    Ráda vyzkouším i masti z tento firmy, ještě s nimi nemám zkušenost.Stejně mě ale láká čaj i konopný olej a semínka :).
    Jsem vděčná za všechno dobré co nám příroda nabízí :).
    Ahoj Dita.

    OdpovědětVymazat
  68. Pěkný večer, ráda vyzkoušela čokoládu s konopnými semínky a vse na pokozku. Teď v létě děláme každý den saláty, i olej bych vyuzila:-) Zdravím na kopeček :-)

    OdpovědětVymazat
  69. Mě nejvíc zaujala čokoláda! Krásný den, Kamila.

    OdpovědětVymazat
  70. Krásný večer na kopeček používám konopné masti a jsou výborné tuto značku jsem ještě neměla a čokoláda vypadá naprosto hříšně určitě i tak chutná děkuji za krásnou soutěž Gábina.

    OdpovědětVymazat
  71. Čokoláda, jednoznačně! :-) Normálně jsem si chtěla přes monitor kousnout! Krásné fotky, Moni, jako vždy...
    Jana

    OdpovědětVymazat
  72. Dobrý den,

    s konopnou masti domácí výroby mame ty nejlepší zkušenosti. Na odreniny v obličeji je bezkonkurenční. Takže jakk další se mi libi to maslo.Predstvavuji si, jak musi chutnat..

    Preji krasny zbytek prázdnin

    kamilape.de@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Dobré ráno!
    Tak určitě čokoládu bych chtěla zkusit!! Masti znám a běžně používám na kde co :-) Ale ráda vyzkouším i jiné produkty. Díky za tip a přeji krásný den! Alča

    OdpovědětVymazat
  74. Dobré ráno,
    konopné masti a olejíčky používám, ovšem ta čokoláda...ta musí chutnat!
    Hezký den, Radana.

    OdpovědětVymazat
  75. Dobré ráno,
    zkušenosti s podobnými produkty nemám, já tak maximálně vypiji bylinkový čaj, ale proč občas nezkusit něco nového, že?
    Hezký zbytek prázdnin.
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  76. Konopné přípravky používám od jiné značky, ale ráda vyzkouším
    něco nového. Ta mast musí být výborná. Zkusím štěstí.
    Radomila /stankovara@seznam.cz/

    OdpovědětVymazat
  77. Dobré ráno, ráda vyzkouším novou značku. Přírodní kosmetika je pro tělo nejlepší. Jsem ráda, že se najdou lidé, kteří se nevzdávají a bojují v podnikatelských vodách.
    Mě zaujala jako originální dárek ta medovina s konopím.
    Díky za soutěž. Lenka Nováčková

    OdpovědětVymazat
  78. Zdravím na kopeček,z produktů bych asi vyzkoušela kosmetiku, mast nebo šampon..sami si také vyrábíme měsíčkovou mast,takže díky a mějte se, angelika.salplachtova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  79. Dobré ráno,

    zkušenosti mám akorát s doma vyráběnou konopnou mastí. Zaujal mě ale ten konopný olej a ta čokoláda... na té fotce vypadá tak, že bych se do ní hned zakousla:o)
    Přeji hezký den. anna21@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  80. Krásný den na kopeček přeji, mě nejvíce oslovily masti. Sama si doma různá "mazadla" vyrábím, ale konopí (zatím) nepoužívám, tak bych je ráda vyzkoušela. Eva.

    OdpovědětVymazat
  81. Hezký den, konopnou čokoládu (od jiné firmy) mám moc ráda, ale nejvíc mě zaujal krém na promaštění. Zatím mě žádný konopný krém neuspokojil tak, jako domácí, tak možná tento vyzkouším. Bára

    OdpovědětVymazat
  82. Dobrý den Moniko, všechny výrobky vypadají úžasně, momentálně bych nejvíce využila mast na bolavá záda a určitě vyzkoušela i čokoládu. Mějte se krásně a zdravíme na kopeček. Dáša
    dadina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Dobrý den, Moniko, zkusím štěstí. Od kamarádky mám mast z konopí, je úžasná. Asi bych zkusila (okusila) čokoládu.
    Marie

    OdpovědětVymazat
  84. Dobrý den, děkuji za tip, velice ráda používám přírodní kosmetiku a ještě raději ji mám pro své děti, bohužel mladší dtě trpí atopickým ekzémem a právě konopí na to funguje nejlepé, proto mě zaujala konopná mast na kůži a i ten olej...a čokoláda, to by zas bylo něco pro mne:)
    Děkuji a přeji hezký den,
    Petra.

    OdpovědětVymazat
  85. Ahoj Moni, čokoládu bych zkusila moc ráda, musím po ni kouknout. Semínka si sypu do jogurtu.
    Krásné dny
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
  86. Dobrý den Moni, čokolááááda!
    Díky za nový tip na bio potraviny, ráda zkusím něco nového.
    Zdravím Tereza

    OdpovědětVymazat
  87. Dobrý den Moniko,já používám domácí konopnou mast u tinkturu a jsem moc spokojená.Konopný olej jsem nikdy nechutnala,tak vubec netuším,jaký je,ale i tak zkusím štěstí. Mějte se moc hezky. Monika

    OdpovědětVymazat
  88. Zdravím kopeček.Měla jsem konopnou mast ad bolesti,ale moc to nepomáhalo.Chystám se,ale na domácí tak se uvidí,jestli bude nějaký rozdíl.Papa Lenka.K

    OdpovědětVymazat
  89. Ahoj Mončo, nejvíce mě zaujala hořká čokoláda, ale všechno vypadá luxusně.
    Hezké dny, Iveta
    medif@email.cz

    OdpovědětVymazat
  90. Dobré odpoledne,
    díky za Váš inspirující blog i za zviditelňování a podporu malých českých podnikatelů. Tahle značka je mi velmi sympatická, nejraději bych vyzkoušela všechno! Každopádně pro dceru objednám Aknea sérum a krém na akné, kterého se nemůže zbavit.
    Krásné stále ještě letní dny,
    Dana
    d.andrisova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  91. Jéééé, čokoláda. :-D
    Zdravím, Katka (smidova.kat@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  92. Posílám pozdrav paní Moniko :-) čo-ko-lá-da :-D. Čokoládu jsem nejedla ani nepamatuji. Ivana ivabrauner@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  93. ahoj Moni,díky za soutěžení...opravdu zajímavé zboží tady v obchůdku...zaujala mě klasická konopná mast na kůži a ochucené soli, např. s pepřem a medvědím česnekem. A také konopná semínka bych ráda ochutnala. Zdravím a mávám na kopeček, Petra (petra.vesela99@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  94. Ahoj, tak mě by velice zajímaly účinky konopné masti, táta podobnou nosí z práce od jedné paní, která ji ručně vyrábí, obsahuje bambucké máslo a včelí vosk, možná jiný poměr konopného extraktu, opravdu by mě zajímalo srovnání! jinak z tvého výčtu bych ráda ochutnala čokoládu, protože to já můžu :-) petabr2@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  95. Nejvíc mě zaujalo mazání na kůži. Ale výběr mají parádní! michaela.kankova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  96. Dobrý večer na kopeček. Po produktech s konopím stále jen pokukuji a nemám osobní zkušenost a jsem ráda, že tady čtu tolik chvály.Nejvíce mě zaujala mast (občas bolí kolena), čokoláda, čaj a olejíček do salátků. Krásný zbytek léta a zdravím na kopeček Hanka. h.kabatova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  97. Dobrý večer, děkujeme za další parádní soutěž:-) Nejvíce mě zaujaly masti na bolavá záda pro mamku,sérum na akné pro syna a pro čokoláda pro mě;-) Hezký zbytek prázdnin:-)

    OdpovědětVymazat
  98. asi ta čokoláda :)
    marketa.botankova@seznam.cz
    jinak používáme konopnou mast

    OdpovědětVymazat
  99. Dobrý večer na kopeček a velké díky za další zajímavý příspěvek - osobně mě nejvíc zaujalo ghí a určitě jako všechny čokoláda bez cukru - přiznám se, že mám omezenou představu, že v takové čokoládě musí být tuna chemie, ale tato vypadá tak zdravě...:-)

    OdpovědětVymazat
  100. Zdravé konopí zabalené do čokolády, to by prošlo i u dětí, myslím:-) Konopný olej jsem kdysi měla, dělali jsme konopné máslo podle Hanky Zemanové a přidávala jsem ho pak i do kosmetiky.
    Pěkný večer, Erika

    OdpovědětVymazat
  101. Ahoj Moniko , zdravím na kopeček !
    To jsou ale prima výrobky, - mám chuť vyzkoušet všechny , požívám jen konopnou mast.
    Krásný zbytek prázdnin Katka
    katka.kabi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  102. Zdravím na kopeček, nejvíce mne zaujalo konopné ghí, s tím jsem se ještě nesetkala :-). Prima den z jihu Čech přeje YR

    OdpovědětVymazat
  103. Ahoj Moniko,používám konopnou mast.Každý rok jí dostávám od kamarádky.Doma vypěstovaná rostlina a pak zpracovaná na mast.Nemá chybu.
    Zelená země má pěknou nabídku.Neslyšela jsem o ní,až teď u tebe.
    A zaujal mě čaj a olej.
    dagmar.brtnikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  104. Zdravím :-) my máme zkušenost s darovanou domácí konopnou mastí na zimu (opar nebo jak tomu kdo říká) a s kupovanou na suché paty, domácí je domácí ;-) Helča

    OdpovědětVymazat
  105. Milá Moniko, velké díky za to, že touto formou podporujete malé české firmy.Kdo nezkusil neví, jaká je to zodpovědnost vůči zaměstnancům počínaje zajištěním práce, materiálu , prodejem výrobků...Mám v okruhu svých přátel manžele, kteří před 20 lety založili rodinnou firmu - vidím, kolik je to starostí.
    Druhý důvod , proč mě Váš příspěvek oslovil je, že velice často nakupuji v prodejnách zdravé výživy ,ale s produkty firmy Zelená země jsem se zatím nesetkala - znám výrobky firmy Zdraví z přírody , Natural a další.
    Co mě z nabídky firmy Zelená země zaujalo nejvíc je konopný olej.
    Mějte hezký zbytek prázdnin a dětem přeji hezké vykročení do nového školního roku.
    Zdraví Věra
    vorincz@seznam.cz
    PS
    Ghí si dělám už nějaký rok.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, sleduju Váš blog každý den a ještě jsem nezkoušela soutěžit, tak dnes pokouším štěstí. Nejvíc mě zaujala mast na klouby pro manžela a samozřejmě čokoláda pro mě a děti. Taky ghí by se hodilo. Krásný zbytek prázdnin Venda

      Vymazat
  106. Milá Moni, tuto firmu ještě neznám, ale ráda vyzkouším zase něco nového. Moc děkuji za Vaše nápady a inspiraci. Z nabídky mne nejvíce zaujal konopný olej, čokoláda a kořenící směs.
    Krásný den na Kopeček přeje JanaN (janan@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  107. Fandím takovým podnikatelům. Olej je určitě moc fajn i masti a čokoláda - mňam! Váš blog je super! Lenka

    OdpovědětVymazat
  108. Ráda bych zkusila přepuštěné máslo, ale olej je taky prima :) Hanka schindlerova.hana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  109. S konopím bude vše dobré :-) Tak snad se mi poštěstí a něco z toho budu díky Vám moci vyzkoušet :-) Staňka

    OdpovědětVymazat
  110. Zdravím, mě zaujaly výrobky z konopím, mého muže přede vším čokoláda :) Děkuji za soutěž! Alicja

    gaudia@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  111. Dobrý den Moni. Skvělá soutěž. Zaujal mě především konopný protein. Konopná seminka vypadají taky lákavě :)
    Děkuji za váš blog.
    Marie Skácelová

    OdpovědětVymazat
  112. Dobrý den Moni! Tak já bych si dala říci s tou čokoládou i konopným olejem. Naše rodinka ráda pojídá chleba máčený v různých olejích místo másla:) A zkušenosti mám s konopnou mastí, kterou jsem mazala dceru, když měla jako miminko náběh na atopický exém. Hezký konec prázdnin, tedy pro nás učitelky:) Petra P.

    OdpovědětVymazat
  113. Dobrý den Moniko, díky za tip na Konopné produkty. Doma jsme vyráběli konopnou mast a různé tinktury. Léčíme a tím exzémy a bolavá místa. Děkuji za soutěž. Eva (eva.tafatova@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  114. Všechny výrobky jsou asi prima. My používáme mast, ale čokoláda, ta láká. Také zasoutěžím. Ála

    OdpovědětVymazat
  115. Na poslední chvíli se ještě připojuji...výrobky s konopím znám a ráda používám, oblíbila jsem si zejména fy Delibutus. Miluju všechny druhy mastí a ty od této firmy vypadají báječně!
    Děkuji za představení a zdravím
    Jitka (j.vilemova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  116. Ahoj Monco, zatim jsem nic s konopim nevyzkousela,ale takovou cokosku, bych si hned dala.
    luciepoulova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  117. Zdravím, když si chci pěstovat sám indoor, máte někdo zkušenosti s výběrem stanu? Nemohu si z těchto vybrat - https://www.nejlevnejsi-growshop.cz/pestebni-stany-boxy-systemy/ . Můžete mi někdo nějaký doporučit a případně napsat proč? Díky. Radek

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥