pátek 25. srpna 2017

DIY fota na věšáku





Ještě jeden z mých prázdninových restů. Stále mi něco v ložnici nad komodou chybělo. Dříve jsme tu měli pracovnu a  nad stolem poličky, i tu kolíčkovou nástěnku. TADY se na předešlou pracovnu můžete podívat.  Ale nyní tu bylo moc prázdno. Zvažovala jsem police, nebo kovovou kari síť natřenou na bílo a na ní kolíčky s fotkami. Nakonec ale vyhrál bleskový nápad s větví. Vyšla jsem za vrátka, uřízla okousanou a vybělenou větev, na které si loni pochutnávaly kozy, omotala obyčejným motouzkem a věšák na fotky je na světě a nestál ani korunu :-)

Mějte krásný den.

10 komentářů:

  1. Moc pěkný nápad, rozhodně to zkusím na internátě.
    Náš blog: https://svetocimablondynyazrzky.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Moni, to je paráda. Hned vyzkouším. Děkuji za tip! Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Krása! Takovéhle home made projekty mám hrozně ráda.:)
    Corculum | Stepanka_T
    Instagram

    OdpovědětVymazat
  4. Moniko, ty máš super nápady, proč se neživíš designem?
    Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi hodný, Pavle. No někdy by mě to bavilo, když si představím ty řvoucí chodby ve škole :-(

      Vymazat
  5. Super nápad... já loni na větev pověsila adventní kalendář z papírových sáčků:) a vypadalo to skvěle.. ještě mám dotaz mimo téma: jak máte řešené chodníky kolem domu a ke vstupu. Nikde na fotkách to není vidět. Potřebuju inspiraci. Moc se mi líbí kamenný chodník, ale nevím jak by ladil ke kačírku v záhonech a u stěny domu. Bára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Báro.
      My ještě chodníky kolem domu nemáme. Stále nás čeká hodně budování.
      Chodníky pod terasou a kolem pergoly máme z kamenů a myslím, že ke kačírku nic hezčího není. Také pěkně vypadá položit staré trámy do kačírku. Já mám v plánu kolem domu štěrk, písek a na to udusat jemný kačírek, jako ve starých anglickách tzahardách. Ale neumím moc plánovat, u nás vše nějak vyplyne ze situace :-)

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥