středa 23. srpna 2017

na kopečcích





Taková kreativní rychlovka, která díky kopečkovému mechu a Marcelčině úžasným domečkům, vypadá skvěle. Mech jsem si přivezla přes celou republiku na památku z Beskyd a poctivě ho kropím, aby mi vydržel :-)

Pohodový den.

29 komentářů:

  1. Nemám slov,stejné domečky mám a stvým dovolením se budu opičit i 67 letech mě to pořád baví.Alibabka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se opičte, proto vše fotím. Někdy stačí málo :-)
      A kreativní duše to bude bavit i v 80, Alí.

      Vymazat
  2. Krása,maličkosti dělají život,děkuji.IrenaP.

    OdpovědětVymazat
  3. Moni nádhera.Její budečky miluju.Mech mám takto i dva roky a je neustále zelený.Marcelka u mě v pondělí byla,přivezla mi ty její nádherné kočičáky jak koukají třeba z koše jestli znáš.Tak si je dnes budu aranžovat.Zdravíme celou rodinku.Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Lení. Znám Marcelčiny kočičáky. V koších vypadají úžasně. Tak hezky tvoř a vyfoť. Miluju vaší stodůlku.
      Už se těším na trhy v Berouně, že něco od Marcelky zase přibude :-) Krásný den, M

      Vymazat
    2. Moni,jako vždy to máte krásné...dají se takové budečky i objednat? Děkuji Marie

      Vymazat
  4. Nádhera. Miluju vaši kreativitu...krásný den vám přeji...:-):-):-)Renáta. Z

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Renátko. Zrovna jsem dovázala další kousek :-) Ukážu.

      Vymazat
  5. Už vím,co si na trzích mám koupit,velký lavor mám,mechu velkou zásobu,tak se budu opičit.:-) Kdyby ti mech uschl,přivezu ti na jaře nový,víš,že o něj nemáme nouzi.:-) Pa pa a těším se na další inspirace.Dáša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, ahojky Dáší. No, vždyť je od vás:-) a starám se o něj jako o oko v hlavě, tady takový nemáme.
      Ale to víš, žýe Ti dám vědět, kdyby nevydržel, jsi zlatá.
      papa a objímám. M

      Vymazat
  6. Dobrý den, opět veliká nádhera....kde se dají takovéto domečky objednat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. https://www.mimibazar.cz/inzerat/90160939-14/budka-budecka

      Vymazat
    2. Keramika je od Marcelky Hliněnky, má nádherné kousky a bude v Berouně na trzích 9. a 10. září.
      http://hlinenka.blogspot.cz/
      hezký den, Monika

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Díky, Stání, s takovým materiálem a keramikou to jde samo:-)

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. :-) Díky těm šikovným rukám Marcelky:-)

      Vymazat
  9. Moc krásné!!!!Přeji krásné poslední prázdninové dny..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Inuško, Tobě také. Snažím se nyní dodělávat všechny resty, které jsem si na prázdniny naplánovala.

      Vymazat
  10. Dobrý den Moni, chodím sem každodenně nakukovat a čerpat.
    Mám na ty, co navštěvují vaše stránky velikou prosbu. Moc se mi tohle líbí, ale bydlím na sídlišti, takže takový krásný mech tu nenajdu. Nenašla by se nějaká hodná duše, která by mi mohla poslat. Moc děkuji. Dana

    OdpovědětVymazat
  11. Moni,
    domečkům od Marcelky jsme také neodolala :-)
    Tak ještě ten mech z lesa ;-)
    Krásný poslední prázdninový týden tobě i holkám !

    OdpovědětVymazat
  12. Náááádhera. Jak budu moci, budu se asi taky opičit. O:)

    Corculum | Stepanka_T
    Instagram

    OdpovědětVymazat
  13. No to je ale skvělý nápad a mech vypadá i v teplu čerstvě. Krásné radosti.

    OdpovědětVymazat
  14. Mončo, to je nádhera. Co já se jako malá nanosila těch krásných kopečků mechu z Brd. Vyzkouším kombinaci s mými dřevěnými domečky. Děkuji ti za inspirací. Iveta

    OdpovědětVymazat
  15. Moniko, prosím Vás, čím jste vyplnila nádobu, aby mech seděl pěkně nahoře? Napadá mě písek, ale to by byla nádoba asi příliš těžká. Děkuji Vám za odpověď a obzvlášť za Vaši ochotu sdílet s námi všemi tu nádheru, kterou se díky Vaší šikovnosti obklopujete. Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Pavlí.
      Do poloviny je polystyrén, potom hlína.

      Vymazat
  16. Moniko, ohromně jste mne pobavila s tím mechem z Beskyd. Jsem ráda, že nejsem prdlá sama. Já si ze Slovenska dovezla kdysi větvičku hlohu a měla ji v ložnici asi 3/4 roku. A manžel ji vyhodil. Obrečela jsem to. Ona byla opravdu tak krásná... A domečky v mechu jsou fakt moc hezké. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥