čtvrtek 31. srpna 2017

Výherce


slevového poukazu na 350,- Kč v obchodě Coqui získává komentář č. 158, paní Ilča.
Gratuluji.
Ale tak trochu vítězí všichni. Ozvala se mi jednatelka firmy, že pro vás ostatní připravila slevu ve výši 20% na nákup zboží, které ještě není zlevněno. Slevu můžete využít do konce kalendářního roku.
A zaklínadlo pro odečtení částky je sleva20

Přeji vám krásný den a díky za účast a komentáře.

6 komentářů:

  1. Mončo,
    chtěla jsme uplatnit slevu 20 a nepodařilo se odečíst.
    Nevím, kde je chyba.

    děkuji

    Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hned to jdu ověřit a napsat paní jednatelce.
      Vydržte, věřím, že je to jen technická záležitost.

      Vymazat
  2. Ahoj,moc děkuji,Ilča.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojka, taky jsem objednala, sleva nešla odečíst, ale odpověděli mi, že to dle obchodních podmínek platí jenom na zboží, které není v akci. Mají to v obchodních podmínkách (takže to beru, mám si řádně číst, moje chyba, ale i tak je zboží za dobré ceny). Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím,jé))))))) nikdy jsem nic nevyhrála,tak moc děkuji......Jen mám teď dilema, kterou barvu botasek mám vybrat?A hlavně chci pogratulovat hlavní vítězce)))))).Pa,Šárka.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, zdravím. Též jsem objednala, mimojiné botky za 399,- nebyly nikde ve slevě, ale také mi slevu neodečetli, že prý ve slevě jsou. Ale nikde to není uvedeno. Tak nevím no. Cena před slevou ani procenta u nich nejsou :-(. Není to poznat. Objednávku už jsem nerušila, ale mám smíšené pocity z jejich jednání.
    Krásný den přeji všem a Moni užijte si poslední víkend před nástupem do školy.
    Zuzka :-)

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥