úterý 29. srpna 2017

na terase













Dnes jen obrazem od nás. Z toho nádherného starého kousku bude obal na dárek pro bráchu k jeho padesátce. Takže ještě pšššššt:-)

Mějte prima den.
M

15 komentářů:

  1. Moni, nádherní andělé a celé Vaše bydlení je krásné. Mějte se hezky. Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Martinko. Snažím se vše obyčejně, přírodně a cítíme se v tom skvěle:-)

      Vymazat
  2. Tak to bude tedy originální dárkový obal. Z fotek čiší příjemná terasová atmosféra.
    Hezké poslední prázdninové dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Haní. My učitelé už v plném nasazení:-)

      Vymazat
  3. Andělům to moc sluší před vašimi okny a ve společnosti verbeny bonariensis obzvlášť! Bedýnka je luxusní!!!Tak že všechno nejlepší!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Jedním slovem krása s citem.Alibabka

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný zákoutí Moni, pohoda, příjemná energie a klid. Včera jsme s dětma také tvořili andělíčky, každý v rodině bude mít svého :-) Díky za tip :-)
    Tereza

    OdpovědětVymazat
  6. Každý článek přečtu, pokochám se krásou v obrázcích a pak chci napsat komentář. Ale vždycky je přede mnou tolik komentářů, stejných jako bych napsala já. A tak je mi hloupé opakovat se. Proto většinou nenapíši nic. Jen chci tímto říct, že je Váš blog pohlazením po duši.

    OdpovědětVymazat
  7. Mam podobny stary kousek k restaurovani v garazi, budu se tesit na vysledek. Vas i muj ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Vážení a milí na kopečku. U vás je vždy krásně a milo a je to balzám pro oči i duši.Díky za to. Srdečně zdraví Lu z Moravy,která je pravidelnou návštěvnicí.

    OdpovědětVymazat
  9. Moni, truhla je parádní. Jsem zvědavá, co ještě vymyslíš. ;-)Již jsem podle Tebe dělala zajíčky, teď zkusím i anděla. Snad se povede. Dáš nějaká fota, jak chystáš třídu? Pěkné dny. :-)D.

    OdpovědětVymazat
  10. Moni zdravím, dnes jsme se vrátili s dovolené v Karpatech, a ani tam jsem si neodpustila při občasném připojení na net kouknout k tobě, a kochám se, kochám a kochám. Díky za tvé příspěvky, nápady a v pondělí všechny tři holky do školy pravou :-).
    Krásný večer Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. .....ještě oprava, má tam být "z dovolene"!

      Vymazat
  11. Dlouho jsem tu nebyla ... a teď jsem si vzpomněla ... klikla jsem ... a tady u Vás je to stále stejně krásné :)

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥