neděle 27. srpna 2017

GA ... soutěž o poukaz


Tak schválně ... kdo je nemá doma? Dlouho jsem odolávala gumovým botám, ale na zahradu a k vodě, na věčné nazouvání a zouvání nic lepšího a praktičtějšího opravdu není. Jednou jsem koupila opravdové Crocsy a ty se nám smrskly na sluníčku o tři velikosti, když je Terka nechala na terase v horkém dni a mě omývali při pomyšlení, kolik stály. Od té doby kupuji jen tyto cenově přijatelnější sandálky značky Coqui. Slouží perfektně. Jsou příjemně měkké, nikdy nám nedělají zpočátku puchýře, z postranních dírek voda vždy rychle odteče a mně se líbí ty nejrůznější varianty pastelových barviček.
TADY se můžete podívat, že Coqui nejsou jen o těchto pantoflích, žabkách a sandálech. Coqui nabízí i zimní varianty, válenky, tenisky, balerínky, holínky i sněhule a to jak pro děti, tak pro dospělé.
A teď to hlavní. Získala jsem pro jednu z vás slevový poukaz na 350,-Kč na jakýkoli výběr z nabídky Coqui.



Soutěž ukončím ve středu v 19h. Napište mi, jaké jsou vaše zkušenosti se značkou Coqui a jaký byste si zvolili model, kdyby se na vás usmálo štěstí.
Držím vám palce.

Krásný den,

169 komentářů:

  1. Máme už několikáté dívčí holinky Coqui a budeme kupovat i nadále. Vydrží, jsou, jak píšete, esteticky přijatelné - jemné barvy, celkově hezký desing. Za mne bezva značka.

    OdpovědětVymazat
  2. Právě uvažuju nad nějakými pro dcerku do lesní školky, mají to taky jen na chvilku denně, tak bych mrkla po nějakých papučkaxh pro holčičky. Terka terinaj@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný sněhule, sandály. Značka, o které jsem nevěděla, ale určitě ji vyzkouším, dobrý tip.
    Renáta
    r.sechovcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den, značku Coqui znám a jsem spokojená. Děkuji za krásný blog. Zuzka

    OdpovědětVymazat
  5. Zatím moc zkušeností nemáme - syn měl zatím jen jedny pantofle a byly fajn... :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Syn měl zimní boty Coqui a byli jsme spokojeni. Vyzkoušela bych crocsy:-)barunkabavlnka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Já značku vlastně vůbec neznám, ale třeba bude příležitost poznat :-).
    Zdravím na kopeček, J.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak s firmou jsem se seznámila až díky Vašemu blogu,nakoukla jsem a mají tedy skutečně super obutí - moc se mi líbí sandálky. Díky za soutěž!
    Zdraví Lu z Moravy. orangena@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ja mám originál crocsy už 10 rokov a zatiaľ nič lepšie som nezohnala, u nás sú aj originály dosť tvrdé, moje sú z Ameriky a sú super :-)
    Značku Coqui nepoznám, verím, že by som tam niečo vybrala synovi...
    Pekný večer,
    A.

    OdpovědětVymazat
  10. Značku jsem neznala, ale vybrala bych si nejen tyto http://www.coqui.cz/damska-obuv-a-boty/snehule/damske-snehule-coqui-joy-tmave-modre/ ladaproksova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, sice značku neznám, ale brácha nosí obyč gumovky do práce a je moc spokojený :-) petabr2@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Dobrý den Moni. Coqui znám. Ale žádné nevlastním. Pro děti by se mi nové líbily moc. Opět fajn soutěž. Děkujeme ♡
    Marie Skácelová

    OdpovědětVymazat
  13. Dobrý den, Moni. Značku znám díky Vašemu blogu - už dříve jsem se dívala, co to mají holky na nožkách :-). Teď jsem se dívala i na stránky firmy a jsem překvapená, kolik mají druhů těchto "gumových" bot. My bychom aktuálně potřebovali nějaké holínky, ale ty jsem se dívala, že momentálně nejsou skladem v naší velikosti. Hezký den, Eva.

    OdpovědětVymazat
  14. Už si pár dnů říkám,že se přestanu dělit s manželem o jedny co máme na zahradu a pořídím si vlastní. Vybrala bych si nejen na zahradu,cenově mě tahle značka mile překvapila. A třeba se poštěstí ještě i sleva. Hezký den. pilatovak@email.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Okoukla jsem stránku a musím říct, že bych si určitě z dámských i pánských botiček vybrala. A mile mě překvapilo, jak mají levné dámské holínky, protože to je u nás hodně nošená obuv, téměř celoročně, protože máme i zvířata, psa venčím i v dešti. Takže rozhodně se k těmto stránkám s obuví vrátím. miksulka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Dobrý den, Moniko. Teď jsem se na stránky dívala a určitě bych si z jejich nabídky dámských bot vybrala. Zaujaly mě zejména baleríny i mokasíny. Cenově mě tato značka velmi mile překvapila. Přeji hezký den, Inka.

    OdpovědětVymazat
  17. Zkusenosti nemam zadne ,rada poznam...Snad budu mit stesti.Hezke dny.JP jplihal68@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Pekny den, rada bych pantofle, neb se mi rovnez crocsy smrskly....
    Ja.drnda zavinac seznam

    OdpovědětVymazat
  19. AHoj Moni, znacku neznam, ale rada poznam. Urcite bych si vybrala bud sandale nebo mokasiny. Preji pekny zbytek prazdnin. LP luciepoulova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj Mončo, značku jsem neznala, ale nakukla jsem a MOC se mi líbí. Klukům je pořídím do školy. Ten výběr barviček je opravdu parádní. Zdravím, Dáša

    OdpovědětVymazat
  21. Nabídka je velmi široká, nejvíc mě zaujaly baleríny Julie s potiskem. Cenově milé překvapení. Soňa

    OdpovědětVymazat
  22. Dobrý den Moni, tuto značku neznám, ale co já, to by byly super botičky pro vnučku. Krásný den přeji Jarka

    OdpovědětVymazat
  23. Moniko,
    tuto značku taky neznám a z nabídky bych si vybrala mokasíny nebo baleríny.
    Přeji hodně zdaru v novém školním roce. J.

    OdpovědětVymazat
  24. Mám také ráda rychlé vklouznutí nohou do pantoflí když jdu na zahradu, takže za mne vítězí sandály typu Crocs. Mončo tuhle značku neznám, ráda bych vyzkoušela, mají opravdu hezké barvy a kombinace - pošimrám štěstí na poukaz :o).
    Ála
    HajnaAlena@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Dobré ráno,
    přidávám se k mnoha pisatelkám přede mnou, značku jsem doteď neznala, ale jak jsem koukla, výběr je opravdu široký, tak mám pocit, že bychom si rozhodně vybrali. Určitě by to bylo pro vnoučátka, vnuk právě začal běhat, tak by se něco "hodilo".
    Děkuji za soutěž
    yveta.mahnertova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Zkusenosti jen ty nejlepsi,jsou mekke a pritom dobre drzi tvar a nesesmajdavaji se.Chystam se koupit zimni snehule pro dcerku,tak by se poukaz vic nez hodil.Krasne dny Katka bubnovak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Značku jsem poznala díky kamarádce, je opravdu prima. Hezké dny, Iveta
    medif@email.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Dobré ráno, o této značce slyším prvně a co jsem tak koukala, určitě bych mým holčičkam botky vybrala, vypadají parádně. Díky za soutěž, přeji krásný den, Veronika Stulíková

    OdpovědětVymazat
  29. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  30. uto znacku neznam, takze diky vam asi objednam. Ceny jsou priznivejsi nez Crocsy, krere jsme kupovali dosud. Zaujaly me detske snehule Silky. Diky.

    OdpovědětVymazat
  31. Přeji hezký den!
    Značku znám, ale zatím nevyzkoušeno. Výběr by byl nejspíš velké dilema...pro mě?...pro syna?:) Asi by to vyhrály sněhule pro syna.
    Děkuji za soutěž.
    Veronika, v.veronika25@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Manžel vlastní jedny letní boty této značky, myslím, že jsou příjemným kompromisem mezi drahými Crocsy a nejlevnějšími koupenými u Vietnamců. Zaujali mě nejvíc balerínky pro dceru, možná příští rok pořídime.

    OdpovědětVymazat
  33. Dobré ráno, botky vypadají nádherně a určitě jsou i prima, ale zároveň chutnají naší fence Rozárce :o( Děkuji za soutěž, Irena
    ira.machova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Milá Moniko, jelikož náš prcek už začíná chodit, určitě bych na zimu ocenila sněhule, které určitě objednám, i když se na mě neusměje štěstí s poukazem. Mějte se báječně a hurá na přípravný týden do školy :-) Dáša

    OdpovědětVymazat
  35. Zdravím na kopeček. Díky za soutěž. Značku neznám,ale přijde mi cenově dobrá. Objednala bych holinky nebo sněhule... Petra Borovičková

    OdpovědětVymazat
  36. Tak u nás botky typu Crocsy moc nesmí přes práh, manžel je nesnáší :) Ale už jednou jsem propašovala napodobeninu z Lidlu a děti si je moc oblíbily. Děkuji za tip na Coqui, musím prozkoumat ... a taky za možnost vyhrát poukaz. jana.bennettATseznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Dobry den,znacku neznam,ale chtela bych si u teto znacky poridit croscy,ktere stale shanim.doposud byla kvalita nevalna,tak tohle by mohla byt dobra volba:-)zdravi Lucka

    OdpovědětVymazat
  38. Dobré ráno Moniko, určitě bych vybrala pantoflíčky pro děti a mně se líbí žabky Ipanema :)
    Díky za soutěž a užijte si krásný poslední prázdninový týden.
    Edita

    OdpovědětVymazat
  39. Ahoj Moni,
    moc ráda se zapojím do tvé soutěže o poukaz na boty, které jsou od značky pro mě neznámé a já jí vidím úplně poprvé. Každopádně tyto gumové nazouváky jsou mými velkými oblíbenci a doma už jiné nenosíme. Každý má jedny po bytě a jedny na zahradu, hihi.. :) Miluji jak jsou barevný a pohodlný. Sestra i od podobné a nejvíce známé značky na tyto gumové boty, tak kupuje každoročně i pro své boty sněhule a ty se mi popravdě teda také moc líbí.

    Přeji mnoho úspěchů v blogování!
    cumanelka@gmail.com

    S pozdravem,
    Nela

    OdpovědětVymazat
  40. Dobrý den, mám už spoooostu let "kroksy" Coqui, takové s jedním páskem přes nárt a druhým za patu, jsou skvělé, na slunci, dešti i mrazu stále a velikost nezměnily, jen barvu, ale po těch letech a při tom zacházení se není čemu divit. Zvolila bych tedy nové pro sebe, nebo pro děti do družiny, nebo gumáky, nebo ...
    Krásný zbytek dne!
    Romča (romi.d@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  41. Dobré ráno Moni, také jsem dlouho odolávala, ale nakonec je nosíme celá rodina. Se značkou mám dobrou zkušenost, mají velký výběr. Hezký den. Eva eva.chaloupkova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Galoše,gumoše,žabáky,gumovky,ploutve,žužáky,traktorky..tak všelijak se u nás gumovým botám říká!☺Neumím si také nic lepšího představit..zkrátka "do sucha i do vodičky!!☺
    A to jsem se tomuto "obutí"rodiny také bránila zuby nehty...ale co jsme na chaloupce,oceňuji praktičnost..údržbu..trvanlivost..
    Mončí děkuji za tip☺krásné barvičky,kombinace☺tak se o štěstíčko pokusím☺
    Z chaloupky mezi kopci srdíčkově zdraví Jana Š.❤

    OdpovědětVymazat
  43. Dobrý den, se značkou zkušenosti nemám, ale mám podobné zkušenosti jako vy se "zmenšením bot" na sluníčku. Ráda zkusím, díky za doporučení :) Katka

    OdpovědětVymazat
  44. Ahoj Moni, tuto značku jsme objevili na jaře a musím říct, že spokojenost velká. Holky jiné boty, než sandálky se žabkou, nechtějí nosit. Takže já bych určitě pořídila sněhule na zimu ;-)
    Krásné poslední dny ,,volna,, a hurá do dalšího školního roku. Zuzka

    OdpovědětVymazat
  45. Dobry den, my od teto znacky meli zatim jen holinky a spokojenost byla velika, takze verim, ze i ostatni jejich vyrobky jsou kvalitni a hlavne ty barvicky jsou nadherne. Hezky den a tesim se na dalsi krasny clanek od vas Moni :-) Olive (blahutova.oZAVINACseznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  46. Zdravím,
    Coqui botky má zatím jen tříletá dcera - klasické nazouváky a jsme spokojení...hlavně že je tam žabička;-) kdyby se usmálo štěstí, tak bych nejspíš vybrala opět pro dceru nějaké sněhulky na zimu! Díky za fajn soutěž, Karolína
    kafkova.karolina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Milá Mončo, zatím zkušenosti nemám, ale jsem moc ráda, že se od vás o této značce dozvídám. Nejlepší reklama je doporučení od lidí, které mají osobní zkušenosti a váš tip je vždy prověřený. Vybrala bych letní klasiku pro děti. Moc díky a mějte se krásně!
    Tereza

    OdpovědětVymazat
  48. Dobrý den,žádnou zkušenost nemám,ale jsem ráda,že poznám novou značku.Určitě bych si vybrala.Zdravím na kopeček. olga
    olga.kracmarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Dobrý den, úplně si pamatuju, jak jsem se zhrozila, když jsem před lety viděla prvního člověka v Crocsech. Ale děti v gumových sandálech strávily skoro celé léto. Vybrala bych určitě, syn zrovna z jedněch sandálů vyrůstá a dceři by se určitě moc líbily baleríny. V.Belikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Dobrý den, už jsem tuhle značku zahlédla, ale žádné zkušenosti nemám. Zrovna teď vybíráme botky do školy a holínky, určitě bych si vybrala, vypadají parádně. Díky za soutěž, přeji krásný den, Martina Kavanová (martina.kavanova@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  51. Krásný, stále prázdninový den přeji. Včera jela dcerka na poslední tábor - při balení bot řekla, že stači ty žabičkový��. Díky za tip na cyklo výlet Srbsko - Nižbor. Krásné! Usměvavý nový školní rok Jiřka kindlova@kovosreal.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Zdravim, tak o teto znacce jsem dosud neslysela. Vybrala bych botky pro syna dle jeho prani.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pekny den preje Katka!:-)

      Vymazat
  53. Dobrý den, nemáme zatím zkušenosti s touto značkou.Líbí se mi jak žabky, tak sněhule, i sandálky . Krásný den Vám přeji.

    OdpovědětVymazat
  54. Dobrý den,
    musela jsem se usmát při přečtení Vašeho příspěvku- celé roky jsem nám i dětem nakupovala boty zn. Crocs, až do té doby, kdy se nám začaly spékat na terase na sluníčku. Pokaždé jsem upozorňovala děti, ať botičky dají dovnitř a stalo se že se mi mé Crocsky upekly 2x. Letos jsem poprvé nakoupila zn. Coqui a zatím jsme spokojeni - je pravda, že z terasy radši večer nezapomenu schovat... Tak se ráda připojím do soutěže. Silvie.labancova@seznam.cz SILVA

    OdpovědětVymazat
  55. Krásný den Moničko,
    mě se moc líbí dětské sněhule silky s kožíškem, to by byl dáreček...za chvíli to tu bude, nejdřív krásný podzim, který mám tak ráda a pak...🍁🍂🍃
    Tak děkuji a hezký den 🌞
    Ali

    OdpovědětVymazat
  56. Dobrý den Mončo,
    žádnou zkušenost s touto značkou nemám. Ale tento typ bot je velmi praktický na rychlé obouvání u vody. Rádá se zúčastním soutěže. Hezký den Marcela

    OdpovědětVymazat
  57. Hezký den, s touto značkou zkušenost nemám, ani nevím že existuje. Doma máme několik těchto nazouváků, jak jim říkáme, koupené různě na tržnici či v marketech, ideální bota na vyběhnutí na zahradu či pro návštěvy, hlavně kvůli omyvatelnosti.. Mě zaujaly dámské balerínky, mojí peněženku dětské sněhule s poukazem... Bára ziwa@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Zdravím, Moniko, zkušenosti se značkou nemám zatím žádné, ale vzhledem k blížícím se plískanicím, vyzkoušela bych nějaké zimní obutí. :-) Katka (smidova.kat@seznam.cz).

    OdpovědětVymazat
  59. Moni,skvělý tip.Mají pěkný sortiment asi bych dala na výběr dcerce, hezký den Z.

    OdpovědětVymazat
  60. Zkušenosti s touto značkou nemám, kupuji zatím pouze crocs :) ale kdyby se štěstí usmálo, vyberu si ze zimní edice :) Janča

    OdpovědětVymazat
  61. U mých dvou dcer je to "univerzální" letní obuv, jakmile začne být tepleji, nechtějí chodit v ničem jiném, snad jen bosky 😀 Takže volba by byla jasná - sandály.

    OdpovědětVymazat
  62. S touto značkou zkušenosti zatím nemáme, mají zajímavé modely. Určitě bychom teď potřebovali doplnit holínky a nebo zimní boty. mariebalkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Dobrý den, značku neznám. Výběr je veliký, tak snad pro děti zimní botky. Hezký den Pavlína cachovap@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. ahoj Mončo, s touto značkou máme dobré zkušenosti, krom nazouváků jsem dětem pořídila i zimní botky. Nabídka je opravdu pestrá a hlavně botky krásně vesele barevné - i pro dospěláky:-) takže klidně bych zvolila stejné modely v jiných barvách. Díky za soutěžení! Petra (petra.vesela99@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  65. Hezký den, Moni. Jedny nazouváky má dcera, teď by se nám hodily holínky. Užijte si přípravný týden, Pavla

    OdpovědětVymazat
  66. Hezky den, znacku znam, ale zatim jsme nic nekoupily.Syn miluje nazouvaky, takze bych volila ty.Dekuji. mvajsova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Dobrý den
    taky jsem už od nich měli a spokojenost.Určitě bych koupila znovu.
    děkuji Darina

    OdpovědětVymazat
  68. Dobrý den, zkušenosti s touto značkou nemám, ale pokus štěstí sedne ke mně, tak asi nějaké sandálky.... Děkuji Marie

    OdpovědětVymazat
  69. Boty coqui má u nás téměř celá rodina, kromě mě, ach jo. Mamka krásné mokasíny, táta tenisky,které si nemůže vynachválit, synovec s neteří clogsy...já bych poukaz použila jako příspěvek na válenky pro mě :)
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Crocsy a jakékoliv letní napodobeniny nám nesmí přes práh, to by můj muž neustál, čili doma fakt nemáme ani jedny :-D, ale v zimě mladší dcera podědila po někom sněhule Crocs a ty teda prošly, páč zimní bota má povoleno být neforemná a plastová :-D, a vůbec do nich nelezl sníh a byly parádní, takže kdyby se na mne usmálo štěstí, pořídila bych dceři holinky nb něco zimního.
    Zdravím Kopeček, Lea statekhorenice@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Tak já zkušenosti s touto značkou taky nemám, ale vybrala bych lehce hravě - pro manžela tmavomodré s červeným proužkem, pro dceru zelené a pro sebe asi tyrkysové žabky;-)

    OdpovědětVymazat
  72. Milá Mony,zkušenosti s touto značkou nemáme,ale děti rády podobné letní botky nosí,tak by nás potěšilo mít doma něco z jejich nabídky,určo bychom si vybrali:-)Mirka

    OdpovědětVymazat
  73. Dobrý den, zkušenosti se značkou nemám, ale určitě bych si vybrala, líbilo se mi toho hodně. veronika.xx@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Dobrý den,zkušenost nemám.Líbí se mi tyto letní pantoflíky,ale i gumáčky.Naši tři rošťáci unosí vše.S pozdavem Lenka

    OdpovědětVymazat
  75. Zdravím na kopeček, my jsme kupovali na léto Coqui Froggy naši nejmladší, já bych si vybrala Coqui Lindo(nebo pro starší dcery..),jsme s nimi spokojeni..Nevím zda by šly použít i jako přezůvky do školy?..díky,angelika.salplachtova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Dobrý den, značku znám, kupuji tam dětem pantofle na chalupu, normální i ty s kožíškem. Fejlkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Dobrý den, Moni,
    značku znám a máme doma sandále a jsou super. Jelikož máme tři děti ,tak botiček není nikdy dost. S končícím létem by se určitě hodili zimní botky :-)A nebo sandále na příští léto.. :-)) Děkuji za soutěž . Verča vnesladkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Dobrý den, zkušenosti se značkou nemám, ale určitě bych si vybrala. Hezký den Svaťa hladava@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  79. Moni, tyto botky jsou opravdu parádní na takové to rychlé přelétnutí či k vodě. Mně osobně lahodí i barvičkami, jsou úžasné, tak zkusím také štěstí. bublinka.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  80. Dobrý den, jedny pantofle jsem již zakoupila, byly vlastně také na vaše doporučení, byla jsem nadšená. Ani jsem netušila, že mají i pro dospěláky. Nejvíce mne pobavilo, že máte tu samou zkušenost se značkovými Croscy, také se synovi zkroutily, naivně jsem myslela, že to byl vadný výrobek či špatné zacházení a ejhle druhé botky úplně to samé.
    U těchto pantoflíčků jsem nadšená z barevnosti.
    Děkuji za vaše všechny návody, recepty a tipy. Jeden lepší než druhý, do krámku Promalédobrodruhy, už také chodím. Mějte se krásně, v pondělí vykročte pravou!!!!Děkuji za tento blog. Zdravím Alena
    PinovaAlena@seznam.cz



    OdpovědětVymazat
  81. Dobrý den, Coqui Froggy má také naše dcera a litá v nich po zahradě skoro celé léto. Má je moc ráda. Moje nazouváky se tedy na slunku smrskly o jednu velikost (ale moje chyba, máme kamennou terasu, na které celé odpoledne svítí slunce a bylo opravdu parno).... takže potřebuji nové :-) a pro dceru holínky ;-) Pěkný den na kopeček přeje Lenka

    OdpovědětVymazat
  82. Ahoj Moni, zkušenosti s touto značkou taky nemám, ale vybrala bych snadno :) Mají úžasné barevné kombinace!!
    Přeji krásný den všem.
    Petra
    petra.kunesova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Díky moc Moni za typ na domácí obuv, potřebovali bychom všichni výměnu...pa Vokopka
    vokolkovapa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  84. Vyzkouseli jsme zatim jen pantofle pro syna a urcite bych poridila dalsi,syn v lete nechce nic jineho nosit..
    Jurincova.barbora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  85. Moc se mi líbí gumáky, ale zkušenost s nimi ještě nemáme :) lala.krejci@gmail.com Lenka

    OdpovědětVymazat
  86. Tedy, nevím, kam dřív, zda dětem nebo sobě.. na pásnké jsem raději nekoukala. Mě se moc líbí DÁMSKÉ VÁLENKY COQUI VYSOKÉ HNĚDÉ S BAMBULÍ.
    Krásné dny.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
  87. Značku neznám,ale určitě bychom si vybrali.Krásné babí léto všem na kopeček přeje Alena

    OdpovědětVymazat
  88. Zdravím,zkušenost mám a jsem spokojená..... více než s originálem,jsou pro mne akorát měkké....Momentálně mám ty sv.zelené-bílé jako máš na fotce vlevo)))))))).A jak se tak dívám))))) nutně bych potřebovala tyrkysové botasky nebo snad ty fialové?.....Krásný zbytek prázdnin a holkám pohodový nástup do školního zápřahu....Pa,Šárka. shkpavel@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  89. Hezký den paní Moniko, děkuji za možnost soutěžit. Zkušenosti mám s růžovými nazouváky s bíločernými proužky, jsou bezva. Máte moc hezký blog, ráda k Vám nahlížím. HelenaK avolabulk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  90. Dobry vecer, tuhle znacku neznam. Ale pri juknuti na jejich webovky me zaujaly zabky. Petra V. veverkova.petule@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  91. Dobrý večer, tuto značku jsem doposud neznala, ale boty vypadají skvěle. Hlavně ty barvičky. Zaujaly mě zimní sněhule - ty černo růžové 😁 vaculova.misa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  92. Dobry den,snad se štěstí usměje a budu moci poznat jiné než vietnamské Renča Zdeňková

    OdpovědětVymazat
  93. Dobrý večer Moni, tuhle obuv neznám,.... ráda poznám díky Tobě. Zaujala mě i zimní nabídka,ale nejvíc využiji sandály jako rychlé a praktické přezutí na dvůr a zahradu, Pěkné dny. Věrka. verkasklenarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  94. Hezký večer na kopeček :-* Tuto značku jsem neznala, ale vybrala bych si:-) Takže když nebudu mít štěstí v soutěži,tak určitě objednám nejen sobě :-) Osobně mám obyčejný nazouváky a manželovi jsem pořídila originál Crocsy,ale ta cena...hrůza :-) Hezký zbytek prázdnin Jana.
    janicka.doskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  95. Dobrý den, tuto značku znám a již několik let kupujeme dětem na léto nazouváky. Líbí se mi Coqui Bodee sv. zelené/růžové. Úžasné je, že je nabízejí ve velikosti 42. Většinou jsem odkázaná na "pánské" barvy, protože dámské velikosti končí č. 41. Už jsou objednané, nebudu čekat, zda se na mne usměje štěstí. To bych se třeba také nedočkala. :-) Pořád ještě mohu objednat něco dětem. Hezké dny Gábina gaso@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  96. Zdravím Moni, tuto značku ještě neznám a díky vám poznávám :-) líbí se mi nazouváky modro-růžové a žabky mají taky v parádních barvičkách :-)Hezký večer, Pavlína (huggy7@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  97. Značku Coqui neznám, pokud by se na mě usmálo štěstí vybrala bych sandále nebo pantofle. :)
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  98. Moni, značku neznám, poznávám. Gumáky doma máme Crocsy, zatím slouží tak jak mají :o). U tvých se mi líbí barevnost. Hezký večer. Jana

    OdpovědětVymazat
  99. Moni, značku jsem až doteď vůbec neznala. Ale jsem jí naprosto okouzlená! Jejich tenisky a mokasiny jsou naprosto originální. Kdybych si mohla vybrat - jasnou volbou by byly jejich tenisky! COQUI JUMP ČERNÉ S PUNTÍKY a nebo GUMOVÉ TENISKY COQUI RENTO TMAVĚ MODRÉ. Krásný večer na Kopeček <3 lucie.myslikova@gmai.com

    OdpovědětVymazat
  100. Tuto značku jsem doposud neznala, zaujaly mně tenisky a baleríny :-). hezký večer na kopeček. Dana

    OdpovědětVymazat
  101. Máme dětské holínky a velká spokojenost, jsou i krásně barevné :-) Moc se mi líbí SANDÁLY COQUI BODEE SV.ZELENÉ/RŮŽOVÉ nebo baleríny. lenka.hoza@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  102. Zdravím, Moniko, vy jste zlatá! Mě velice zaujaly tenisky. Zatím mají s touto značkou zkušenost jen mí dva kluci - spokojenost sama.
    Děkuji. Alicja
    gaudia@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  103. Dobrý den, naše děti tyto boty milují, od Coqui máme už troje nazouváky a pořídila bych určitě další větší do zásoby. S pozdravem na kopeček Erika

    OdpovědětVymazat
  104. Zdravím,
    tento tip bot nemám, ale půjčuji si je od ostatních u vstupu na dvůr. Byla by paráda mít svoje, všichni by měli radost;-) Já bych si vybrala podle barvy COQUI TINA CITRUSOVÉ. Značku neznám, ale věřím, že poznám. Přeji nejeden pěkný den.
    Helča

    OdpovědětVymazat
  105. Dobrý den, tak zkušenosti s touto značkou zatím nemáme, ale líbily by se mi nějaké sandálky pro holky:). Hezký den Jitka. ji.jezkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  106. Coqui botičky máme celá rodina a jsme nadmíru spokojeni. Určitě bych si koupila dírkované balerínky, které ještě nemám a moc mě zaujaly.
    brazdova.p@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  107. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  108. Ahoj Moni, k nám na Vysočinu bych do zimy volila sněhule Coqui Joy bezove :-) Ze zkušenosti vím, že tato značka nemá chybu. Mám pantofle, které používám v práci.

    Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  109. Zdravím a přeji pěkné závěrečné dny prázdnin :-). Zaujali mne gumové tenisky, ty ještě vyzkoušené nemáme. Synátor by v nich zajisté našel zalíbení:-). Mějte se fine, YR

    OdpovědětVymazat
  110. Zdravím na Kopeček a děkuji za další krásnou soutěž. S touto značkou zatím zkušenost nemám, zaujaly mě baleríny a tenisky. Přeji krásné dny, Vlaďka
    vladimira.olivova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  111. Boty jsou moc pěkné. Jen mne moc mrzí, že jsem se svou velikostí 42 pro Coqui asi zcela nezajímavý exot. Většina dámských modelů končí u č.40 max. u 41. Takže pro mne nic a je mi z toho smutno :-(
    Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, nezkusila jste se podívat i na pánské modely ? Nazouváky mají třeba i v červené, modré, oranžové barvě a ve větších velikostech. Myslím, že by se dalo vybrat. Kamarádka má nohu vel. 44, tak vím, jaký je problém sehnat slušivé dámské botky ve větší velikosti. Přeji šťastnou ruku při výběru a hezký den.

      Iveta

      Vymazat
  112. Zdravím, koupila jsem si do práce sandály této značky a nedám na ně dopustit. Ještě si chci koupit pantofle na doma. Kateřina

    OdpovědětVymazat
  113. Dobrý den,značku neznám,ale holky,už si vybraly a hned několik modelů:-).Díky a krásné dny,Jana

    OdpovědětVymazat
  114. Dobře ráno, vandaly zatím žádné nemam, takže je možná nejvyšší čas je vyzkoušet:-) jinak bych chtěla ty holínky, protože ty se na zahrady s vysokou trávou budou možná hodit vic ;-) Díky, Alca

    OdpovědětVymazat
  115. Zdravím na kopeček :) Zkušenosti s touto značkou nemám, ale po shlédnutí stránek určitě neodolám a nějaký pkný kousek si objednám. Pěkný den. Radka

    OdpovědětVymazat
  116. Ahojky, dobrý tip! Taky jsem se jim bránila i můj muž, ale na rychlé obutí na zahradu nemají chybu. Lenka

    OdpovědětVymazat
  117. Neznám tuto značku ale líbí se mi barvy asi pořídíme něco do školy a kdybych získala poukaz tak jej použilji na DÁMSKÉ HOLÍNKY COQUI BELA ČERNÉ/TYRKYSOVÉ vzhledově vypadají super děkuji

    OdpovědětVymazat
  118. Srdečne zdravím na kopček!Sledujem Váš blog,ste veľmi milá rodinka a na základe Vašich komentárov značku poznám.Mám od nich snehule.Sú otestované minulou zimou a 100% spokojnosť.Až by som mala šťastie tak za mňa určite zimný kabát.Pokukujem po ňom už dlho.Veľa zdravia a nech sa darí.Darina

    OdpovědětVymazat
  119. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  120. Hezký den, značku jsem neznala. Zaujala mě hodně. Líbil a hodil by se mi model sandálů nebo pantoflí. Nyní by se mi i hodně hodily, do porodnice jako dělané :-). Děkuji, cekotovaalena@seznam.cz. Alena

    OdpovědětVymazat
  121. Dobrý den Moniko, značku neznám a díky moc za tip. Už několik let tahám od jara do podzimu balerínky Crocs, a ač jsou už opravdu "jeté", nedokážu se s nimi rozloučit. Alternativa Coqui vypadá velmi zajímavě, zvolila bych opět balerínky a také mokasíny. :-) Škoda, že na netu mají moje číslo vyprodané...
    Dana
    d.andrisova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  122. Dobrý deň, Monika :) kroksy využívame hlavne na rýchle obutie do záhrady, značku Coqui nepoznám a veľmi sa mi páči ich ponuka, ďakujem za jej priblíženie na vašom blogu. Syn študuje v Brne, tak si cez neho niečo objednáme :)Mária

    OdpovědětVymazat
  123. Krásný den,
    líbí se mi boty s kožíškem na zimu.
    Hezký zbytek prázdnin.
    Helena CH

    OdpovědětVymazat
  124. Moni, zdravím na Kopeček. Značku Conqui osobně vyzkoušenou nemám, ale musím říci, že se mi opravdu líbí. Vybírala bych asi pro děti - je tam spoustu krásných kousků nejen pro ně :-)
    Katka

    OdpovědětVymazat
  125. Dobrý den, pantofle Coqui nosíme celá rodina, jsou skvělé, jsme s nimi moc spokojení. Když by se na nás usmálo štěstí, pořídila bych synovi jedny nové pantofle, jako přezuvky do školy. Krásné poslední prázdninové dny :-) Petra
    petra.foktova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  126. Děkuji za možnost soutěžit. Tyto botky považuji za dobrý poměr cena-účel. Moc se líbí mátovo-růžová kombinace. Přeji vše hodně štěstí. Jana

    OdpovědětVymazat
  127. Krasny den.
    Ja jsem botky Coqui kupovala dcerce pred 7 lety jako jeji prvni "crocsy".Od te doby je odnosily jeste nase dve dalsi deti a muzu rict,ze barvicky jsou stale jasne a budu je posilat neteri k dalsimu noseni....
    Mejte se hezky....Zuzka

    OdpovědětVymazat
  128. Dobrý den, děkuji za možnost soutěžit- značku neznám, ale líbí se mi od nich všechno:) takže bych si určitě něco hezkého vybrala. Iv. erarigi@email.cz

    OdpovědětVymazat
  129. Dobrý den, letos jsem svým dcerkám také pořídila gumové botky coqui a jsme s nimi velice spokojeni. Holky si samy vybraly barvy, takže je rády nosí a ještě udělají parádu. A cenově vyjdou podstatně levněji než crocsy.Kdybych vyhrála poukaz na nákup, koupila bych holkám gumové botky, které využijí jako přezůvky do školy. Hezký zbytek prázdnin a hodně štěstí, Monika K.

    OdpovědětVymazat
  130. Dobrý den, se značkou Coqui zatím zkušenost nemám, ale moc ráda bych vyzkoušela, jak se chodí v jejich krásných růžových pantoflích :). P. (petasind@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  131. Asi bych si vyrala nějaké tenisky http://www.coqui.cz/damske/tenisky/
    Zkušenosti stouhle značkou nemám žádné, ale moc se mi líbí, mám ráda takové veselé pastelové barvičky.
    macu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  132. Dobrý den,
    zkušenosti s touto značkou nemám žádné, ale moje pantofle dosluhují :)
    S pozdravem Pavlína P.

    OdpovědětVymazat
  133. Dobrý den,tuto značku jsem zatím neznala a jsem mile překvapená z nabídky,jen co zjistím velikosti,objednám vnoučatům i sobě.Ty růžové jsou nejhezčí,Jaroslava.

    OdpovědětVymazat
  134. Dobrý den, zaujyly mě baleríny i sandály díky své barevnosti.Děkuji za soutěž.konecnamirka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  135. Krásný den Moniko, děkuji za soutěž, značku jsem ještě nevyzkoušela, ráda bych holínky :-)P.
    petra.lans@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  136. Hezký den, značku ještě neznáme, ale děti si už vybraly a já taky. Lákají nás moc krásné barvičky. Děkujeme za soutěž. Monika F.

    OdpovědětVymazat
  137. Coqui známe :) manžel mi jejich barevné sněhulky koupil ke kočárku. Ted bych brala zase sněhulky,ale dětské :)Eva
    kovarikovi.eva@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  138. Pěkný den Moniko, tak Coqui neznám :) holínky jsou nádherné :) Martina z Brna

    OdpovědětVymazat
  139. Dobrý den, Moniko, tak to je pro mne novinka. Taky tuhle značku neznám, ale určitě bych věděla, co si vybrat.¨

    ... a mimochodem, ta Vaše teráska je fakt nádherná. S pozdravem Miluše.

    OdpovědětVymazat
  140. Ahoj, se značkou nemám zkušenosti, ale vybrala bych si černobílé balerínky.
    naty@naiser.cz

    OdpovědětVymazat
  141. Zatím se značkou nemám zkušenosti, ale vypadají dobře.Vybrala bych asi nějaké klasické nazouváky. v.z@email.cz

    OdpovědětVymazat
  142. Dobrý večer Moniko,tato značka je pro mne nová,botičky jsou moc pěkné a za hezké ceny. Určitě bych si vybrala pro mé dva raubíře:-)))Katka,kate.dol@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  143. Pěkný večer Moniko, značku jsem dosud neznala, děkuji za odkaz. MOc se mi líbí barevné žabky, třeba na příští léto. Andrea dockalovaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  144. Díky za skvělý tip. Značku vůbec neznám, ale boty mě dostaly na první pohled. Hned jdu vybírat. Lenka

    OdpovědětVymazat
  145. Dobrý den Mončo, tuto značku galoší, jak jim říkáme používáme a jsou super a koukám mají na stránkách příjemné slevy. Tak si také ráda zasoutěžím : vlasta.vlckova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  146. Značku neznám, ale vybrala bych si asi žabky. Zdravím, Moni. Jarka

    OdpovědětVymazat
  147. Ahoj, Coqui jsou u nas nejfrekventovanejsi botky a s Crocsama mam stejnou zkusenost:D slunce na jizni terase jim vazne nedela dobre :D Jinak mam zalusk na nejakou zimni variantu :) Mejte se krasne ;) Halmlova K. plzoch@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  148. Dobry vecer Moniko,znacku Coqui poznam jen z vaseho blogu. Vybirala bych spolu s dcerkou zrejme sandale a urcite bychom se tezce rozhodovaly:).Toto je muj prvni komentar, jsem takovy spis pozorovatel.. Vas blog sleduji jiz nekolik let,ziji v Bratislave a jste pro me velkou inspiraci..tesim se,ze v Cechach maji deti moznost byt vyucovany zpusoby,ktere popisujete, tesim se,ze mam inspiraci pri nasi rekonstrukci starsiho domku a obdivuji Vasi pracovitost, pili a stalou energii. Tesim se na dalsi prispevky a dekuji. Petra, petra.kern@gmx.net

    OdpovědětVymazat
  149. Dobre rano na kopecek a diky za moznost soutezit! S Coqui zkusenost nemame, pouze se zimni vysokou variantou Crocs. S temi jsme spokojeni, ale ta cena rozhodne neni nizka. :( Coqui bych rada poridila dcerce do skoly. Pekny den, Iveta
    iveta-kostalova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  150. Krásné ráno Moni, děkuji opět za možnost si zasoutěžit. Syn nosí tyto Coqui do školy jako přezůvky
    a moc si je pochvaluje, takže jasná volba kdybychom vyhráli nové Froggy do školy.
    Děkuji a pěkné dny Kamila ( frajovakamila@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  151. Dobrý den Moni, žabičky známe, nosíme, milujeme:-) Hezké dny, Leona

    OdpovědětVymazat
  152. Hezký den, já také zkusím soutěžit:-) Coqui zn. neznám, ale určitě ráda zkusím a koupím boty synovi. apollis@seznam.cz Mějte příjemné dny, Veronika Pokorná

    OdpovědětVymazat
  153. Přeji krásný sluníčkový den. Přeji všem, ať se jim "dobře šlape" v novém školním roce... Olina z Jizerek

    OdpovědětVymazat
  154. Milá Mončo, u nás se nazouváky do školy nosit nesmí, ale v létě na zahradě a okolo bazénu hrají prim. Pro děti mají barevné a veselé, ale já pokukuji po čistě bílých pro sebe.
    Příjemný a pozvolný start do nového školního roku a děkujeme za soutěž petula.tlusta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  155. Ahoj, zkušenosti s Coqui mám zatím jenom teoretické, ale ráda nasbírám i poznatky z praxe :-) Pokud by se štěstí usmálo, vybírala bych z modelů pro děti, ale moc se mi líbí i balerínky Leopard. Eva

    OdpovědětVymazat
  156. Ahoj Mončo,ráda vyzkouším,Ilča.

    OdpovědětVymazat
  157. Dobrý den, vaše stránky vždy potěší a dnes jsou příjemným zpestřením zahájení přípravného týdne. Tuto značku neznám, ale protože dcera jde poprvé do nové školy, koupila bych jí nové přezůvky, ty barvy jsou nádherné...Krásné dny, Katka (katkavok@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  158. Dobrý den,
    přiznám se, že o značce Coqui slyším poprvé, ale hned bych si vybrala. Např. ty černé balerínky s růžovou podrážkou, ty jsou! :-)

    M. Košková

    OdpovědětVymazat
  159. Moni značku neznam a croczy ještě nemam.Určitě bych si vybrala,jsou hezke všechny.
    Vlasta

    OdpovědětVymazat
  160. O značce slyším poprvé, o to víc by mě zajímala kvalita a nějaké "gumáče" ráda vyzkouším, obzvlášť byla-li by na ně sleva :) Martina (mk.ag(zavinac)centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  161. Zdravím na Kopeček! Tuhle znacku vubec neznam. Vybrala bych nazouvaky typu crocsy, a možná i baleriny. Doporucim kamarádkam, které mají deti. Přeji pěkné slunečné dny. Lucie lucie.spl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  162. Dobrý den na Kopeček :-) Super botky za dobrou cenu. Kupuji dětem nazouváky typu crocsy a jedny mám také. Právě sháním jedny holčičí. marketa_nedvedova@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  163. O této značce jsem ještě neslyšela, tak bych ji chtěla vyzkoušet.Líbí se mi modro-bílá varianta.
    Přeji hezký zbytek dne :-) lucie.kelnarova@komenska.com

    OdpovědětVymazat
  164. O znacce jsem jeste neslysela, zvolila bych sandaly tyrkysove vel. 39.

    OdpovědětVymazat
  165. Dobrý den Moni, zkušennosti s touto značkounemám žádné ale kdyby se usmálo štěstíčko, úplně sobecky bych si vybrala crosky pro sebe všichni ostatní totiž mají :)Krásné babí léto

    OdpovědětVymazat
  166. Dnes poprvé s úžasem čtu váš blog a mezitím jsem si hodila do košíku holínky, moc děkuji za inspiraci. Zítra upeču quich 😆

    OdpovědětVymazat
  167. Bezva tip! Děkuji za něj :) Musím říct, že já s Crocsy takovou negativní zkušenost nemám... Mám od nich žabky, už asi 3 nebo 4 roky, a pořád slouží i vypadají skvěle! Takže zpětně té investice vůbec nelituji. Jsou to moje nejoblíbenější boty :) Dělá ta značka Coqui i žabky? Pokud ano,koupila bych si rozhodně nějaké pěkné pastelové :)

    Jinak jestli máte ráda pastelovou barvu, mrkněte na tuhle soutěž: https://www.brasty.cz/soutez. Můžete vyhrát nádherné stříbrné dámské hodinky Festina s pastelově růžovým ciferníkem :) Hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥