pondělí 21. srpna 2017

Já jen tak nic nevyhodím


 ... tedy co se týká starých věcí s vráskami, na kterých je vidět, kolik toho už zažily.
Jinak jsem docela vyhazovací typ, to by především děti potvrdily :-) Jak se něco nevyužívá více jak rok, ráda posílám dál do charity, kamarádům, rodině. Ať jde o hračky, oblečení, dekorace, nádobí, batohy, nebo knihy ... ty ráda dávám do polic s knihami na zastávkách nádraží. Zkrátka pokud ještě jakékoli věci poslouží jinde, jsem ráda. 

Ale staré věci zašlé časem zkrátka miluju, kupím a nevyhazuju a někdy mi trochu trvá, než mi dojede, jak je nejlépe využít. Tento kousek dveří jsme našli, když jsme loni vykopávali starý betonový plot a rok se jen tak válel v sutích. Měla jsem tušení a intuice mi říkala, že ho využiju a bude ještě dělat parádu. Trvalo mi to rok. Jen jsem dřevo omyla, ťukla do něj malý hřebíček a zkoušela jsem  zavěsit různá srdíčka ... zelenkavé ze starého prkna s patinou vyhrálo, to jsem si přivezla jako suvenýr ze Štramberka, nemá  chybu. 
Tak těmto věcem, které by jiný třeba hodil do kamen, říkám moje poklady.



Záchraně věcí s duší zdar:-)
Hezký den,

10 komentářů:

  1. ... protože v jednoduchosti je krása... :)D.

    OdpovědětVymazat
  2. To je prostě o tom, jak se kdo umí na danou věc podívat. A Tobě je to dané. Toto vypadá moc dobře a je to bezva dekorace.
    Hezké stále ještě prázdninové dny.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Paráda, ale nemělo by jich být "13" ????co rok to srdíčko? Krásný zbytek prázdnin přeje Olina z Jizerek

    OdpovědětVymazat
  4. Krása. Miluju vzhled starého dřeva. Nejradši bych se vydala na jeho lov do ruin a nosila si ho ve velkém domů, ale asi by mě za to přítel nepochválil. Hádám, že by se mnou toho přišlo víc. :D :)
    https://corculum.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Moni,
    mám to podobně ;-)
    Moc se mi srdíčko na dřevu líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Moni...ano obleceni....vyhazuji.Ale...miluji stare klice,vahy,zink.vany...Zase nadhera.Jen krasne dny.JP. ps.hadate se nekdy ???? ;-D

    OdpovědětVymazat
  7. Moniko.....celá já, co má odžito a většinou i příběh, tak mám moc ráda:-)
    Hezké poslední dny prázdnin, Jitka

    OdpovědětVymazat
  8. Já si to říkám stále... Na blozích miluji tu jejich schopnost sdružovat lidi podobně smýšlící, konající... :-)
    Moc zdravím na kopeček a za mě zelené srdíčko taky vyhrává!
    Pěkný zbytek prázdninových dnů, holky!
    Jana

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥